
1948 - split from Split
Re: 1948 - split from Split
...Šíleným vypětím svých znalostí a zapojením veškeré mašinerie vybičuje výkon z 25 na 27 koní ...

"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Nemam ambice na tuning. A vždycky se tam mohou dát kroužky z kompresoru který výkon patřičně podrazí zpět k zemi.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Mate tip na dobrou dilnu kde provedou vybrus valcu?
I po honovani nejsem spokojen a vybrus mne zrejme nemine.
I po honovani nejsem spokojen a vybrus mne zrejme nemine.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
co v Řevnicích u Kaslů??
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
V Jinočanech nejdříve v létě, Kasl mne nenapadl, nebyl jsem tak tak dlouho.... a nabyl dojmu, že už to nedělají. Zítra to prověřím.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5699
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Rok se s rokem sešel a opět jsem koledoval NOS písty, jen na jiný vůz. Tentokrát Mahle a na první brus. viewtopic.php?p=380821#p380821
Asi to bude taková velikonoční tradííce .
Asi to bude taková velikonoční tradííce .
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Když v neděli prší a nechce se vám do brusírny, nota bene když je v neděli odpoledne stejně zavříno...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Stocit ci nechat, tot otazka.
NOS ventily se delaji jen univerzaly na 25 a 30ps, maji prumer talire 30mm kdezto cistokrevne 25ps ventily maji prumer talire 28mm. Dosedaci plocha na 30mm variante je dostatecna a tak nastava otazka jestli NOS ventily utocit na 28mm nebo nechat 30.
Na foto vlevo 28 vpravo 30mm.
Jak byste to redili vy?
NOS ventily se delaji jen univerzaly na 25 a 30ps, maji prumer talire 30mm kdezto cistokrevne 25ps ventily maji prumer talire 28mm. Dosedaci plocha na 30mm variante je dostatecna a tak nastava otazka jestli NOS ventily utocit na 28mm nebo nechat 30.
Na foto vlevo 28 vpravo 30mm.
Jak byste to redili vy?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5155
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Já myslím, že vůbec nezáleží na tom co kdo bude radit, Ty si to stejně uděláš podle sebe
. Jinak za mě, stočit na 28mm protože když to necháš 30mm tak Ti to stejně nedá a při nejbližší možné chvíli to tak jako tak nakonec budeš předělávat.

Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
No jo, jen jestli stocenim nepomrvim povrchovou ochranu nebo tak neco.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Já bych to utočil na průměr 28. Myslím si, že přesah se bude více ohřívat. Nicméně by to asi fungovali i s neutočeným přesahem.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5155
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
To nevím, ale to by se potom nemohlo dělat ani přebroušení ventilů když mají špatnou dosedací plochu.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Proto se ptam na nazor rady starsich.
Napr cementace jde do hloubky 0.5 az jeden milimetr. Brouseni ventilu jde v radech desetin. Ja sundam cely jeden mm. Zas pravda ze jde jen o hranu ktera se o nic neopira. Kdyz to nestocim, bude mne to zrat ze jsem to nezkusil. Jdu do toho, v zivote jsem prisel o vic nez o krabicku ventilu.

Napr cementace jde do hloubky 0.5 az jeden milimetr. Brouseni ventilu jde v radech desetin. Ja sundam cely jeden mm. Zas pravda ze jde jen o hranu ktera se o nic neopira. Kdyz to nestocim, bude mne to zrat ze jsem to nezkusil. Jdu do toho, v zivote jsem prisel o vic nez o krabicku ventilu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- liba
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 973
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: 1948 - split from Split
Abis nepřišel o prst když to máš tak pěkně omotaný okolo něj nes ten provázek praskne
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Tenhle provázek jen tak nepraskne. Základem je se nebát.

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
sem když jednou za čas nakouknu tak se nestačim vždycky divit 
že tě baví si takhle komplikovat život utáčením ventilů, zvlášť když to na funkci rostlináře vlastně nebude mít vliv.
a Liba svým "Abis" taky pobavil

že tě baví si takhle komplikovat život utáčením ventilů, zvlášť když to na funkci rostlináře vlastně nebude mít vliv.
a Liba svým "Abis" taky pobavil

... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Sedm statečných. Poznáte k čemu to je?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
To jsou trny na trdelník a jestli je to v hlavní kuchyni tak k večeři bude držková 

"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)