AIR BUS
Re: AIR BUS
caute nema niekto na povale vystuhy z prechodaka T1, T2, zamer je urobit prechod medzi sedackami
dik za ponuky
dik za ponuky
Re: AIR BUS
Prosím radu, ked ste menili hrnce reflektorov, čím ste to utesnili zvonka? Vďaka za radu.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: AIR BUS
Ja pouzivam na dotesnovanie a podlepovanie pastu od Wurthu Dichtfix.
Perfetne sa s tym pracuje hlavne v uzkych sparach. Pekne zatecie.
Podlepoval som komplet vystuhy kapoty.
Perfetne sa s tym pracuje hlavne v uzkych sparach. Pekne zatecie.
Podlepoval som komplet vystuhy kapoty.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: 20 čer 2016
Re: AIR BUS
Tak právě falc je podle mě to největší svinstvo.........je to v podstatě plech na plechu..................já myslím, že nejlepší je heftování na tupo a následně kompletně zavařit v celé délce............nevznikne žádná kapsa ani překrytej spoj.........prostě nic, kde by se držela voda..........Zdenek86 píše:No ono spíš záleží na tom, jak je spoj provedený, jestli s falcem, tak tam by to +- mohlo vydržet. Ovšem to není z téhle fotky moc patrné. Pokud je to na tupo a přibodované, tak je to na foto, tak tam prostě ta vhkost za pár let udělá své a nějaký tmel popraská. Neberte to jako nějaké rýpání, spíš mě jen zajímalo jaká bude finální úprava.SO 545 píše:Ak nieco popraskalo a vyhnilo to tak to urcite nebolo urobene precizne.
Skor to tipujem na tazku socharinu.
To ze sa nieco /akoze opravene/ prekryje tmelom a pekne prelakuje neznamena ze to je opravene.
Karoserie neskutocne pracuju a s tym treba pri oprave pocitat.
Pri dodavkach zvlast.
Je to len moj nazor. Z praxe .
Prepac jozo za mierne OT.
I tady vidám spoustu "oprav" kde například u T2 jsou celé šoupačky překryté vrstvou tmelu, byť jen lehkou. Což je v podstatě ta nehorší varianta.
Re: AIR BUS
Nachvíľu bude "samba"
Re: AIR BUS
Po avanturach s 181 a US V8 sa vraciam spat k busu.
Mate niekto skusenost s touto sadou namiesto od CE?
Komentare vsetko do originalneho stavu si neprosim.
Dakujem za rady.
http://www.fellowsspeedshop.com/blog/pr ... onversion/
Mate niekto skusenost s touto sadou namiesto od CE?
Komentare vsetko do originalneho stavu si neprosim.
Dakujem za rady.
http://www.fellowsspeedshop.com/blog/pr ... onversion/
Re: AIR BUS
Dlho sa nic nedialo, ale koncom roka, predsa len maly posun vpred.
Dokoncene zadne celo, podlaha v kabine, kastlik medzi sedacky , slniecko na stenu do dielne, zavesene vsetky dvere, zacala sa konverzia riadenia.
Dokoncene zadne celo, podlaha v kabine, kastlik medzi sedacky , slniecko na stenu do dielne, zavesene vsetky dvere, zacala sa konverzia riadenia.
Re: AIR BUS
to bude pěkný. Možná, někdy....
J.
J.
Re: AIR BUS
docela by mne zajímalo, jak se sedí za volantem, když je to takto o chlup vevnitř přizvednuté, aby se tam vešlo větší kolo společně se snížením podvozku
Ale jinak pěkné, pěkné ...
Ale jinak pěkné, pěkné ...
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: AIR BUS
Na můj vkus moc zásahů do rámu/kastle ale jinak je to tuze pěkné.
...17" s touhle gumou je ve finále stejná, možná menší než origo 14".
...17" s touhle gumou je ve finále stejná, možná menší než origo 14".
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: AIR BUS
Budu mít taky dotaz ohledně ráfků, dopředu mám stejný, vzadu ale 9j17. Máš SZ.
Nedoděláš ho?
Nedoděláš ho?
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: AIR BUS
tož asi těžko..
viewtopic.php?f=20&t=22761
viewtopic.php?f=20&t=22761
Re: AIR BUS
ram je bez zmien, jedina zmena je na zadnej naprave, kde su navarene platne na mechy
kasna: vynechana rura kurenia pod sedackami a zmena na prednych blatnikoch a dverach, na kastliku medzi sedackami a slniecku, a "diera na motor ako T3" a "strasne/stresne" okno