1948 - split from Split
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5699
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
Sam urcite fikane poridil rodince listky do multikina a sam si pustil male domaci
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Loď odplula, hledám dál...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Tak prezuto na 16ky. Rozmer 4 50x16, tedy o pul palce mene nez jezdi vetsina brezelu. Tento rozmer se pouzival opravdu jen kratce po valce za dob Ivana Hirsta.
Vseteckove mohou kritizovat zavazicka na kolech.
Jen v tom kufru to ponekud klochta.
Vseteckove mohou kritizovat zavazicka na kolech.

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8920
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: 1948 - split from Split
Tak já začnu:
žádný závažíčka nevidím....aha, už vím proč: při rychlostech, jakých je tento stroj schopen vyvinout, nehraje nevyváženost žádnou roli

- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5699
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
Sam jak pozersky jezdi minimalne 50 let stary pneu aby to byl adrenalin i v 40 ti do zatacky ..protoze novy pneu maj zbytecne velkou prilnavost a neda se na nich driftovat na parkovisti lidlu tak potrebuje max info o vozovce od volantu a naky vyvazeni aby to necvicilo s volantem skrz vydrbanou prevodku rizeni to by nedal 

jdeme frflat na flat ...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 6873
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: 1948 - split from Split
....antenu uz máš hotovou? Jen kdy přijde zkouška těsnosti....
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 6873
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: 1948 - split from Split
Všiml jsem si v Tvém blogu Na poslední fotce s interiérem držáku sedačky s křídlovou maticí.
Můžeš změřit výšku držáku a vyfotit číslo dílu až budeš mít čas?
Já jen jestli to převzali T1 stejné.
Můžeš změřit výšku držáku a vyfotit číslo dílu až budeš mít čas?
Já jen jestli to převzali T1 stejné.
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Vyvazovat to budu, cekam na lozisko do vyvazovaci stolice. Vis jak, prijde valka, prijde mor a kde ja pak budu hledat pneuservis. Navic mi tam da nekdo zavazicka ne uplne k sobe a budu tu razem k posmechu vsech vcel 
Drzaky sedacek T1 jsou hodne podobne, jen jsou o neco vetsi. Kridlova matka bude ale stejna.
Pulenej: mas ve vsem pravdu, jen s tou vydrbanou skrinkou nesouhlasim.
https://www.samsgarage.org/projects/194 ... zku-3-cast

Drzaky sedacek T1 jsou hodne podobne, jen jsou o neco vetsi. Kridlova matka bude ale stejna.
Pulenej: mas ve vsem pravdu, jen s tou vydrbanou skrinkou nesouhlasim.
https://www.samsgarage.org/projects/194 ... zku-3-cast
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5155
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Třeba myslel vydrbanou jako vyčištěnou, ve vaně opláchnutou 

Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5699
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
myslel jsme to samo uvnitr vymrdanou .ale ironicky vim ze Sam si ji delal protoze nechce aby mu spolykala pozitek z jizdy
na totalne tvrdych pneu co maj prijit uz jen na zed

Same mas muj obdiv kde na to bereš čas a energii - hlavně bys tam měl mit dobově korektni zavažíčka nebo je aspon patřične opatinkovat
jinak to bude opět terčem mouder tady i na srazu
doufam že s tím přijedeš na ponorky na dobrý kafe

jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Závaží mám dobová olověná. Minule servisák v penuservisu, když to viděl že jsem si přinesl i své závaží, vypustil koutkem jen "ježiškriste" a to byl impulz, že se musím více osamostatnit i v této oblasti.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Jen tak dál Same, je to PECKA a jestli má někdo průpovídky je mi ho líto. Tu naši radost z maličkostí nemůže pochopit. Koukals na ty bakelitové čudlíky?
M.
M.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Koukal a stydím se, že jsem neodepsal.

Určitě je beru, jen nemám momentálně rádio v hlavě. Přijde na řadu někdy v létě, po motoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Nejhnusnější vůz potřebuje nejhnusnější motor. Šáhl jsem po tomto 25PS industrie v podstatě jen kvůli hlavám a válcům. Tak uvidíme, jak moc to bude použitelné a nebo jestli půjde pod kudlu další motor.
Co je červené, to je hasičské a tedy dobré, byť s macešskou výchovou.
Tento motor nezačal úplně dobře. Nejdřív jsem ho nemohl dostat na stojan, až jsem ho omylem převrátil a většina oleje vytekla na podlahu.Následně mi setrvačník zhmoždil malíček a dva písty jsem musel doslova vytloukat protože byly chycené kroužky za ty roky skladování.
Co je červené, to je hasičské a tedy dobré, byť s macešskou výchovou.

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4843
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
tusim ako to dopadne.... 

SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4843
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
tak rovno na brzdu som nemyslel...ale snad to bude mat aspon tych 25 ... oprava...urcite bude mat.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5155
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Copak malíček má ještě na druhý ruce, horší by bylo kdyby mu spadl na porcelánový servis

Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 14664
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Zatim mam v planu seriove vrtani ale jak to dopadne se uvidi az po ocisteni valcu. Snad je na 77mm neprotocim

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912