Stránka 2 z 4

Re: Bus T2b

Napsal: 09 bře 2015
od alva T2b
pokračujeme

Re: Bus T2b

Napsal: 09 bře 2015
od alva T2b
pravá strana stále

Re: Bus T2b

Napsal: 09 bře 2015
od maxmax
Hezky kluci, další zachráněný kus, jen s tou 13kou, nevím, nevím......

Re: Bus T2b

Napsal: 10 bře 2015
od alva T2b
Upřímně také se toho bojím, časem snad pořídíme něco lepšího ... =P~
Zatím dáváme dohromady věci, co máme.

Re: Bus T2b

Napsal: 10 bře 2015
od Suky
znamej ma v busu dokonce dvanactku a jezdi taky :-)

Re: Bus T2b

Napsal: 10 bře 2015
od maxmax
Jasně, jde o to jak se jezdí a kam....

Re: Bus T2b

Napsal: 10 bře 2015
od Rychnak
Pokud budete tu 13ku repasovat, tak není velkej problém to přestavět na 1600. 1300 ccm v busu je utopie, 1600ccm je na bus už hodně hraniční motor pro dnešní provoz.

Re: Bus T2b

Napsal: 10 bře 2015
od maxmax
Rychňák má pravdu, ví o čem to je ! =D>

Re: Bus T2b

Napsal: 11 bře 2015
od alva T2b
Děkuji za příspěvky všem, stejně si to uděláme s bráchou po svém :D .
Mám tu ještě nějaké foto ke karosářské práci, do konce týdne bude snad auto vyvařené a vrhneme se na dveře a dvířka.

Re: Bus T2b

Napsal: 18 bře 2015
od alva T2b
Začal jsem demontovat dveře a jdene na ně, zatím poslední úpravy na autě.

Re: Bus T2b

Napsal: 18 bře 2015
od alva T2b
Ještě dlužím k pravé straně tyto části

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od alva T2b
Tak posílám poslední foto.Konečně máme vyvařeno celé auto a začalo se dělat na dveřích.
poradí mi někdo jak je řešeno uchycení dvířek motoru.
Jeden úchyt pantu je natvrdo,a abych mohl nasadit dveře, které mají navařeny panty natvrdo, tak druhý úchyt mám dát na šroub ?????
Díky předem za Vaše rady.

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od alva T2b
No a když máme všeho plné zuby, tak jezdíme tímto. :mrgreen:

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od maxmax
Přesně pravý pant se šroubuje :)

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od alva T2b
Ok díky, příště už budu vědět.
Asi některý dotazy budou možná hloupý,ale radši se zeptat, než být za blbce dodatečně. :lol:

vyvařenej Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od Vendelin
Ahoj, nechci dělat chytrýho, ale mám zkušenost, že je lepší všechnu barvu (zejména druhou, nepůvodní) obrousit na plocho až na plech, Jet tak odhalíš skrytá místa koroze, která dokážou vylézt na povrch nového laku třeba za pár let. To se mi stalo na dvou autech a bojuji s tím (už jen na Vendelínovi) dodnes.
Jirka

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od alva T2b
Díky za připomínku. Postup by měl být následující :
Vyvařit i dveře, potom bychom chtěli pískovat a pokud něco "vyleze" ještě po opískování , tak pro jistotu ještě dovařit.
Teprve potom tmely, plniče a lakýrnická. On je to běh na delší trať , takže stejně se bavíme o daleké budoucnosti :D

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od Sam
Busum nerozumim ale ja bych jistojiste volil opacny postup. Opiskovat a pak teprve varit.

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od alva T2b
To pískování chceme udělat po karosářské proto, že nevíme kdy půjdeme na lak.
A máme obavy aby nám to celé ( při čekání na lakýrnické práce) nechytilo "lišku".
Proto tedy pískování půjde těsně před lakem.
Snad nám to vyjde.

Re: Bus T2b

Napsal: 23 bře 2015
od Vendelin
Proti lišce je chemie... A dobrá. A když najdeš špatné ložisko rzi, tak do vyvaříš.