Subaru frankenstein
Re: Subaru frankenstein
sání bude tak jak je , akorát se dá "céčko" mezi škrtící klapku a sání ... jako to nabízí RJES :
pak se nemusí vůbec zasahovat do stěny za motorem , čemuž jsem se snažil vyhnout .
pak se nemusí vůbec zasahovat do stěny za motorem , čemuž jsem se snažil vyhnout .
Re: Subaru frankenstein
Bylo mi jasne, ze do motorove steny rezat nebudes.
To kolinko ve tvaru C je elegantni. Pokud se nedotkne motorove steny, je to senzacni reseni.
Vidim, ze to mas dobre vymyslene, takze na snizeni a rozsireni olejove vany uz se neptam
To kolinko ve tvaru C je elegantni. Pokud se nedotkne motorove steny, je to senzacni reseni.
Vidim, ze to mas dobre vymyslene, takze na snizeni a rozsireni olejove vany uz se neptam
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Subaru frankenstein
K tý vaně přidám ještě tuhle sadu , abych zvětšil objem oleje :
Chladič bych upevnil nad převodovku
A ješte vylepšíme držák převodovky , že by rovnou sloužil jako držák pro silentbloky motoru , vzor vypadá takhle :
Chladič bych upevnil nad převodovku
A ješte vylepšíme držák převodovky , že by rovnou sloužil jako držák pro silentbloky motoru , vzor vypadá takhle :
Re: Subaru frankenstein
Planuji obdobnou zastavbu (zdaleka vsak ne tak robustni) a pro porovnani pridavam do Tveho topicu adapter kit od Kennedyho z USA. Setrvacnik z tohoto kitu je urcen pro montaz serioveho brouciho pritlacaku i lamely 200mm. Kennedy k tomu prodava pritlacaky a lamely, ktere unesou (i vyrazne) vetsi kroutak. Mam Kennedy Stage II, ale pro kroutak serioveho Subi by bohate stacila i jednicka. Pri tvem zameru s blokem EJ25 s hlavami EJ22 vsak bude vetsi prumer spojky vyhodou.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Subaru frankenstein
Moc pěkný ,seš šikula,taky mám takovouhle přestavbu za sebou,byla to pakárna ale výsledek stojí za to
VW 1303 1,8 turbo cabrio
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru frankenstein
jojo vím , to já jsem ti psal na youtube čekal jsem , že tě uvidím v akci v Hradci na letišti , škoda mno
Re: Subaru frankenstein
Aha no vidíš,to je náhoda ,ale já tam byl,v sobotu tak od půl jedný do pěti a pak sem jel domůKauly píše:jojo vím , to já jsem ti psal na youtube čekal jsem , že tě uvidím v akci v Hradci na letišti , škoda mno
VW 1303 1,8 turbo cabrio
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru frankenstein
Nahoď sem na forum nejaký fotky z postupu práce , řekl bych , ze bych to uvítal nejenom já
Re: Subaru frankenstein
No foto mám ale je jich spousta ještě na papíře tak to musím nějak oskenovat a udělám na toKauly píše:Nahoď sem na forum nejaký fotky z postupu práce , řekl bych , ze bych to uvítal nejenom já
vlákno
VW 1303 1,8 turbo cabrio
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru frankenstein
z jakýho modelu / motoru přesněji ? Co jsem tak koukal na ty klouby, tak je víc typů ... dík za infoPětišroub píše:Myslim ze by si to zaslouzilo unasece a klouby z 930.
Re: Subaru frankenstein
Kauly: mas to pekne, snad jen na tu "dobovou úpravu a veteránský papíry" rovnou zapomen ....
- Gynekolog
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 250
- Registrován: 14 dub 2012
- Bydliště: Lužnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
Pokud dostalo testaci tohle
tak ji dostane snad všechno.
tak ji dostane snad všechno.
Re: Subaru frankenstein
Taky se kolem toho strhlo ve svy době slušný tóčo.Gynekolog píše:Pokud dostalo testaci tohle
tak ji dostane snad všechno.
Nakonec k tomu museli dokládat z broukservisu že se jedná o dobovou úpravu "topchop" z USA a kdesi cosi
pak to jeden čas mělo normální SPZtky, a jakej je současnej stav netusím, každopádně auto vypadá krapet jinak
... a vůbec !
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
už to má nějakej rok černý spz...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
Viděno v Kuří, sice to není šálek mé kávy, ale mě se to líbí. Auto je pěkný, jen ten majitel je nějakej divnej...
Re: Subaru frankenstein
To je skoda, ze takto zajimavy projekt byl odsunut na druhou kolejnici.
Nicmene, aby uplne nezapadl, mel bych zvidavou otazku Ortodoxnim vyznavacum VW aircooled motoru se omlouvam, tyto radky pro vas budou zcela bez zajimavosti a vlastne vubec nepatri na tohle forum... Tak tedy k tomu mixovani bloku EJ25 s hlavami EJ22: jak planujes resit motor management? Predpokladam, ze kdyz jsi kuchal ze subi seriovou kabelaz, chces (nebo jsi puvodne chtel) to provozovat se seriovou ECU. Namixovany blok 2.5 s hlavami z 2.2 vsak bude potrebovat modifikovane mapy, aby bezel spravne. Poridis programovatelnou RJ a vyuzijes benefitu v podobe zahozeni lambdy, vahy vzduchu, mozna i cidel polohy vacek apod? OTO X58 http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &start=140 mel tento problem diky Megasquirtu vyreseny hned na zacatku, ale u tebe mam zatim otaznik. Prehrani map v seriove ECU pry neni zrovna trivialni, i kdyz ne nemozne... navic bys musel presne vedet, co tam nahrat, protoze seriova ECU nepracuje v "samoucicim modu"...
Nicmene, aby uplne nezapadl, mel bych zvidavou otazku Ortodoxnim vyznavacum VW aircooled motoru se omlouvam, tyto radky pro vas budou zcela bez zajimavosti a vlastne vubec nepatri na tohle forum... Tak tedy k tomu mixovani bloku EJ25 s hlavami EJ22: jak planujes resit motor management? Predpokladam, ze kdyz jsi kuchal ze subi seriovou kabelaz, chces (nebo jsi puvodne chtel) to provozovat se seriovou ECU. Namixovany blok 2.5 s hlavami z 2.2 vsak bude potrebovat modifikovane mapy, aby bezel spravne. Poridis programovatelnou RJ a vyuzijes benefitu v podobe zahozeni lambdy, vahy vzduchu, mozna i cidel polohy vacek apod? OTO X58 http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &start=140 mel tento problem diky Megasquirtu vyreseny hned na zacatku, ale u tebe mam zatim otaznik. Prehrani map v seriove ECU pry neni zrovna trivialni, i kdyz ne nemozne... navic bys musel presne vedet, co tam nahrat, protoze seriova ECU nepracuje v "samoucicim modu"...
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Subaru frankenstein
Megasquirt jsem chvilku zvažoval , ale má problém se starty , ale taky to chce trochu lásky . U frankenmotoru ( kombinace EJ25bloku a EJ22hlav ) se dá použít i orig elektrika , což bych chtěl i já , ale musí se osadit regulátor tlaku paliva , pravděpodobně budou následovat i drobné změny palivového vedení u motoru . Tady jsem dostal několik rad spíš od : http://forums.aussieveedubbers.com/view ... ?tid=77027" onclick="window.open(this.href);return false; , myslím si že Johna kamarád , který jezdí tuto stavbu taky .
Vstřikovače mají rezervu , výměna se vyplatí až u turbo staveb a sání se používá klasicky z EJ22 .
Co jsem se bavil s motorářem , tak mi doporučoval zachovat lambádu , ale hlavně se zaměřit na vačice .
Jinak pro tebe mám dobrou zprávu , až na cabriu dodělám pravý bok do základu , tak jsem se dohodl s skorotchánem na uskladnění přes zimu u něj ve fabrice , protože se nám protáhla díky stavebnímu úřadu výstavba přístřešku , kde mělo být cabrio schované a nechci riskovat plachty a sníh .
Takže zimní dlouhé večery budou patřit k tomuhle autu . Určitě budou potřeba i další změny kolem motoru , ale to se objeví až v průběhu stavby .
Vstřikovače mají rezervu , výměna se vyplatí až u turbo staveb a sání se používá klasicky z EJ22 .
Co jsem se bavil s motorářem , tak mi doporučoval zachovat lambádu , ale hlavně se zaměřit na vačice .
Jinak pro tebe mám dobrou zprávu , až na cabriu dodělám pravý bok do základu , tak jsem se dohodl s skorotchánem na uskladnění přes zimu u něj ve fabrice , protože se nám protáhla díky stavebnímu úřadu výstavba přístřešku , kde mělo být cabrio schované a nechci riskovat plachty a sníh .
Takže zimní dlouhé večery budou patřit k tomuhle autu . Určitě budou potřeba i další změny kolem motoru , ale to se objeví až v průběhu stavby .
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
OT:
Narazil jsem na tyto stránky...
http://www.subarugears.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Narazil jsem na tyto stránky...
http://www.subarugears.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Subaru frankenstein
Mno, rekl bych ze bez WB lambdy je minimalne naladeni, prvni, motoru nemyslitelne... A lambdu bych nezahazoval, neb je to dobra zpetna vazba pro RJ a dovedu si predstavit umyslne davkovani paliva na pozadovany AFR, tudiz bud na spotrebu nebo vykon.
Ono sice vstrikovani je mozne jen s triggovanim od rozdelovace, polohou klapky a s pripadnym merenim vzduchu (hmotnost a teplota), nicmene je to vstrikovani trosku slepe, bez zpetne vazby, a kvalitativne nekde v osumdesatych letech
EDIT: ted pri porcovani stare felicie me prekvapilo, ze na bloku byl senzor klepani
Ono sice vstrikovani je mozne jen s triggovanim od rozdelovace, polohou klapky a s pripadnym merenim vzduchu (hmotnost a teplota), nicmene je to vstrikovani trosku slepe, bez zpetne vazby, a kvalitativne nekde v osumdesatych letech
EDIT: ted pri porcovani stare felicie me prekvapilo, ze na bloku byl senzor klepani