Bus T2b
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bus T2b
Hezky kluci, další zachráněný kus, jen s tou 13kou, nevím, nevím......
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Bus T2b
Upřímně také se toho bojím, časem snad pořídíme něco lepšího ...
Zatím dáváme dohromady věci, co máme.
Zatím dáváme dohromady věci, co máme.
Naposledy upravil(a) alva T2b dne 10 bře 2015, celkem upraveno 1 x.
Re: Bus T2b
Pokud budete tu 13ku repasovat, tak není velkej problém to přestavět na 1600. 1300 ccm v busu je utopie, 1600ccm je na bus už hodně hraniční motor pro dnešní provoz.
Re: Bus T2b
Děkuji za příspěvky všem, stejně si to uděláme s bráchou po svém .
Mám tu ještě nějaké foto ke karosářské práci, do konce týdne bude snad auto vyvařené a vrhneme se na dveře a dvířka.
Mám tu ještě nějaké foto ke karosářské práci, do konce týdne bude snad auto vyvařené a vrhneme se na dveře a dvířka.
Re: Bus T2b
Začal jsem demontovat dveře a jdene na ně, zatím poslední úpravy na autě.
Re: Bus T2b
Ještě dlužím k pravé straně tyto části
Re: Bus T2b
Tak posílám poslední foto.Konečně máme vyvařeno celé auto a začalo se dělat na dveřích.
poradí mi někdo jak je řešeno uchycení dvířek motoru.
Jeden úchyt pantu je natvrdo,a abych mohl nasadit dveře, které mají navařeny panty natvrdo, tak druhý úchyt mám dát na šroub ?????
Díky předem za Vaše rady.
poradí mi někdo jak je řešeno uchycení dvířek motoru.
Jeden úchyt pantu je natvrdo,a abych mohl nasadit dveře, které mají navařeny panty natvrdo, tak druhý úchyt mám dát na šroub ?????
Díky předem za Vaše rady.
Re: Bus T2b
No a když máme všeho plné zuby, tak jezdíme tímto.
Re: Bus T2b
Ok díky, příště už budu vědět.
Asi některý dotazy budou možná hloupý,ale radši se zeptat, než být za blbce dodatečně.
Asi některý dotazy budou možná hloupý,ale radši se zeptat, než být za blbce dodatečně.
vyvařenej Bus T2b
Ahoj, nechci dělat chytrýho, ale mám zkušenost, že je lepší všechnu barvu (zejména druhou, nepůvodní) obrousit na plocho až na plech, Jet tak odhalíš skrytá místa koroze, která dokážou vylézt na povrch nového laku třeba za pár let. To se mi stalo na dvou autech a bojuji s tím (už jen na Vendelínovi) dodnes.
Jirka
Jirka
Re: Bus T2b
Díky za připomínku. Postup by měl být následující :
Vyvařit i dveře, potom bychom chtěli pískovat a pokud něco "vyleze" ještě po opískování , tak pro jistotu ještě dovařit.
Teprve potom tmely, plniče a lakýrnická. On je to běh na delší trať , takže stejně se bavíme o daleké budoucnosti
Vyvařit i dveře, potom bychom chtěli pískovat a pokud něco "vyleze" ještě po opískování , tak pro jistotu ještě dovařit.
Teprve potom tmely, plniče a lakýrnická. On je to běh na delší trať , takže stejně se bavíme o daleké budoucnosti
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bus T2b
Busum nerozumim ale ja bych jistojiste volil opacny postup. Opiskovat a pak teprve varit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bus T2b
To pískování chceme udělat po karosářské proto, že nevíme kdy půjdeme na lak.
A máme obavy aby nám to celé ( při čekání na lakýrnické práce) nechytilo "lišku".
Proto tedy pískování půjde těsně před lakem.
Snad nám to vyjde.
A máme obavy aby nám to celé ( při čekání na lakýrnické práce) nechytilo "lišku".
Proto tedy pískování půjde těsně před lakem.
Snad nám to vyjde.
Re: Bus T2b
Proti lišce je chemie... A dobrá. A když najdeš špatné ložisko rzi, tak do vyvaříš.