Tak děkuju za radu Mimochodem když tam borci co při práci používali hlavu cpali motor z 603 (skoro 1x větší výkon), taky brzdy , nápravy a kdo ví co ještě neupravovali A tak by jsme se mohli chytat za slovíčka do nekonečna Ale i tak díky za vaše příspěvkyRapiďák píše:FRNDO nevymýšlej blbosti, Tatraplán vymysleli borci co ještě při práci použivali hlavu a to velmi dobře, tím že vyměníš vačku nebo vyleštíš trubky nic neziskáš spíš naopak. Když už chceš upravovat motor, budeš taky upravovat nápravy, brzdy, převodovku? Tohle vše je totiž dimenzované na výkon jaký to má, když ho zvýšíš vše půjde do kopru. Jestli chceš auto co "jede" kup si joungtajmera nebo jiného podobného zgerba.
Motor Tatra
Re: Motor Tatra
Re: Motor Tatra
Ááá ,šuhaj píše:
z podradošťa šuhaj
vitaj šuhaju ,
děkuju za konstruktivní příspěvek ohledně materiálu bloků. Už jsem o tom něco zaslechl (prej je to slitina toho co zbylo po válce a stojí to za prd. elektron by byl ještě zlatý). Popravdě mám vyhlídlou jednu T600 ale nevím jestli je to kopr nebo bolka , má nějak z obojího něco a kdyby jsi byl ochotný vysvětlit nějaké otázky ohledně těchto rozdílů, byl bych ti moc vděčný
Jinak já su z Valmezu,
Takže jestli jsi majitelem nějakého takového ajrodynamického stroje, rád bych se i podíval
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Tatra
Pane FRND, ptal jste se na zkušenosti a názory, svůj názor jsem vám řekl a stojím si za ním. Pokud s ním nesouhlasíte, chápu to a milerád se nechám přesvĕdčit o opaku. Můžete začít tím, že sem budete dávat fotky z renovace a tunungu nejen motoru ale i celého vozu. Bude to tu pěkným zpestřením a budete tu mít široké čtenářské publikum. Co víc si přát...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Motor Tatra
A to zas néé, to by pak bylo všem šestsettrojkařům hned jasné jak to , že jim stíhámSam píše:Pane FRND, ptal jste se na zkušenosti a názory, svůj názor jsem vám řekl a stojím si za ním. Pokud s ním nesouhlasíte, chápu to a milerád se nechám přesvĕdčit o opaku. Můžete začít tím, že sem budete dávat fotky z renovace a tunungu nejen motoru ale i celého vozu. Bude to tu pěkným zpestřením a budete tu mít široké čtenářské publikum. Co víc si přát...
Re: Motor Tatra
ještě nemáš nic a už to tuníš. jestli se ti nelíbí veterán že je slabej,tak si kup morgana.
Re: Motor Tatra
Jinak popravdě bych se na tuning u takového auta asi taky vysr*l. Asi fakt bude záležet, co seženeš. Jestli to bude polorozpadlá verze z Boleslavi, klidně bych to položil k zemi a nacpal tam hodně koní vždycky jsem jako rodilý Kopřivničan tak trochu snil o nějaké low-rider muscle Tatře! Každopádně je (bude?) to tvoje auto, tak jestli se pustíš do tuningu, tak hlavně s citem
Re: Motor Tatra
Já bych řekl jenom lehce zvýšit kompresi... Tehdy byly horší benzíny a stejným vývojem prošel broučí 25PS --> 30 PS. Vačku atd. - proč stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko?
Re: Motor Tatra
Chtěl bych si koupit Rolls Royce Silver Shadow a chtěl bych do něj dát motor z brouka. Máte s tím někdo zkušenost?
Re: Motor Tatra
Aj zo Zaporozca by nebol spatny...
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Motor Tatra
Tohle téma by mělo smysl,pokud by dotyčnej FRND,nebo jak se nazývá měl už tatraplána v garáži a výše zmíněnej motor na ponku....jinak to absolutně postrádá smysl a jsou to pouze kecy o hovně....
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Motor Tatra
Ano, ale pouze pro pohon ventilátoru topení.Vendelín píše:Chtěl bych si koupit Rolls Royce Silver Shadow a chtěl bych do něj dát motor z brouka. Máte s tím někdo zkušenost?
Re: Motor Tatra
Jednoho tatraplana si doma aktuálně skládám a popravdě tunit ho mě ani nenapadlo, na to je ho škoda. Fakt je že plno tatraplánů jezdí s motorem z T603 protože majitelé origo boxer prostě a jednoduše nesehnali:-) Tím že existovala tahle varianta z fabriky tak to není taková hrozná prasečina jako u jiných aut. Počítej že origo boxer v tatraplanu je dvoulitr, ale když jsem si ho položil vedle boxera dvoulitru z T2b tak jsem žasnul jakýho macka v tatře vyplodili Motor váží cca 160 Kg a proti VW je to brutální obr, bohužel mi nenapadlo si je vyfotit vedle sebe:-( Konstrukční řešení je skoro stejné, dokonce olejové sítko myslím z nějakýho VW pasovalo. Blok je hliníkový.
Lepší informace jdou najít na www.tatra-club.com;-)
Lepší informace jdou najít na www.tatra-club.com;-)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Tatra
Tak to jste tedy opravdu moc hodný. Informace a cizí zkušenosti volně sbírat ale o nic se nepodělit. Beru své doporučení zpět. Tatru otuňte tak, až se budou hory zelenat. Good luck.FRND píše:A to zas néé, to by pak bylo všem šestsettrojkařům hned jasné jak to , že jim stíhámSam píše:....Můžete začít tím, že sem budete dávat fotky z renovace a tunungu nejen motoru ale i celého vozu. Bude to tu pěkným zpestřením a budete tu mít široké čtenářské publikum. Co víc si přát...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Motor Tatra
Salát! Tihle umělci jsou všichni saláti! Narval bych je do mišelinky, tahat pneumatiky! Hajzly intelektuálský!
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Motor Tatra
....opravdu?Opravdu bych to tu bral jako krasnej Off Topic v pripade,ze auto mas,ukazujes jeho fotky,mas technicke dokumenty,treba uz zminene vacky s porovnanim VW vacky a vis konkretne co chces....Ale promin otazky co treba jestli to pujde to tam nejak narvat,pripadne I motor VW.Krcim jen rameny s usmevem na tvari s pocitem,ze je to nejaky zert...
Vwase nocni sichta...
Re: Motor Tatra
Jen souhlas. Přečetl jsem celé toto téma schválně 2 krát a sorry nepochopil jsem.udeeska píše:....opravdu?Opravdu bych to tu bral jako krasnej Off Topic v pripade,ze auto mas,ukazujes jeho fotky,mas technicke dokumenty,treba uz zminene vacky s porovnanim VW vacky a vis konkretne co chces....Ale promin otazky co treba jestli to pujde to tam nejak narvat,pripadne I motor VW.Krcim jen rameny s usmevem na tvari s pocitem,ze je to nejaky zert...
Možná budu zlej ale : Soused má Tatru 57b - Fakt nekecám, ať se propadnu do západního Německa.
No znáte to - brouk s motorem ve předu. No napadlo mě jestli ty lankový brzdy, nebylo lepší nahradit hydraulickým systémem.
Asi tak. Pod tohle se i podepíši.
Zdeněk
Čím modernější auto máš, tím dál jdeš pro traktor.
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Motor Tatra
To nieje dobry napadaxis.d píše: Soused má Tatru 57b -...No napadlo mě jestli ty lankový brzdy, nebylo lepší nahradit hydraulickým systémem.
Asi tak. Pod tohle se i podepíši.
Zdeněk
Zkurvil by auto a prisiel by o originalitu.
Milan
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Tatra
Nějak nám to tady usnulo... Tak jen pro úplnost katalog dílů na T600
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Motor Tatra
Tento katalog mám taky,
Bohužel je to I. vydání a ještě tam nejsou díly na motor s horizontálním ventilátorem a dvěma karburátory.
Bohužel je to I. vydání a ještě tam nejsou díly na motor s horizontálním ventilátorem a dvěma karburátory.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Tatra
Nějaký čas uplynul, něco nového v projektu ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912