Stránka 5 z 5

Re: AIR BUS

Napsal: 25 lis 2016
od jozo
caute nema niekto na povale vystuhy z prechodaka T1, T2, zamer je urobit prechod medzi sedackami
dik za ponuky

Re: AIR BUS

Napsal: 16 pro 2016
od jozo
Jedna dnešná aj s pánom majstrom

Re: AIR BUS

Napsal: 30 pro 2016
od jozo
Nový kukuč

Re: AIR BUS

Napsal: 04 led 2017
od jozo
Prosím radu, ked ste menili hrnce reflektorov, čím ste to utesnili zvonka? Vďaka za radu.

Re: AIR BUS

Napsal: 04 led 2017
od SO 545
Ja pouzivam na dotesnovanie a podlepovanie pastu od Wurthu Dichtfix.
Perfetne sa s tym pracuje hlavne v uzkych sparach. Pekne zatecie.
DSCN1040.jpg
Podlepoval som komplet vystuhy kapoty.

Re: AIR BUS

Napsal: 04 led 2017
od Miroslav Machacek
Zdenek86 píše:
SO 545 píše:Ak nieco popraskalo a vyhnilo to tak to urcite nebolo urobene precizne.
Skor to tipujem na tazku socharinu.

To ze sa nieco /akoze opravene/ prekryje tmelom a pekne prelakuje neznamena ze to je opravene.
Karoserie neskutocne pracuju a s tym treba pri oprave pocitat.
Pri dodavkach zvlast.

Je to len moj nazor. Z praxe :wink: .

Prepac jozo za mierne OT.
No ono spíš záleží na tom, jak je spoj provedený, jestli s falcem, tak tam by to +- mohlo vydržet. Ovšem to není z téhle fotky moc patrné. Pokud je to na tupo a přibodované, tak je to na foto, tak tam prostě ta vhkost za pár let udělá své a nějaký tmel popraská. Neberte to jako nějaké rýpání, spíš mě jen zajímalo jaká bude finální úprava.
I tady vidám spoustu "oprav" kde například u T2 jsou celé šoupačky překryté vrstvou tmelu, byť jen lehkou. Což je v podstatě ta nehorší varianta.
Tak právě falc je podle mě to největší svinstvo.........je to v podstatě plech na plechu..................já myslím, že nejlepší je heftování na tupo a následně kompletně zavařit v celé délce............nevznikne žádná kapsa ani překrytej spoj.........prostě nic, kde by se držela voda..........

Re: AIR BUS

Napsal: 28 led 2017
od jozo
Spodok okien hotovo, pre zmenu bez šiltu...

Re: AIR BUS

Napsal: 19 úno 2017
od jozo
Už nebude ťahať na čelo:-)

Re: AIR BUS

Napsal: 30 bře 2017
od jozo
Nachvíľu bude "samba"
IMG_5634.JPG

Re: AIR BUS

Napsal: 10 dub 2017
od jozo
tak uz je po Sambe:

Re: AIR BUS

Napsal: 28 lis 2017
od jozo
Nová optika

Re: AIR BUS

Napsal: 24 lis 2019
od jozo
Po avanturach s 181 a US V8 sa vraciam spat k busu.
Mate niekto skusenost s touto sadou namiesto od CE?
Komentare vsetko do originalneho stavu si neprosim.
Dakujem za rady.

http://www.fellowsspeedshop.com/blog/pr ... onversion/

Re: AIR BUS

Napsal: 08 úno 2021
od jozo
Dlho sa nic nedialo, ale koncom roka, predsa len maly posun vpred.
Dokoncene zadne celo, podlaha v kabine, kastlik medzi sedacky , slniecko na stenu do dielne, zavesene vsetky dvere, zacala sa konverzia riadenia.
thumbnail_IMG_1418.jpg
thumbnail_IMG_1418.jpg (115.43 KiB) Zobrazeno 4272 x
thumbnail_IMG_1619.jpg
thumbnail_IMG_1619.jpg (117.57 KiB) Zobrazeno 4272 x
thumbnail_IMG_1706.jpg
thumbnail_IMG_1706.jpg (100.93 KiB) Zobrazeno 4272 x
thumbnail_IMG_1708.jpg
thumbnail_IMG_1708.jpg (121.97 KiB) Zobrazeno 4272 x
thumbnail_IMG_1712.jpg
thumbnail_IMG_1712.jpg (121.54 KiB) Zobrazeno 4272 x

Re: AIR BUS

Napsal: 08 úno 2021
od Vendelin
to bude pěkný. Možná, někdy....
J.

Re: AIR BUS

Napsal: 08 úno 2021
od eLzyx
docela by mne zajímalo, jak se sedí za volantem, když je to takto o chlup vevnitř přizvednuté, aby se tam vešlo větší kolo společně se snížením podvozku :-k
Ale jinak pěkné, pěkné ...

Re: AIR BUS

Napsal: 08 úno 2021
od boldor
Na můj vkus moc zásahů do rámu/kastle ale jinak je to tuze pěkné.

...17" s touhle gumou je ve finále stejná, možná menší než origo 14".

Re: AIR BUS

Napsal: 09 úno 2021
od boldor
Budu mít taky dotaz ohledně ráfků, dopředu mám stejný, vzadu ale 9j17. Máš SZ.

Nedoděláš ho?

Re: AIR BUS

Napsal: 09 úno 2021
od Samba
tož asi těžko..
viewtopic.php?f=20&t=22761

Re: AIR BUS

Napsal: 09 úno 2021
od jozo
boldor píše:
08 úno 2021
Na můj vkus moc zásahů do rámu/kastle ale jinak je to tuze pěkné.

...17" s touhle gumou je ve finále stejná, možná menší než origo 14".
ram je bez zmien, jedina zmena je na zadnej naprave, kde su navarene platne na mechy
kasna: vynechana rura kurenia pod sedackami a zmena na prednych blatnikoch a dverach, na kastliku medzi sedackami a slniecku, a "diera na motor ako T3" a "strasne/stresne" okno