1948 - split from Split

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
marena1989
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 271
Registrován: 04 led 2009
Bydliště: Nový Bor - (Liberec)

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od marena1989 »

Konečně dlouho očekávaný začátek archeoložení moc se těším ... :-) =D>
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ... :wink:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od eLzyx »

chvíli jsem přemýšlel, proč sem někdo cpe fotku korálového útesu :shock:
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Jsem přesvědčen, že tohle zachráníš. Možná by to stačilo vyztužit lakem na vlasy :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

lišák píše:Jsem přesvědčen, že tohle zachráníš. Možná by to stačilo vyztužit lakem na vlasy :D .
Zeptám se paní Samové, jestli má nějaký plonkový nazbyt :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2487
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

lišák píše:Jsem přesvědčen, že tohle zachráníš.
Dobově korektní pavučina, záchrana je morální povinnost! :D

Křemílek
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 262
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Křemílek »

Použité podlahové plechy - válečné, z Kaďoura - se tady v Čechách nedávno dražily. Mezi lidmi toho bude asi víc, výměna za ten "pozink" určitě proběhla v mnoha případech.
Naposledy upravil(a) Křemílek dne 12 čer 2017, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od maxmax »

Trochu vycínovat, a je to v pohodě...... :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od udeeska »

Ctverec/prolis na baterku na podlaze byl na obou stranach z jakeho duvodu?
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Křemílek píše:Použité podlahové plechy - válečné, z Kaďoura - se tady v Čechách nedávno dražily. Mezi lidmi toho bude asi víc, výměna za ten "pozink" určitě proběhla v mnoha případech.
Ty co se dražily jsou opřený na fotce hned vedle, bohužel stále jich není dost. Lidi to hoděj radši do šroťáku nebo si to syslí. Budu rád za jakýkoliv typ na KDF podlahy v libovolném stádiu rozkladu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Křemílek
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 262
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Křemílek »

Zaslech jsem, že prý v Osnici pietně zachovávají plechy, které sami někomu měnili. Ovšem nevím, jestli je to pravda a jestli by byli ochotni to pustit.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Pravda to asi je. Ptal jsem se a kroutili se jako ja kdyz nekdo ze mne taha dily na brezela. Asi take patologove. Ale to je vporadku, tak to ma byt :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Trochu predbiham ale jedna fotka specialne pro Kremilka
Přílohy
1498980435824155264845.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Křemílek
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 262
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Křemílek »

Díky. Opravdu podivuhodné trubičky.Jde to vyměnit na smontovyném motoru? Pokud ne, tak mohli mít v té době nějaké potíže s vlnovci, třeba nebyl správný plech. Přece jen je to dost technologicky náročná a přitom důležitá součástka. Třeba bylo tohle nejméně riskantní.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Trochu předběhnu to, čím se momentálně zabývám.
Vlevo šupinky koroze kterých se z prahů vysypalo několik kilogramů, uprostřed velejemný prach smíchaný s převodovým olejem který jsem odloupal z obalu rychlostní skříně. Toho bylo jen bratru 2kg, napravo pak svrchní lak, odstín Trafuegruen :D
Přílohy
P1030996.JPG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od SO 545 »

#-o ja to zhromazdim rovnako ale potom pietne rozprasim do sveta :wink:

ale ja riesim len omladinu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od wally »

Hele ten obal torzky.. někde jsem zahlédnul... že se dá vařit trubka, tak aby byla zevnitř byla jak dětská prdelka.

Vzali zátky, uzavřeli trubku z obou stran, z jedné strany do ní zavedli plyn a pak vařili normálně TIGem zvrchu a musím říct že to dopadlo velice pěkně až jsem byl překvapen...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Verim ze to dam i bez plynu. Ale jsem stale TIG zacatecnik tak si davam nacas.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 736
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Milan NM »

wally píše:Hele ten obal torzky.. někde jsem zahlédnul... že se dá vařit trubka, tak aby byla zevnitř byla jak dětská prdelka.

Vzali zátky, uzavřeli trubku z obou stran, z jedné strany do ní zavedli plyn a pak vařili normálně TIGem zvrchu a musím říct že to dopadlo velice pěkně až jsem byl překvapen...
Wally napustenie rurky argonom nezabrani preteceniu korena zvaru,ale len okysliceniu zvaru,takze zvar pri skusenom zvaracovi vypada z obidvoch stran rovnako

Odpovědět