Subaru frankenstein

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Kauly » 19 kvě 2013

sání bude tak jak je , akorát se dá "céčko" mezi škrtící klapku a sání ... jako to nabízí RJES :

Obrázek

pak se nemusí vůbec zasahovat do stěny za motorem , čemuž jsem se snažil vyhnout .

Uživatelský avatar
Hrošík
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 490
Registrován: 06 zář 2006
Bydliště: Nedaleko

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Hrošík » 19 kvě 2013

Bylo mi jasne, ze do motorove steny rezat nebudes.
To kolinko ve tvaru C je elegantni. Pokud se nedotkne motorove steny, je to senzacni reseni.
Vidim, ze to mas dobre vymyslene, takze na snizeni a rozsireni olejove vany uz se neptam ;-)
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Bulli 1970 crossover DunkelGrau / HellGrau
Duc 1999 caferacer SchwarzMatt
Duc 2001 supersport HellRot

Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Kauly » 20 kvě 2013

K tý vaně přidám ještě tuhle sadu , abych zvětšil objem oleje :

Obrázek

Chladič bych upevnil nad převodovku

A ješte vylepšíme držák převodovky , že by rovnou sloužil jako držák pro silentbloky motoru , vzor vypadá takhle :

Obrázek

Uživatelský avatar
Hrošík
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 490
Registrován: 06 zář 2006
Bydliště: Nedaleko

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Hrošík » 20 kvě 2013

Planuji obdobnou zastavbu (zdaleka vsak ne tak robustni) a pro porovnani pridavam do Tveho topicu adapter kit od Kennedyho z USA. Setrvacnik z tohoto kitu je urcen pro montaz serioveho brouciho pritlacaku i lamely 200mm. Kennedy k tomu prodava pritlacaky a lamely, ktere unesou (i vyrazne) vetsi kroutak. Mam Kennedy Stage II, ale pro kroutak serioveho Subi by bohate stacila i jednicka. Pri tvem zameru s blokem EJ25 s hlavami EJ22 vsak bude vetsi prumer spojky vyhodou.
Přílohy
Subi_Bug_Kit.jpg
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Bulli 1970 crossover DunkelGrau / HellGrau
Duc 1999 caferacer SchwarzMatt
Duc 2001 supersport HellRot

Uživatelský avatar
kafer
Příspěvky: 18
Registrován: 01 kvě 2013
Bydliště: Hradec Králové

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod kafer » 17 čer 2013

Moc pěkný =D> ,seš šikula,taky mám takovouhle přestavbu za sebou,byla to pakárna ale výsledek stojí za to

Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Kauly » 17 čer 2013

jojo vím , to já jsem ti psal na youtube :) čekal jsem , že tě uvidím v akci v Hradci na letišti , škoda mno

Uživatelský avatar
kafer
Příspěvky: 18
Registrován: 01 kvě 2013
Bydliště: Hradec Králové

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod kafer » 18 čer 2013

Kauly píše:jojo vím , to já jsem ti psal na youtube :) čekal jsem , že tě uvidím v akci v Hradci na letišti , škoda mno

Aha no vidíš,to je náhoda :) ,ale já tam byl,v sobotu tak od půl jedný do pěti a pak sem jel domů

Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Kauly » 18 čer 2013

Nahoď sem na forum nejaký fotky z postupu práce , řekl bych , ze bych to uvítal nejenom já :)

Uživatelský avatar
kafer
Příspěvky: 18
Registrován: 01 kvě 2013
Bydliště: Hradec Králové

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod kafer » 19 čer 2013

Kauly píše:Nahoď sem na forum nejaký fotky z postupu práce , řekl bych , ze bych to uvítal nejenom já :)

No foto mám ale je jich spousta ještě na papíře :? tak to musím nějak oskenovat a udělám na to
vlákno

Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Kauly » 11 črc 2013

Pětišroub píše:Myslim ze by si to zaslouzilo unasece a klouby z 930.


z jakýho modelu / motoru přesněji ? Co jsem tak koukal na ty klouby, tak je víc typů ... dík za info

radek111
Příspěvky: 133
Registrován: 16 črc 2013
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod radek111 » 17 črc 2013

Kauly: mas to pekne, snad jen na tu "dobovou úpravu a veteránský papíry" rovnou zapomen ....

Uživatelský avatar
Gynekolog
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 250
Registrován: 14 dub 2012
Bydliště: Lužnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Gynekolog » 18 črc 2013

Pokud dostalo testaci tohle
Obrázek
Obrázek
tak ji dostane snad všechno.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12753
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Herbie » 18 črc 2013

Gynekolog píše:Pokud dostalo testaci tohle
Obrázek
Obrázek
tak ji dostane snad všechno.

Taky se kolem toho strhlo ve svy době slušný tóčo.
Nakonec k tomu museli dokládat z broukservisu že se jedná o dobovou úpravu "topchop" z USA a kdesi cosi
pak to jeden čas mělo normální SPZtky, a jakej je současnej stav netusím, každopádně auto vypadá krapet jinak
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 18 črc 2013

už to má nějakej rok černý spz...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Pětišroub » 18 črc 2013

tím hůř :-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 822
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Laco » 19 črc 2013

Viděno v Kuří, sice to není šálek mé kávy, ale mě se to líbí. Auto je pěkný, jen ten majitel je nějakej divnej... :twisted: :lol:

Uživatelský avatar
Hrošík
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 490
Registrován: 06 zář 2006
Bydliště: Nedaleko

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Hrošík » 17 zář 2013

To je skoda, ze takto zajimavy projekt byl odsunut na druhou kolejnici.

Nicmene, aby uplne nezapadl, mel bych zvidavou otazku :) Ortodoxnim vyznavacum VW aircooled motoru se omlouvam, tyto radky pro vas budou zcela bez zajimavosti a vlastne vubec nepatri na tohle forum... Tak tedy k tomu mixovani bloku EJ25 s hlavami EJ22: jak planujes resit motor management? Predpokladam, ze kdyz jsi kuchal ze subi seriovou kabelaz, chces (nebo jsi puvodne chtel) to provozovat se seriovou ECU. Namixovany blok 2.5 s hlavami z 2.2 vsak bude potrebovat modifikovane mapy, aby bezel spravne. Poridis programovatelnou RJ a vyuzijes benefitu v podobe zahozeni lambdy, vahy vzduchu, mozna i cidel polohy vacek apod? OTO X58 http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=313100&postdays=0&postorder=asc&start=140 mel tento problem diky Megasquirtu vyreseny hned na zacatku, ale u tebe mam zatim otaznik. Prehrani map v seriove ECU pry neni zrovna trivialni, i kdyz ne nemozne... navic bys musel presne vedet, co tam nahrat, protoze seriova ECU nepracuje v "samoucicim modu"...
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Bulli 1970 crossover DunkelGrau / HellGrau
Duc 1999 caferacer SchwarzMatt
Duc 2001 supersport HellRot

Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 411
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Kauly » 17 zář 2013

Megasquirt jsem chvilku zvažoval , ale má problém se starty , ale taky to chce trochu lásky . U frankenmotoru ( kombinace EJ25bloku a EJ22hlav ) se dá použít i orig elektrika , což bych chtěl i já , ale musí se osadit regulátor tlaku paliva , pravděpodobně budou následovat i drobné změny palivového vedení u motoru . Tady jsem dostal několik rad spíš od : http://forums.aussieveedubbers.com/view ... ?tid=77027 , myslím si že Johna kamarád , který jezdí tuto stavbu taky .

Vstřikovače mají rezervu , výměna se vyplatí až u turbo staveb a sání se používá klasicky z EJ22 .
Co jsem se bavil s motorářem , tak mi doporučoval zachovat lambádu , ale hlavně se zaměřit na vačice .

Jinak pro tebe mám dobrou zprávu , až na cabriu dodělám pravý bok do základu , tak jsem se dohodl s skorotchánem na uskladnění přes zimu u něj ve fabrice , protože se nám protáhla díky stavebnímu úřadu výstavba přístřešku , kde mělo být cabrio schované a nechci riskovat plachty a sníh .

Takže zimní dlouhé večery budou patřit k tomuhle autu . Určitě budou potřeba i další změny kolem motoru , ale to se objeví až v průběhu stavby .

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod wally » 17 zář 2013

OT:

Narazil jsem na tyto stránky...
http://www.subarugears.com/
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: Subaru frankenstein

Příspěvekod Šíša » 17 zář 2013

Mno, rekl bych ze bez WB lambdy je minimalne naladeni, prvni, motoru nemyslitelne... A lambdu bych nezahazoval, neb je to dobra zpetna vazba pro RJ a dovedu si predstavit umyslne davkovani paliva na pozadovany AFR, tudiz bud na spotrebu nebo vykon.
Ono sice vstrikovani je mozne jen s triggovanim od rozdelovace, polohou klapky a s pripadnym merenim vzduchu (hmotnost a teplota), nicmene je to vstrikovani trosku slepe, bez zpetne vazby, a kvalitativne nekde v osumdesatych letech :)
EDIT: ted pri porcovani stare felicie me prekvapilo, ze na bloku byl senzor klepani :shock:


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host