P356A replika

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Insomniabikes
Příspěvky: 10
Registrován: 08 lis 2012

Re: P356A replika

Příspěvekod Insomniabikes » 12 úno 2014

Drzim pesti ... krasny projekt.

Jen by mne vazne zajimalo jak to dostanes na papiry.
Ta odpoved drive --- par jednoduchych bodu ... zadosti, plne moci a nakresy .. OK ... Jsem zvedavy na tu zkusebnu :))

Urcite bych uvital podrobny popis a jednani s urady, casovou (nervovou) narocnost a cenu take it legal :)
:finga:

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 02 bře 2014

Tak jsem zase o něco pokročil v pracech viz. Blog. Nemám teď v poslední době moc času to sem vkládat. Jsem rad,ze se dostanu do garáže.

Mam, ale otázku. V sadě těsnění je takový černý o-kroužek. Hledal jsem a našel jsem,ze patří do setrvacniku, ale ja si nejsem vubec jistej,ze by tam nejaký o kroužek před tím byl.

Motor je 1.2 36hp rok výroby podzim 70. Cislo bloku D0782613. Nedával se jen na starší motory? Přijde mi taky,ze ten o-kroužek tam moc nepasuje.

Díky za radu.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 4574
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: P356A replika

Příspěvekod Samba » 03 bře 2014

právě, že naopak.. dává se na novější motory, všechny 12V a někdy i u 6ti voltu..

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 09 bře 2014

Pravda.

Jsem si toho o kroužku nevšimnul ;-)

Konečně jsem poladil end play klikove hřídele a jsem na hodnote axialni vule 0.08 mm.
Jen pro uklidnění me duše, jsem to měřil jak uchylkomerem, tak si vyrobil přípravek pole http://www.aircooledtech.com/end_play/.

Oboje ukázalo stejně.

Nasadil jsem gufero pak setvacnik, Utah zatím na 210 Nm, protože nemám momentak na 300 Nm (budu muset někde půjčit). Když jsem chtel pootocit setrvákem jen pro kontrolu, tak to jde lehce ztuha.

Je to tím, ze to gufero těsně doléhá brit, nebo by mohlo byt něco špatně?

Díky za odpověd.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
Peter
Příspěvky: 193
Registrován: 05 dub 2004
Bydliště: Žilina - SK

Re: P356A replika

Příspěvekod Peter » 09 bře 2014

... a ked to utiahnes na 300 Nm, tak uz s tym nepojde otocit vobec........ brit gufera to urcite nesposobuje....... volu si nastavuj s nahodenym a pritiahnutym zotrvakom.............
A home is not a house

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 09 bře 2014

Vůli jsem nastavoval při utaženém setrvačníku na 210 Nm v návodu od Haynese říkají, že stačí utáhnout setrvačník na alespoň 75 ft-lbs.

Měřeno obráceně, když jsem odtahoval setrvačník od bloku, tak budík šel proti směru
Obrázek

A také pro sychr v ten samý moment jsem měřil i takto.
Obrázek

viz. http://www.aircooledtech.com/end_play.

Když jsem to měl utaženo na těch 210 Nm bez gufera, tak s tím šlo otáčet jedním prstem a když jsem nasadil gufero, tak s tím otáčet sice jde, ale už to nejde tak jako bez toho gufera. A tím jsem položil otázku jestli je to normální a nemohl by to být nějaký problém.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1936
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod VW181 » 09 bře 2014

A máš správně usazené to gufero?
Musí být trochu utopené vůči bloku.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 09 bře 2014

Zatáhl jsem ho tam pomocí bejvalého krájecího prkénka :D
Obrázek
Ale dál jsem ho už neutápěl, takže je zároveň s blokem.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4436
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod lišák » 09 bře 2014

VW181 píše:Musí být trochu utopené vůči bloku.

Asi tak.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 09 bře 2014

Super, tak problém je asi objasněn a jakmile se k tomu dostanu, tak to upravím.

Díky pánové =D>
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod Sam » 09 bře 2014

Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem :D Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 09 bře 2014

Sam píše:Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem :D

Obrazně řečeno :D. Myšleno, že to jde zlehka bez jakékoli námahy (hekací :D)
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4436
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod lišák » 09 bře 2014

Sam píše:Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem :D Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.

Dovolím si mírně nesouhlasit. Pokud není zapuštěno tak se o něj setrvák může opřít.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1936
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod VW181 » 09 bře 2014

lišák píše:
Sam píše:Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem :D Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.

Dovolím si mírně nesouhlasit. Pokud není zapuštěno tak se o něj setrvák může opřít.


Přesně tak, navíc pokud je dvoubřité.
Sám jsem se vydrbal...
Zapustit neboli doklepnout na doraz!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod Sam » 09 bře 2014

lišák píše:
Sam píše:Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem :D Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.

Dovolím si mírně nesouhlasit. Pokud není zapuštěno tak se o něj setrvák může opřít.

OK, ale opravdu jen mírně :)
Přílohy
41.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4436
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod lišák » 09 bře 2014

Já mám taky obrázek :D . Nesmíš Same zapomenout, že se nejedná o punpyčku na močůvku, ale o nabušenej moderní motor :lol: .
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 12 bře 2014

Tak hlásím, že to bylo tím guferem. Dotáhnl jsem to na maximum mého klíče 210Nm a točí se stále stejně snadno. Zítra to dotáhneme na požadovaných 300Nm a doufám, že to bude v cajku. :mrgreen:
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 16 bře 2014

Sháním jednu takovou tu pružinku na zajištění táhla pro klapky chlazení.
Obrázek
Nemám jen jednu, myslím, že když jsem rozebíral tak už tam nebyla. Nechce se mi kvůli jedné kupovat celou sadu. Nedalo by se třeba vyrobit? Nemáte zkušenost?
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
n00by
Příspěvky: 143
Registrován: 09 čer 2013
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod n00by » 21 bře 2014

Tak zběžně jsem začal studovat schéma elektriky. Jelikož jsem nikde nenašel žádný hotový kit na repliku, tak začínám přemýšlet o tom, že bych si ji celou udělal sám.

Ve vláknu elektrika, někdo nakousnul, že by si ji taky chtěl nastříhat a natahat komplet celou sám na brouka. Délky a barvy mě nezajímají tak jako spíš tloušťky jednotlivých kabelů. Tím nechci říct, že všechny kabely chci udělat černý. (Samo barvy podle schéma)

Nemá někdo schéma byť na brouka, kde jsou uvedený taky tloušťky jednotlivé kabeláže? Abych se měl od čeho odrazit a měl přibližnou představu.

Díky za cokoli
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P356A replika

Příspěvekod Sam » 21 bře 2014

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host