1948 - split from Split
Re: 1948 - split from Split
tak dej hlavně na čepy pořádný ségrovky a ne ty drátky. Případně obojí vypustit a dát teflonový špunty.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Původní asfaltové akumulátory byly vyšší a širší. Víko baterie na současnou produkci ne vždy dobře pasuje, navíc jsou pak i dlouhé pružiny, které víko drží a musí se baterie podkládat nebo pružiny zkracovat. Původní specifikace baterie byla 75Ah, ta je nyní nesehnatelná a alternativou je buď menší 66Ah, která nastoupila hned v roce 53, nebo větší 84 Ah. Jízda s 84 Ah je však se slabým dynamem a denním svícením utrpení. Krom dlouhých přejezdů do Hessische, Cambergu nebo při výletu s Lišákem "jen tak kousek po Alpách" se nedobíjí do plnejch a trpí jak řidič, tak akumulátor.
Proto jsem si vyrobil tento prototyp technologií 3D tisku. Pasuje jak na Bosch, tak o chlup větší Vartu. Padne s vůlí i na OEM baterie.Budu dávat dotisk, kdyby měl někdo zájem, dejte vědět
Proto jsem si vyrobil tento prototyp technologií 3D tisku. Pasuje jak na Bosch, tak o chlup větší Vartu. Padne s vůlí i na OEM baterie.Budu dávat dotisk, kdyby měl někdo zájem, dejte vědět
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Báječné stroje s klikou….
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Konečně motor, který není třeba dopovat éterem nebo plnit plovákovou komoru. Startuje doslova na brnknutí. Snad mu to vydrží.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2612
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1948 - split from Split
Luxus! A jak si přede!
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5973
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
Tak proto to tak pekne drzelo volnobeh kdyz sem to dnes videl na vlastni voci a slysel na vlastni usi ten luxusni stabilacek
Ma to pekny predseda
Ma to pekny predseda
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5353
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
To video mě trošku připomenulo legendární "Jak řežu, musíte mi přidat plyn."pulenejksicht píše: ↑16 kvě 2024Tak proto to tak pekne drzelo volnobeh kdyz sem to dnes videl na vlastni voci a slysel na vlastni usi ten luxusni stabilacek
Ma to pekny predseda 1000018520-01.jpeg
Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5973
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
zatim sem slysel jen stabilacek na volnobeh ale nepochubuji ze to bude pilališák píše: ↑16 kvě 2024To video mě trošku připomenulo legendární "Jak řežu, musíte mi přidat plyn."pulenejksicht píše: ↑16 kvě 2024Tak proto to tak pekne drzelo volnobeh kdyz sem to dnes videl na vlastni voci a slysel na vlastni usi ten luxusni stabilacek
Ma to pekny predseda 1000018520-01.jpeg
to auto je uzasny ..nejlepsi brouk v celych cechach pro me .. ma totiz dostatecne mnozstvi patinky a to je zaklad teda pro me
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Můj první strop. Měl jsem z toho dost hrůzu ale je tam. Drobné kosmetické vady přehlížím. I drobné bastlení při montáži, když jsem musel pár mm prešpánu odříznout na autě mikrobruskou.Přeci jen 74 let starý potah se trhá už jen od pohledu. Celulitida, nebo chcete-li varhánky jsou jen prolisy od skladování. Je to našponované jak indiánský buben.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5973
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
Pekny a tos nemohl spachat o 2 dny driff ze bych to videl na zivo ? Kdy zacne projekt 49 kdyz uz mas zaklad ?
jdeme frflat na flat ...
Re: 1948 - split from Split
Same, musím ti ten podhled pochválit. A to přestože se nejedná o ponorku. Vypadá to super
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Naštěstí běhají po světě tací, co potřebují renovovat svého splita až na dřeň a tedy musí dát i nové čalounění.
Velice rád se od nich nechávám obložit. Toto čalounění je z deluxe splita z roku 1951 a je odněkud z Anglie. Bylo v neskutečně dobrém stavu. Mám i originál ze svého auta ale je v tak žalostném stavu, že by ho ani Lišák nedotkal do použitelného stavu.
Velice rád se od nich nechávám obložit. Toto čalounění je z deluxe splita z roku 1951 a je odněkud z Anglie. Bylo v neskutečně dobrém stavu. Mám i originál ze svého auta ale je v tak žalostném stavu, že by ho ani Lišák nedotkal do použitelného stavu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Co mne na 48ce opravdu bavi je brzdove svetlo, ktere po zatahnuti rucni brzdy slouzi jako prakticke svetylko pro osvetleni motoroveho prostoru pri takovem tom silnicnim hrabani se v motoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Počkej rozveď myšlenku. To jako svítí při zatažený ručce furt? Takže při stání delším než pár minut vybije baterku? Tudíž se s ruční brzdou nemůže normálně parkovat?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
48 má lankové brzdy, je tedy jedno, jestli za lana tahám sešlápnutím pedálu nebo zatažením ručky.
Nevím jak u novějších VW ale brezel obecně rozsvítí brzdové světlo jen při zapnutém zapalování. Tedy parkovat se s tím normálně dá.
Nevím jak u novějších VW ale brezel obecně rozsvítí brzdové světlo jen při zapnutém zapalování. Tedy parkovat se s tím normálně dá.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2612
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1948 - split from Split
Z toho plyne ponaučení, že pokud máš 48, tak při takovém tom silničním hrabání musíš být obzvlášť rychlej a šikovnej, jinak je to hrabání k prdu, když kvůli vybite baterce nenastartuješ. Ale zřejmě nic není ani tak ztraceno, soudruzi z NSR chybu neudělali a opatřili vůz pro všechny případy klikou
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5353
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Sam se na cestách v motoru na rozdíl od někoho, koho ve svém vlastním zájmu nejmenuji nehrabe a tak to můžeme považovat pouze za takovou drobnou technickou libůstku .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Soudruzi v té době ještě seděli doma, pili horkou schokoláde a teprve se v duchu bavili tím, jak budou jednou škodit světu. Toto je ještě výmysl z dob končící Britské správy a pera předválečné Ferdinandovy kanceláře. Klika zmizla v roce 49, tedy v roce rozdělení Německa na hodné a zlé. Asi z výše uvedeného zájmu škoditPekař z Boščehrada píše: ↑ ….soudruzi z NSR chybu neudělali a opatřili vůz pro všechny případy klikou
- Přílohy
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5973
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
ja teda po tom co sem videl doufam ze to krasny origo calouneni stropnice z 48 prijde na nakou 49 ku treba
uz se ti pomalu schazi ty tajle
uz se ti pomalu schazi ty tajle
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Něco se rýsuje ale sochat z toho zbytek vozu nebudu. Dodělám 48ku a dávám si od VWček pauzu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912