Nemam zatim doklady a jezdit na podvalu… to by mne hamba fackovala… BC zrejmne neklapne.
1948 - split from Split
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2612
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1948 - split from Split
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Nejezdí ale také není dobré trávit život v lapáku.Pekař z Boščehrada píše: ↑02 čer 2024Jak říkával borec z burzy v Chotusicich: chceš jezdit? Tak jezdi! A co papíry? Na ty to nejezdí
Brouk už pomalu vystrkuje tykadla.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 314
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: 1948 - split from Split
Vidím jenom jedno tykadlo...
Ale musím říct, že takhle venku na světle vypadá velmi charismaticky!
Ale musím říct, že takhle venku na světle vypadá velmi charismaticky!
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
To druhé je spíš takové kladélko. Při najíždění na sklopný plaťák jsem udělal brázdu do asfaltu, až jsem cítil, že mi to nadzvedlo pravé zadní kolo. První silniční lišej, ale zase vím, že je koncovka dobře přivařena. Snad nebude další přibývat
Po vypodložení trámkem už to bylo lepší a mám tam na palec rezervu.
Po vypodložení trámkem už to bylo lepší a mám tam na palec rezervu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Něco mu chybí. Puchýře na rámečkách světel.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5353
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
když jsem u tebe nedávno byl a vyjížděl jsi z garáže, tak bych moc nedal za to, že ta halda hlíny v sobě také má ten výfuk obtisknutý
... a vůbec !
Re: 1948 - split from Split
Vaše Okoralosti, to se Vám povedlo, zase
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Není to halda hlíny ale kompost/hnůj, ten je měkký, neublíží.
Připomíná mi to scénu z Vesničko má středisková:
Doktor: "Ten blatník bych měl asi nechat vyměnit. ?"
Pánek: "To je zbytečný, leda by vám dali gumovej"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
S gumovým výfukem určitě poradí lišák.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5353
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Jak říkám, kousek uříznout. A když to potom nastaví kouskem duše z kola tak to bude mít zvuk jak Abarth.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Tak, já nějak v koutku duše doufám, že jízda na plaťáku na STK byla poslední, kterou jsem s tímto vozem musel podniknout. Dále už jen po svých.... Ale ano, asi to jinak říznu a nasadím zahradní hadici
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
No a v tom se často chybuje. Zahradní hadicí abarth soundu nedosahneš. Dycky duš!
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Dnes na značky a vyrazit na první jízdu. První test byl dle očekávání děs a hrůza, dal jsem 4km kolečko a řekl si, že takovým křápem jezdit nebudu.
Na podruhé to bylo již lepší, je to stále křáp ale asi to s ním přeci jen zkusím.
Na podruhé to bylo již lepší, je to stále křáp ale asi to s ním přeci jen zkusím.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5973
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
Ja to dnes citil f kostech ze se deje neco vyjimecneho
Si ofiko silenec
Si ofiko silenec
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Aby nebylo vše růžové, tak největší problém je aktuálně tuhé řazení, za to si ale mohu sám tím, že jsem udělal minimální vůle na tyčce řazení. Ještě o chlup větší diskomfort je, že nelze seřídit spojkový pedál. Spojka bere těsně u podlahy a pokud nedošlápnu až na krev, počítám zuby. Problém je, že když přitáhnu spojkové lanko víc, tak už škrtá vypínací ložisko. Zkrátka potřebuji delší chod spojkového lanka.
Nejdříve jsem svaloval vinu na lamelu, že jsem tam dal zase nějakou vodranděnou chůnu. Nyní se přikláním spíš k tomu, že mám buď krátkou vypínací páku na převodovce, nebo špatnou hřídel v pedálech, tedy ten háček, který tahá za lanko.
Samozřejmě fotky zrovna tohoto detailu nemám ale z této je trochu vidět, že je více druhů těchto háčků.
Poslední trabl je pak spívající čtvrtý rychlostí stupeň. Mám nový v krabičce ale kolenovrt nechtěl pustit díl do oběhu
Nejdříve jsem svaloval vinu na lamelu, že jsem tam dal zase nějakou vodranděnou chůnu. Nyní se přikláním spíš k tomu, že mám buď krátkou vypínací páku na převodovce, nebo špatnou hřídel v pedálech, tedy ten háček, který tahá za lanko.
Samozřejmě fotky zrovna tohoto detailu nemám ale z této je trochu vidět, že je více druhů těchto háčků.
Poslední trabl je pak spívající čtvrtý rychlostí stupeň. Mám nový v krabičce ale kolenovrt nechtěl pustit díl do oběhu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Paráda. Pro větší zdvih spojky by páka na převodovce měla být kratší a/nebo na pedálu delší. Roli hrají i páčky na spojce, ale nevím, jestli se dávaly různý druhy. Spojka je slabý místo brouků.