1948 - split from Split
Re: 1948 - split from Split
Nene neměl jsem NOS a kabely jsem měl také samo domo na 220 ze staré remosky myslím ... trochu ale fungovalo to .
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: 1948 - split from Split
To je opravdu parádní
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2640
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Piše tam, že 2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15486
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Dle wikipedie pry 3. Radio Dechovka, Cesky Impulz a Country radio, tedy same lepsi zbozi
Elomar pouziva elektronky bezne spise pro stacionarni prijimace. Dobovy tisk to vysvetloval tak, ze v Nemecku v te dobe(47-48) nebyly nizkoenergeticke lampy bezne dostupne. Elomar je tedy na 6V docela jedlik. Pokud tedy uvidite na silnicich brezela se zhasnutymi svetly, motorem upicim ve vysokych otackach a kvilejicim ridicen v rytmu dechove hudby, budu to nejspise ja.
Elomar pouziva elektronky bezne spise pro stacionarni prijimace. Dobovy tisk to vysvetloval tak, ze v Nemecku v te dobe(47-48) nebyly nizkoenergeticke lampy bezne dostupne. Elomar je tedy na 6V docela jedlik. Pokud tedy uvidite na silnicich brezela se zhasnutymi svetly, motorem upicim ve vysokych otackach a kvilejicim ridicen v rytmu dechove hudby, budu to nejspise ja.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
A nebo.. ,-)
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: 1948 - split from Split
to je naprostá nádhera. V Lincolnu je také příplatkové rádio, rok 1939, až se jednou něco stane tak bych ho také někomu svěřil k revizi. Dá se zapnout, a to je tak všechno..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1948 - split from Split
To by chtělo změřit. Píšou 35W, což není zas tak moc (1 potkávací světlo), i když na starý brouky s rozsvícenýma světlama je to hodně. Ale týká se to asi sítě. Předpokládám, že účinnost toho střídače na 6V nebude velká. Čili příkon může být i několikanásobek. Má to kontrolku dobíjení jako moderní brouci? Pak bys poznal, jestli už jedeš na baterku.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15486
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Našel jsem zmínku o mém rádiu v dobovém tisku Das Radio Magazin z roku 49. Neodolal jsem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 316
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: 1948 - split from Split
Tak by mě zajímalo, jak to tam vyřešili s tím kastlíkem a stěračema. Asi už je pozdě se zeptat...
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15486
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Podle mne to je fake a montovat to neslo. Ale napad dobry. Jedno radio, odpojim jeden rychloupinak a pristroj si beru domu nebo na hotel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15486
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Byl jsem zkontrolovat, že sraz u Rozvědčíka dnes opravdu není. Jak by řekl Pekař: “…abychom věděli”
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Petr Marek
- Příspěvky: 59
- Registrován: 03 srp 2014
- Bydliště: Praha - Kunratice
Re: 1948 - split from Split
Krásné podzimní fotografie a ty dobové espázetky na Preclíka padnou jako pr... na hrnec!
Petr Marek ~ p_marek@email.cz ~ 739643618 ~ VW Golf Cabrio '99 ~ Volvo 240 kombi '92 ~ Volvo 240 sedan '90
Re: 1948 - split from Split
Epes rádes čupr kára, čéče!
Ale Same, určitě nebudu sám, koho by zajímalo, co to máš za SPZ. To jako máš ofiko na jugoslávských značkách nebo to máš klasicky "na Sama" = na fotku tam máš staré líbivé SPZ a na jízdu vytáhneš gumičky na zavařeniny a připneš tam moderní oficiální značku?
Ale Same, určitě nebudu sám, koho by zajímalo, co to máš za SPZ. To jako máš ofiko na jugoslávských značkách nebo to máš klasicky "na Sama" = na fotku tam máš staré líbivé SPZ a na jízdu vytáhneš gumičky na zavařeniny a připneš tam moderní oficiální značku?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15486
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
To nejsou jugoslávské ale německé. Britská okupační zóna, Hamburg. Viz https://www.kennzeichenwelt.de/1948-bis-1956. Do kolečka se dával štempl, nebo v tomto případě se nacvakávala známka.
Jezdí se na ně jen když to v hlavě tak nějak tajemně cinkne, klíííd. Důvodem osazení bylo, že 48ka má jako poznávací znamení zadní kapotu právě s prolisem na formát této značky
Auto tímto považuji za dokončené a pokřtěné, Berounku to žere, a to je dobře.
Jezdí se na ně jen když to v hlavě tak nějak tajemně cinkne, klíííd. Důvodem osazení bylo, že 48ka má jako poznávací znamení zadní kapotu právě s prolisem na formát této značky
Auto tímto považuji za dokončené a pokřtěné, Berounku to žere, a to je dobře.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4912
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Nadhera...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Super práce, díky za report… a teď honem na Porsche…
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1948 - split from Split
Takže kapota na foto je rok 1948?
Nebo tam ten prolis na SPZ jen někdo šikovný doklepal?
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15486
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Je to replika, odněkud od od Nymburka. Prolis ma nesprávny tvar. Dle mého je to udělané z oválové kapoty.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912