1948 - split from Split
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Stejné místo, jen jiné auto a jiná doba. Funcionalistická čerpací stanice tam již dva roky nestojí. Údajně překáží výstavbě dětského hřiště. Tak jistě.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Moje první cesta se 48kou směrovala na Karlštejn. Mám ho sice skoro za bukem ale najel jsem přes 400km, než jsem tam dorazil.
Tu byly neseřízené brzdy, spojka, tu zase něco podivně šramotilo v kufru, pak další výjezd byly podhuštěné pneumatiky, tu zas z motoru tekl olej nebo upadla zapalovací cívka. Pak už to bylo spíš o pocitech, zdálo se mi že něco v autě smrdí (byl to čerstvý živičný nástřik vozovky) nebo že zase něco někde šramotí (bylo to jen v hlavě), atp.
Nakonec jsem ale na tu vysněnou metu dojel.
Tu byly neseřízené brzdy, spojka, tu zase něco podivně šramotilo v kufru, pak další výjezd byly podhuštěné pneumatiky, tu zas z motoru tekl olej nebo upadla zapalovací cívka. Pak už to bylo spíš o pocitech, zdálo se mi že něco v autě smrdí (byl to čerstvý živičný nástřik vozovky) nebo že zase něco někde šramotí (bylo to jen v hlavě), atp.
Nakonec jsem ale na tu vysněnou metu dojel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5987
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
bomba ..radio prislibeno do konce prazdnin toz se uvidime na Stvoridlech ..vratim ti remenici
jdeme frflat na flat ...
Re: 1948 - split from Split
Bomba kára... Pocity v hlavě dobře znám. Já mám zase často pocit, že mně šmajdají ložiska v zadních kolech u hranaťáka T3. Při lepším zhodnocení situace zjišťuji, že jen náš vystresovanej pes sedící na podlaze za předníma sedačkama hodně rychle dejchá...
Už se těším na prezentaci 48 čky na Stvořidlech
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5359
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Také se těším a už začínám trénovat hadí perspektivu .
Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5987
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
A já se těším na komentáře ve stylu Pelíšků: “To muselo dát práce a přitom taková blbost.”
Poznáte, k čemu slouží tyto klipy ? Ten nalevo je z ráfku a drží poklice. Je jen pro stovnání velikosti. Ten vpravo je nemocný a zralý na výměnu. Celkem jsou potřeba 3 kusy. Kdyby někdo měl. Rád nasaju.
Poznáte, k čemu slouží tyto klipy ? Ten nalevo je z ráfku a drží poklice. Je jen pro stovnání velikosti. Ten vpravo je nemocný a zralý na výměnu. Celkem jsou potřeba 3 kusy. Kdyby někdo měl. Rád nasaju.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Já bych řekl, že na autě k ničemu. Ale viděl jsem to na kanystru, který se zacvakne do rezervy, pěkná věc. A užitečná když zapomeneš přepnout kohout z rezervy...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Heeezkyyy. Ja to videl poprve v zivote.
Ano, je to z kanystru do rezervy.
Ano, je to z kanystru do rezervy.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Né že bych byl tak chytrej, ale zrovna včera jsem zhlédnul video s Andym, kde to předváděl. To je všechno
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Po ostudě s ucpanou tryskou zas mydlí kudlu. Chtěl by i víc ale vše má svůj čas.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Vy jste se v tom zase vrtal pane doktore, že jo?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5987
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
jsem rad ze ladis sportovni torzky na ponorky tve radio uz jsem slysel hrat
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Po konzultaci s přítelem na telefonu (děkuji) a prostudování dokumentace jsem odhalil limity KDF nápravy. Jednočinné teleskopické tlumiče, navíc menší než na mopedu, nemají šanci utlumit kmitání přední nápravy. Projevovalo se to ve vyšších rychlostech kolem 70-80kmh. Záleželo i na nákladu v kufru a hlavně povrchu vozovky. V jistý moment zasáhla rezonance a rozvibrovala kola tak, že se stěží dotýkala asfaltu. Kolem 90km tento problém zase odezníval.
Na vině byla má nepozornost. Od roku 45 do roku 50 byla náprava osazena vždy různými torzními tyčemi a VW mnohokrát měnila jejich tuhost a umístění. Já jsem zpět osadil torzní tyče, které jsem na autě měl. A to byla chyba. Dal jsem dnes jednu tyč měkčí a vydal se na D5, kde je asfalt přesně té hrbolatosti, který rozskotačil celého brezela Po odpoledním testování mohu potvrdit, že změna torzního svazky pomohla (aktuálně osazeno 5 plátů v dolním svazku a 4 pláty v horním). Je cítit, že v na daném úseku a v danou rychlost se náprava pokouší opět poskakovat ale je to velice mírné a sotva to cítím na volantu. Stačí mírně přidat nebo ubrat a je opět klid.
Jinak dnes pokořena meta 1000km. Čeká mne výměna oleje a kontrola motoru. Aktuálně pozoruji, že v současných vedrech na dálnici se motor rozhicuje tak, že po sjetí na okrsky se dusí až má tendenci zdechnout. Stačí chvilku počkat a jede zase jako drak. Tipuji problém s pumpou, která přestane dávat dostatek paliva ale na volnoběh to stačí. Sjel jsem k pumpě, natankoval a pak nebyl schopen za boha motor natočit. Obsluha už pomalu trnula, jakou že jim to dělám negativní reklamu na prodávaná paliva. Pak jsem ale objevil opodál konev s vodou. Schladil jsem pumpu proudem vody, motor naskočil a jelo se dál
Na vině byla má nepozornost. Od roku 45 do roku 50 byla náprava osazena vždy různými torzními tyčemi a VW mnohokrát měnila jejich tuhost a umístění. Já jsem zpět osadil torzní tyče, které jsem na autě měl. A to byla chyba. Dal jsem dnes jednu tyč měkčí a vydal se na D5, kde je asfalt přesně té hrbolatosti, který rozskotačil celého brezela Po odpoledním testování mohu potvrdit, že změna torzního svazky pomohla (aktuálně osazeno 5 plátů v dolním svazku a 4 pláty v horním). Je cítit, že v na daném úseku a v danou rychlost se náprava pokouší opět poskakovat ale je to velice mírné a sotva to cítím na volantu. Stačí mírně přidat nebo ubrat a je opět klid.
Jinak dnes pokořena meta 1000km. Čeká mne výměna oleje a kontrola motoru. Aktuálně pozoruji, že v současných vedrech na dálnici se motor rozhicuje tak, že po sjetí na okrsky se dusí až má tendenci zdechnout. Stačí chvilku počkat a jede zase jako drak. Tipuji problém s pumpou, která přestane dávat dostatek paliva ale na volnoběh to stačí. Sjel jsem k pumpě, natankoval a pak nebyl schopen za boha motor natočit. Obsluha už pomalu trnula, jakou že jim to dělám negativní reklamu na prodávaná paliva. Pak jsem ale objevil opodál konev s vodou. Schladil jsem pumpu proudem vody, motor naskočil a jelo se dál
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5987
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
jo vwcka sice nevari vodu v chladici jako sadiny ale umi varit benzin v pumpe
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5359
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Takže úplně to samé jako pokud si vzpomínáš u Evžena na parkovišti u supermarketu v Lienz. Tehdy nám pumpu počůral pitíčkem co měl v PET flašce Štěpán a taky jsme mohli bez problému pokračovat.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15487
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
No jo, pravda. Jsem úplně vytěsnil. To byly časy.
Vysvětluji si to tak, že dokud se jede céres po dálnici, tak studené palivo z nádrže stále stačí chladit pumpu a dostává se do plovákové komory.
Chraň boha, pokud se zastaví nebo zvolní tempo. palivo se odpaří a pumpa jede na sucho. Navíc nabere ještě další teplo od motoru který se přestal chladit
Vysvětluji si to tak, že dokud se jede céres po dálnici, tak studené palivo z nádrže stále stačí chladit pumpu a dostává se do plovákové komory.
Chraň boha, pokud se zastaví nebo zvolní tempo. palivo se odpaří a pumpa jede na sucho. Navíc nabere ještě další teplo od motoru který se přestal chladit
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
On se neodpaří,on se vaří. Stává se roztažitelným a stlačitelným. Přidáním biosložek se rapidně snížil bod varu.Dříve závada přehřátého motoru,je nyní skoro vlastností. A je to tak jak popisuješ,po vypnutí začne teplota bloku stoupat.Absorbuje teplotu hlav, výfuku a vyrovná teplotu v prostoru motoru. Pertinaxový izolant pod pumpou je v tu chvíli k ničemu
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2640
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Takže to samý co trápilo 1203? A to jen kvůli zhoršení kvality benzínu?