1948 - split from Split

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

pulenejksicht píše:
02 čer 2024
takze meta je stihnout Camberg ? :wink:
Nemam zatim doklady a jezdit na podvalu… to by mne hamba fackovala… BC zrejmne neklapne.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2612
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Sam píše:
02 čer 2024
pulenejksicht píše:
02 čer 2024
takze meta je stihnout Camberg ? :wink:
Nemam zatim doklady a jezdit na podvalu… to by mne hamba fackovala… BC zrejmne neklapne.
Jak říkával borec z burzy v Chotusicich: chceš jezdit? Tak jezdi! A co papíry? Na ty to nejezdí :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Pekař z Boščehrada píše:
02 čer 2024
Sam píše:
02 čer 2024
pulenejksicht píše:
02 čer 2024
takze meta je stihnout Camberg ? :wink:
Nemam zatim doklady a jezdit na podvalu… to by mne hamba fackovala… BC zrejmne neklapne.
Jak říkával borec z burzy v Chotusicich: chceš jezdit? Tak jezdi! A co papíry? Na ty to nejezdí :D
Nejezdí ale také není dobré trávit život v lapáku. :D
Brouk už pomalu vystrkuje tykadla.
Přílohy
IMG_0678.JPEG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 314
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od mhepp »

Vidím jenom jedno tykadlo...

Ale musím říct, že takhle venku na světle vypadá velmi charismaticky!
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

To druhé je spíš takové kladélko. :D Při najíždění na sklopný plaťák jsem udělal brázdu do asfaltu, až jsem cítil, že mi to nadzvedlo pravé zadní kolo. :? První silniční lišej, ale zase vím, že je koncovka dobře přivařena. Snad nebude další přibývat
Po vypodložení trámkem už to bylo lepší a mám tam na palec rezervu.
Přílohy
IMG_0674.JPEG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1321
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lope »

Něco mu chybí. Puchýře na rámečkách světel.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5353
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
18 čer 2024
Po vypodložení trámkem už to bylo lepší a mám tam na palec rezervu.
A přitom by stačilo kousek uříznout :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13982
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Herbie »

když jsem u tebe nedávno byl a vyjížděl jsi z garáže, tak bych moc nedal za to, že ta halda hlíny v sobě také má ten výfuk obtisknutý :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19888
Registrován: 02 led 2003

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pětišroub »

Vaše Okoralosti, to se Vám povedlo, zase
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Herbie píše:
19 čer 2024
když jsem u tebe nedávno byl a vyjížděl jsi z garáže, tak bych moc nedal za to, že ta halda hlíny v sobě také má ten výfuk obtisknutý :)
Není to halda hlíny ale kompost/hnůj, ten je měkký, neublíží. :D

Připomíná mi to scénu z Vesničko má středisková:

Doktor: "Ten blatník bych měl asi nechat vyměnit. ?"
Pánek: "To je zbytečný, leda by vám dali gumovej"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1321
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lope »

S gumovým výfukem určitě poradí lišák.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5353
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Jak říkám, kousek uříznout. A když to potom nastaví kouskem duše z kola tak to bude mít zvuk jak Abarth.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Tak, já nějak v koutku duše doufám, že jízda na plaťáku na STK byla poslední, kterou jsem s tímto vozem musel podniknout. Dále už jen po svých.... Ale ano, asi to jinak říznu a nasadím zahradní hadici :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2614
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od martin_100 »

No a v tom se často chybuje. Zahradní hadicí abarth soundu nedosahneš. Dycky duš!

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Dnes na značky a vyrazit na první jízdu. První test byl dle očekávání děs a hrůza, dal jsem 4km kolečko a řekl si, že takovým křápem jezdit nebudu.

Na podruhé to bylo již lepší, je to stále křáp ale asi to s ním přeci jen zkusím.

Přílohy
první jízda 7/2024
první jízda 7/2024
vzpomínková z 5/2016
vzpomínková z 5/2016
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5973
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

Ja to dnes citil f kostech ze se deje neco vyjimecneho :wink:

Si ofiko silenec
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5353
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Všecko nélepší s tem pertinaxem.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7274
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od udeeska »

Krása 👏
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Aby nebylo vše růžové, tak největší problém je aktuálně tuhé řazení, za to si ale mohu sám tím, že jsem udělal minimální vůle na tyčce řazení. Ještě o chlup větší diskomfort je, že nelze seřídit spojkový pedál. Spojka bere těsně u podlahy a pokud nedošlápnu až na krev, počítám zuby. Problém je, že když přitáhnu spojkové lanko víc, tak už škrtá vypínací ložisko. Zkrátka potřebuji delší chod spojkového lanka.
Nejdříve jsem svaloval vinu na lamelu, že jsem tam dal zase nějakou vodranděnou chůnu. Nyní se přikláním spíš k tomu, že mám buď krátkou vypínací páku na převodovce, nebo špatnou hřídel v pedálech, tedy ten háček, který tahá za lanko.
Samozřejmě fotky zrovna tohoto detailu nemám ale z této je trochu vidět, že je více druhů těchto háčků.

Poslední trabl je pak spívající čtvrtý rychlostí stupeň. Mám nový v krabičce ale kolenovrt nechtěl pustit díl do oběhu :D
Přílohy
Screenshot362.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1321
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lope »

Paráda. Pro větší zdvih spojky by páka na převodovce měla být kratší a/nebo na pedálu delší. Roli hrají i páčky na spojce, ale nevím, jestli se dávaly různý druhy. Spojka je slabý místo brouků.

Odpovědět