1948 - split from Split
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Přesně tak. Jsou čerstvě po koupeli v octě, kdy jsem z nic sundával žlutý zinek. Dal ho tam prodejce aby zřejmě navýšil cenu trubiček. Ohavnost, navíc jedna trubička je prorezlá a potřebuje zavařit. V troubě probíhalo jen sušen. Nyní mne čeká výroba podložek a pružin
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5846
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Hmm, kleine antene...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5846
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Hezké a zajímavé k tomu. Pozdní rok 48,možné rané 49. Klapka sommer-winter a přitom již moderní nálevka oleje.
Já mám teď trochu jiné zájmy, než se vrtat ve starých střepech. Ale jak říkával Axoun: "Někdy musíme couvat, abychom se pak rozběhli vpřed." Dojde na 48ku řada, motor je jeden z posledních střípků.
Já mám teď trochu jiné zájmy, než se vrtat ve starých střepech. Ale jak říkával Axoun: "Někdy musíme couvat, abychom se pak rozběhli vpřed." Dojde na 48ku řada, motor je jeden z posledních střípků.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Po delší odmlce opět pokračuji na motoru.
Válce na prvním brusu z Řevnic. Nelze nic vytknout. Krom dlooohé čekací doby. Vše jak jsem si naporoučel. Rozměry ukázkově do jedné stovky. Honování také za jedna. Sám bych to takto nedal. Kroužky jsou trochu těsné. Bude to chtít cit při zajíždění.
Skládám z industrie dílů ale je to bída. Hodně vymleté, brus válců je jen začátek.
Válce na prvním brusu z Řevnic. Nelze nic vytknout. Krom dlooohé čekací doby. Vše jak jsem si naporoučel. Rozměry ukázkově do jedné stovky. Honování také za jedna. Sám bych to takto nedal. Kroužky jsou trochu těsné. Bude to chtít cit při zajíždění.
Skládám z industrie dílů ale je to bída. Hodně vymleté, brus válců je jen začátek.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4872
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Aj mna uz beru vazne....ked som si par veci premeral.
Vybrus valca v toleranciu rozmeru a ovality....nieje tak celom bezna vec ako som si niekedy myslel.
Snad to coskoro zavrci.
Vybrus valca v toleranciu rozmeru a ovality....nieje tak celom bezna vec ako som si niekedy myslel.
Snad to coskoro zavrci.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: 1948 - split from Split
Tak to tam budu muset zajet jestli už vzali vložky,mám jich tam haldu už od jara...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Dnes dorazil další střípek do skládačky zvané 1948 split. Poznáte k čemu je ?
Pro ty, co se vždy ptají na měřítko, tak jsem pro názornost vyfotil s 64K10
Pro ty, co se vždy ptají na měřítko, tak jsem pro názornost vyfotil s 64K10

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Tak na hádanku nikdo nereagoval. Ano, jde o nůž pro stružení ventilových sedel značky Hunger. Přípravek pro stružení je z padesátých let, o to více mne potěšilo, že firma Hunger stále funguje a dokonce lze pro přípravek koupit nový nůž. O tom ale až jindy. Nakonec jsem se bez tohoto přípravku obešel.
Viz:
https://www.samsgarage.org/projects/194 ... ek-ventilu
Viz:
https://www.samsgarage.org/projects/194 ... ek-ventilu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Konecne to zacina rust pod rukama.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Mimo tému. P912 kedy príde na rad ? 

- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Porsche ceka na svoji chvilku slavy. Zatim je milion a jeden projekt na seznamu ukolu pred nim. Jednou mozna prijde den....kdy dodelam tuten klumpr a pustim se do nej.
Manual pekny. Mam ze stejmeho roku, jen desky vzaly za sve.

Manual pekny. Mam ze stejmeho roku, jen desky vzaly za sve.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Měl bych dotaz na místní KDF znalce, jde mi o topníky. Černý topník vlevo je z KDF, hnědý vpravo je pak novější provedení na moderní brezely. Moderní provedení má u příruby přibodovanou vzpěru která drží pozici topníku vůči J trubce. Také ve spodní části je pribodovaná matka kterou se ledvinka topníku přichytí k spodním plechům. Ledvina pak krásně sedí a neglinglá se.
Ani jedno KDF topník nemá. Jak drží ledvina na svém místě ? Je to opravdu přichrchlaná k J trubce nebo se počítá s tím, že se tam bude blimblat a bude vypadávat z osazení spodních plechů ?
Ani jedno KDF topník nemá. Jak drží ledvina na svém místě ? Je to opravdu přichrchlaná k J trubce nebo se počítá s tím, že se tam bude blimblat a bude vypadávat z osazení spodních plechů ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Podle me tam ta malá vule byla ke snadnejší montáži, ale nastrčení na oplechování topení a hadici topení do kabiny to dostatečne zpevnilo. Často tam byl vidět i svár, ale tipuju,že byl poválečný. Nekdo snad mel NOS výmeník, ale už nevím kdo.
Re: 1948 - split from Split
Dobrá otázka Same.
Prohlédl jsem co mám.
Nejprve k obrázku. Je to katalog dílů z roku 1944 na KdF typ 60. Myslím, že je přesnější než na typ 82. Nikde není vidět šroub na spojení výměníku a krabic pod hlavami. To jsem si ověřil na jiných výměnících. Skutečně tam nemá být.
Co se týče upevnění J trubky do výměníku, tak má být trubka přivařená k výměníku jen nahoře, tam co později začali montovat L plech. Dole, kde trubka vychází z výměníku nemá být přivařená.
Snad jsem to objasnil dostatečně.
Prohlédl jsem co mám.
Nejprve k obrázku. Je to katalog dílů z roku 1944 na KdF typ 60. Myslím, že je přesnější než na typ 82. Nikde není vidět šroub na spojení výměníku a krabic pod hlavami. To jsem si ověřil na jiných výměnících. Skutečně tam nemá být.
Co se týče upevnění J trubky do výměníku, tak má být trubka přivařená k výměníku jen nahoře, tam co později začali montovat L plech. Dole, kde trubka vychází z výměníku nemá být přivařená.
Snad jsem to objasnil dostatečně.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Skvele. Dekuji. Opravuji zrovna jedny zbidacene topniky a tento detail rozhodoval o tom, jestli to bude peklo provozovat nebo jen drobne zlo.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Den ohýbání, klepání a všemožného ladění ale nakonec se mi tento detail klapky, kterou po velice krátké době nahradil termostat, podařilo zachovat. Sahara je tak téměř kompletní.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912