Válce a hlavy jsi barvil?tomas4 píše:rozborka vymiti a pretesneni ,novy pistni krouzky a veskery tesneni,a vsechny hydrostely,valce a klika byly kupodivu ok
Muj busik T2 přechodak
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj busik T2 přechodak
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Muj busik T2 přechodak
ano nakou specialni vypalovaci barvou uz ale nevim nazev byl to nakej nemeckej vyrobce
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj busik T2 přechodak
No, nevím jestli jsi udělal dobře, bude to bránit odvodu tepla
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Muj busik T2 přechodak
no nevim ,doufam ze to tak znat nebude,novy hlavy sou taky natreny,nebo ne?uz sem to u nekoho videl
Re: Muj busik T2 přechodak
a je to urco lepsi nezli ten 10 cm nanos oleje a prachu co tam byl
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj busik T2 přechodak
Jasně, ale ten se Ti tam udělá stejně znovu
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj busik T2 přechodak
Myslím, že ne, Time .maxmax píše:No, nevím jestli jsi udělal dobře, bude to bránit odvodu tepla
http://www.mpo-efekt.cz/cz./ekis/i-ekis/44634
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Muj busik T2 přechodak
diky lisaku
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj busik T2 přechodak
To, ze nater nebude mit vyrazny vliv na teplotu hlav, jeste neznamena, ze to je ta spravna cesta. Blok a hlavy by mely byt v surovohlinikovem vzhledu s jemnou oxidaci na povrchu. Hlavy sroubu pak cernene nebo v zinku. Plechy v cernem syntetickem laku bez zakladu. Vim, ze lakadlo udelat z VW omalovanky, je mnohdy velka,chce to ale strizlivy pohled na vec.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Muj busik T2 přechodak
Zase na druhou stranu.. plechy kolem v barvě vozu.. taky nejsou na škodu... a pruhledné víčko na rozdělovač.. . hned to vypada jinak..
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj busik T2 přechodak
Ano, to je presne ten VW tuningovy styl devadesatych let a prvni dekady y2k. Nastesti jiz pomalu mizi v propadlisti dejin. Mozna ho ale za 30 let budeme brat jako vyhledavame vintage speed retro.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Muj busik T2 přechodak
Hlavně proto, aby to tak nedopadlo, musí být v pořádku těsnění ke kastli kolem motoru. I když nevím, jak je to u busů. Ty stejně asi nasají víc bordelu zvířeného předními koly než brouk.tomas4 píše:a je to urco lepsi nezli ten 10 cm nanos oleje a prachu co tam byl
Re: Muj busik T2 přechodak
je to trosku tuning ale to nebudem rozpitvavat uz dekuju,ten motor uz vyndavat znova urcite nebudu
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj busik T2 přechodak
Z toho si nic nedělej, já mám taky plechy v barvě auta, ale myslím, že natírat jsi to neměl
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Muj busik T2 přechodak
ted uz je to stejne jedno bouzel
Re: Muj busik T2 přechodak
Další foto bude ?
Chybama se člověk učí..
Chybama se člověk učí..
Postoupil jsem do vyššího levelu....