Bus T2b

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

pokračujeme
Přílohy
Vnitřní podlahy.jpg

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

pravá strana stále
Přílohy
n22.jpg
je to jak přes kopírák
je to jak přes kopírák
vnitřní přepážka 2
vnitřní přepážka 2
vnitřní překážka  2
vnitřní překážka 2

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Bus T2b

Příspěvek od maxmax »

Hezky kluci, další zachráněný kus, jen s tou 13kou, nevím, nevím......
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

Upřímně také se toho bojím, časem snad pořídíme něco lepšího ... =P~
Zatím dáváme dohromady věci, co máme.
Naposledy upravil(a) alva T2b dne 10 bře 2015, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Suky
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 695
Registrován: 25 led 2008
Bydliště: Most

Re: Bus T2b

Příspěvek od Suky »

znamej ma v busu dokonce dvanactku a jezdi taky :-)
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Bus T2b

Příspěvek od maxmax »

Jasně, jde o to jak se jezdí a kam....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Rychnak
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 548
Registrován: 11 kvě 2010
Bydliště: Brno

Re: Bus T2b

Příspěvek od Rychnak »

Pokud budete tu 13ku repasovat, tak není velkej problém to přestavět na 1600. 1300 ccm v busu je utopie, 1600ccm je na bus už hodně hraniční motor pro dnešní provoz.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Bus T2b

Příspěvek od maxmax »

Rychňák má pravdu, ví o čem to je ! =D>
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

Děkuji za příspěvky všem, stejně si to uděláme s bráchou po svém :D .
Mám tu ještě nějaké foto ke karosářské práci, do konce týdne bude snad auto vyvařené a vrhneme se na dveře a dvířka.
Přílohy
a druhý zadní roh
a druhý zadní roh
1.jpg (36.86 KiB) Zobrazeno 4804 x
jeden zadní roh
jeden zadní roh
2.jpg (40.87 KiB) Zobrazeno 4804 x
finále motor vlevo uvnitř, pravou stranu teprve dokončujeme ..
finále motor vlevo uvnitř, pravou stranu teprve dokončujeme ..
jedna informativní
jedna informativní

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

Začal jsem demontovat dveře a jdene na ně, zatím poslední úpravy na autě.
Přílohy
Poslední úpravy na autě
Poslední úpravy na autě
Zadní blatník a podběh je také už zdravý
Zadní blatník a podběh je také už zdravý
Už je na co dát i baterku
Už je na co dát i baterku
Z toho už hned tak nevypadne !!
Z toho už hned tak nevypadne !!

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

Ještě dlužím k pravé straně tyto části
Přílohy
ještě zadní pravý roh
ještě zadní pravý roh
pravvý přední včetně kotvení pro bezp. pásy
pravvý přední včetně kotvení pro bezp. pásy

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

Tak posílám poslední foto.Konečně máme vyvařeno celé auto a začalo se dělat na dveřích.
poradí mi někdo jak je řešeno uchycení dvířek motoru.
Jeden úchyt pantu je natvrdo,a abych mohl nasadit dveře, které mají navařeny panty natvrdo, tak druhý úchyt mám dát na šroub ?????
Díky předem za Vaše rady.
Přílohy
Tady je už také vyvařeno
Tady je už také vyvařeno
Detail pro krycí lištu
Detail pro krycí lištu
Levý pant dvířek motoru je napevno
Levý pant dvířek motoru je napevno
A tady je poslední rest na autě. Již zmíněný druhý úchyt.
A tady je poslední rest na autě. Již zmíněný druhý úchyt.
Začínáme dvířky motoru
Začínáme dvířky motoru
rezavé pryč !!!
rezavé pryč !!!
Ještě poslední kosmetické úpravy sedačky
Ještě poslední kosmetické úpravy sedačky
Už jen detail
Už jen detail

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

No a když máme všeho plné zuby, tak jezdíme tímto. :mrgreen:
Přílohy
Letos už jsme byli na výletě !!
Letos už jsme byli na výletě !!
foto
foto

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Bus T2b

Příspěvek od maxmax »

Přesně pravý pant se šroubuje :)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

Ok díky, příště už budu vědět.
Asi některý dotazy budou možná hloupý,ale radši se zeptat, než být za blbce dodatečně. :lol:

Uživatelský avatar
Vendelin
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 960
Registrován: 08 led 2010
Bydliště: Brno

vyvařenej Bus T2b

Příspěvek od Vendelin »

Ahoj, nechci dělat chytrýho, ale mám zkušenost, že je lepší všechnu barvu (zejména druhou, nepůvodní) obrousit na plocho až na plech, Jet tak odhalíš skrytá místa koroze, která dokážou vylézt na povrch nového laku třeba za pár let. To se mi stalo na dvou autech a bojuji s tím (už jen na Vendelínovi) dodnes.
Jirka

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

Díky za připomínku. Postup by měl být následující :
Vyvařit i dveře, potom bychom chtěli pískovat a pokud něco "vyleze" ještě po opískování , tak pro jistotu ještě dovařit.
Teprve potom tmely, plniče a lakýrnická. On je to běh na delší trať , takže stejně se bavíme o daleké budoucnosti :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12606
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bus T2b

Příspěvek od Sam »

Busum nerozumim ale ja bych jistojiste volil opacny postup. Opiskovat a pak teprve varit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
alva T2b
Příspěvky: 53
Registrován: 06 bře 2015

Re: Bus T2b

Příspěvek od alva T2b »

To pískování chceme udělat po karosářské proto, že nevíme kdy půjdeme na lak.
A máme obavy aby nám to celé ( při čekání na lakýrnické práce) nechytilo "lišku".
Proto tedy pískování půjde těsně před lakem.
Snad nám to vyjde.

Uživatelský avatar
Vendelin
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 960
Registrován: 08 led 2010
Bydliště: Brno

Re: Bus T2b

Příspěvek od Vendelin »

Proti lišce je chemie... A dobrá. A když najdeš špatné ložisko rzi, tak do vyvaříš.

Odpovědět