1948 - split from Split

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pětišroub »

...Šíleným vypětím svých znalostí a zapojením veškeré mašinerie vybičuje výkon z 25 na 27 koní ...=D>
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Nemam ambice na tuning. A vždycky se tam mohou dát kroužky z kompresoru který výkon patřičně podrazí zpět k zemi.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Mate tip na dobrou dilnu kde provedou vybrus valcu?
I po honovani nejsem spokojen a vybrus mne zrejme nemine.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Samba »

co v Řevnicích u Kaslů??

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Herbie »

a co v Jinočanech ?
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

V Jinočanech nejdříve v létě, Kasl mne nenapadl, nebyl jsem tak tak dlouho.... a nabyl dojmu, že už to nedělají. Zítra to prověřím.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

Sam píše:
11 dub 2022
V Jinočanech nejdříve v létě, Kasl mne nenapadl, nebyl jsem tak tak dlouho.... a nabyl dojmu, že už to nedělají. Zítra to prověřím.
Prodal firmu , funguje dal
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Rok se s rokem sešel a opět jsem koledoval NOS písty, jen na jiný vůz. Tentokrát Mahle a na první brus. viewtopic.php?p=380821#p380821
Asi to bude taková velikonoční tradííce .
Přílohy
5ED8C552-6E75-4498-9A15-CF500C7A9AD4.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Když v neděli prší a nechce se vám do brusírny, nota bene když je v neděli odpoledne stejně zavříno...

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Stocit ci nechat, tot otazka.
NOS ventily se delaji jen univerzaly na 25 a 30ps, maji prumer talire 30mm kdezto cistokrevne 25ps ventily maji prumer talire 28mm. Dosedaci plocha na 30mm variante je dostatecna a tak nastava otazka jestli NOS ventily utocit na 28mm nebo nechat 30.
Na foto vlevo 28 vpravo 30mm.
Jak byste to redili vy?
Přílohy
5955EBD4-CCEB-461A-A372-B61A5AA21A25.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Já myslím, že vůbec nezáleží na tom co kdo bude radit, Ty si to stejně uděláš podle sebe :D . Jinak za mě, stočit na 28mm protože když to necháš 30mm tak Ti to stejně nedá a při nejbližší možné chvíli to tak jako tak nakonec budeš předělávat.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

No jo, jen jestli stocenim nepomrvim povrchovou ochranu nebo tak neco.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od OB »

Já bych to utočil na průměr 28. Myslím si, že přesah se bude více ohřívat. Nicméně by to asi fungovali i s neutočeným přesahem.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
15 kvě 2022
No jo, jen jestli stocenim nepomrvim povrchovou ochranu nebo tak neco.
To nevím, ale to by se potom nemohlo dělat ani přebroušení ventilů když mají špatnou dosedací plochu.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Proto se ptam na nazor rady starsich. :D
Napr cementace jde do hloubky 0.5 az jeden milimetr. Brouseni ventilu jde v radech desetin. Ja sundam cely jeden mm. Zas pravda ze jde jen o hranu ktera se o nic neopira. Kdyz to nestocim, bude mne to zrat ze jsem to nezkusil. Jdu do toho, v zivote jsem prisel o vic nez o krabicku ventilu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
liba
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1027
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od liba »

Abis nepřišel o prst když to máš tak pěkně omotaný okolo něj nes ten provázek praskne

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

liba píše:
15 kvě 2022
Abis nepřišel o prst když to máš tak pěkně omotaný okolo něj nes ten provázek praskne
Tenhle provázek jen tak nepraskne. Základem je se nebát. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Herbie »

sem když jednou za čas nakouknu tak se nestačim vždycky divit :)


že tě baví si takhle komplikovat život utáčením ventilů, zvlášť když to na funkci rostlináře vlastně nebude mít vliv.


a Liba svým "Abis" taky pobavil :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Sedm statečných. Poznáte k čemu to je?
Přílohy
20220710_200425.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pětišroub »

To jsou trny na trdelník a jestli je to v hlavní kuchyni tak k večeři bude držková :mrgreen:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět