Subaru frankenstein
Re: Subaru frankenstein
Přední náprava už je v kolóru , rano proběhla poslední vášeň se šmirglem a špachličkou a projistotu jsme roztáhly tuhle škvírku :
Uvnitř byla spousta dobrot , který chtěly ven , táta to pak překlepal a pomocí dvou direk vrtačkou opět svařil k sobě . Rovnou jsme zvětšili odtokovou díru na obouch uší a potom přišel na řadu odrezovač jak napovrch , tak dovnitř uší a pořádně nápravu protočit , aby zatekl všude.
Potom už přišel na řadu zinkový základ :
A černá barva , doufám , že ta náprava nikdy neschnije , to by bych nasranej , po tý vší práci
A další pokračování příště ...
Uvnitř byla spousta dobrot , který chtěly ven , táta to pak překlepal a pomocí dvou direk vrtačkou opět svařil k sobě . Rovnou jsme zvětšili odtokovou díru na obouch uší a potom přišel na řadu odrezovač jak napovrch , tak dovnitř uší a pořádně nápravu protočit , aby zatekl všude.
Potom už přišel na řadu zinkový základ :
A černá barva , doufám , že ta náprava nikdy neschnije , to by bych nasranej , po tý vší práci
A další pokračování příště ...
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Subaru frankenstein
Všechno jednou shnije,na to můžeš vzít jed....a Ty bud rád,že máš takhle šikovnýho tátu...jinak by jsi byl kde? No přece v prdeli velebnostiKauly píše:Přední náprava už je v kolóru , rano proběhla poslední vášeň se šmirglem a špachličkou a projistotu jsme roztáhly tuhle škvírku :
Uvnitř byla spousta dobrot , který chtěly ven , táta to pak překlepal a pomocí dvou direk vrtačkou opět svařil k sobě . Rovnou jsme zvětšili odtokovou díru na obouch uší a potom přišel na řadu odrezovač jak napovrch , tak dovnitř uší a pořádně nápravu protočit , aby zatekl všude.
Potom už přišel na řadu zinkový základ :
A černá barva , doufám , že ta náprava nikdy neschnije , to by bych nasranej , po tý vší práci
A další pokračování příště ...
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Subaru frankenstein
rád jsem , to se neboj ... ale aby topic nestál :
náprava už se mi vrátila , má nová všechna ložiska , koupil jsem si novou jednoruční maznici a nacpal mazelínu a aby se neprášilo na nové mazničky , tak jsem koupil i krytky Hazet a cena ...mno ... neskutečnej nesmysl za kus plastu ...
Bohužel toť vše co jsem za víkend stihl , vzhledem k tomu , že se musíme věnovat i autům zákazníků a ne jenom našim ...
Teď ještě zrevidovat převodku řízení , udělat jí nějakou vzhledovou fazónu a hurá s nápravou zpět .
náprava už se mi vrátila , má nová všechna ložiska , koupil jsem si novou jednoruční maznici a nacpal mazelínu a aby se neprášilo na nové mazničky , tak jsem koupil i krytky Hazet a cena ...mno ... neskutečnej nesmysl za kus plastu ...
Bohužel toť vše co jsem za víkend stihl , vzhledem k tomu , že se musíme věnovat i autům zákazníků a ne jenom našim ...
Teď ještě zrevidovat převodku řízení , udělat jí nějakou vzhledovou fazónu a hurá s nápravou zpět .
Re: Subaru frankenstein
Já mám na maznice takové červené plastové krytky jako hříbek. Jenom se na maznici nasunou a drží. Vypadají mnohem líp než tyhle žlutý bazmeky, který asi budou při mazáni i překážet (?). Bohužel se mi je nikde nepodařilo sehnat, ty moje jsou ještě ze socialismu. Prodavači většinou vůbec netušili, o čem mluvím, tak už se ani neptám...
- machyss8
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 288
- Registrován: 18 lis 2013
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
¨ moc pěkná práce
Re: Subaru frankenstein
Já používám čepičky z odvzdušňovacích šroubů brzd. Jsou černé, gumové, drží jako židovská víra a nesvítí to nikde jako ty červené a žluté nesmysly... Jo a stojí asi 3Kč/kus...
Re: Subaru frankenstein
převodka se mi vrátila z léčebného pobytu , kde dostala nějaké nové vnitřnosti a mazelínu . Já jsem dneska dodělal kabátek :
před :
po :
před :
po :
Re: Subaru frankenstein
Včera dorazil důležitý balíček od Busaru , jedná se o koleno na sání aby škrtící klapka nenarážela do přepážky ... chlubí se přídomkem nejmenší možné koleno jaké lze udělat .
První ofiko obrázek :
A takhle už to vypadá na sání:
Další potřebný díl je redukce na vzduchový filtr , protože Subaru má přírubu váhy vzduchu na filtr box na 4 šrouby :
Bohužel popisek pasuje na všechny subaru modely nebyl přesný , takže bylo nutné přizpůsobovat :
A jak tam to sání bude nakonec udělané ? Na škrtící klapku dorazí silikonové koleno 130stupňů ( viz červené čáry ) a k němu bude přidělaná váha vzduchu a do sání ještě povede červeně označená hadice . Zeleně označená hadice je jenom odvětrání oleje od klikovky . Zbytek odvětrávání ( od hlav ) povede do catch tanku .
A pár fotek jak to lícuje v autě :
První ofiko obrázek :
A takhle už to vypadá na sání:
Další potřebný díl je redukce na vzduchový filtr , protože Subaru má přírubu váhy vzduchu na filtr box na 4 šrouby :
Bohužel popisek pasuje na všechny subaru modely nebyl přesný , takže bylo nutné přizpůsobovat :
A jak tam to sání bude nakonec udělané ? Na škrtící klapku dorazí silikonové koleno 130stupňů ( viz červené čáry ) a k němu bude přidělaná váha vzduchu a do sání ještě povede červeně označená hadice . Zeleně označená hadice je jenom odvětrání oleje od klikovky . Zbytek odvětrávání ( od hlav ) povede do catch tanku .
A pár fotek jak to lícuje v autě :
- Luke-Jeep
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 06 čer 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
Bacha na jednu věc - a to je délka sání od váhy ke klapce... měl jsem na busíkovi delší než origo a dělalo to dost neplechu...
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II
dragbug.com team
dragbug.com team
Re: Subaru frankenstein
Makáme , ale nějak nebyl čas se prezentovat na fóru .
Jako po Vánoční dáreček dorazila převodovka z CSP , jedná se o Rancho pro-street , vystužená bla bla bla ta nejrychlejší, ale s normální 4kou :
CSP-čko doporučuje olej Liqui Moly , tak ho dostala .
Při brouzdání na netu jsem objevil zajímavý inzerát , motor 2.2 ze subaru , za 6000Kč ... nebylo to ani moc daleko ... tak jsem se ozval , a on to byl kámoš , kterýmu při stavbě zavodního legacy zbyl tenhle motor , předvedl nám ho v chodu a ještě nám přidal jednu komplet elektriku . Motor je jedna z prvních 2.2 , má pootečené vstřikovače , jiné kladky na rozvodech a hlinikové koleno na termostat ... ale měl nakrouceno o 60 tisíc méně , tak jsme použili nakonec tenhle .
Takhle špinavej byl po přivezení , nevím jestli na to trpěj starý subárka , ale i tohle bylo celý od oleje , díky tekoucímu servu a tekl kroužek na klice .
po odstrojení ( odborně řečeno rozmrdání po dvorku ) a opláchnutí ( samozřejmě i osušení ) jsem nějak nebyl spokojenej se vzhledem motoru , tak jsem si v práci pořidíl Meguairs NXT a šlo to s ním hezky :
Zde rozdíl po chvilce onanování :
Tady už po usazení nového kroužku na klice , vodní pumpy a napínáku ... poslední dvě kladky na rozvodech byly pěknej oser , protože první motory měly dělší šrouby a jinak vystředěné ložisko ... pěkně jsem se divil , když jsem uchytil nové kladky a putovaly po šroubech ... po bezesné noci , několika měřeních , mě napadlo vzít šrouby z druhého motoru a bylo hotovo
Tady už s řemenem , zvracel bych ... Contitech made in mexico
Jelikož mám červené palivové vedení , zapalovací kabely , koleno na sání , catch tank ... tak vše směřuji k červené barvě ... takže jsem se rozhodl i pro červenou elektriku ... nejdřív jsem si motorový svazek rozbalil , rozuzloval , naměřil na motoru aby to mělo hlavu a patu a vzal domu k simpsonům :
po pár dílech už bylo všechno červené v samostatných žílách :
které jsem pak na motoru spojil k sobě a schoval k palivovému vedení :
Teďka čekám na pár dílů , co se palivového vedení týče , příští víkend by jsme chtěli dodělat vodu a poreferuji až bude další etapa hotová .
Jako po Vánoční dáreček dorazila převodovka z CSP , jedná se o Rancho pro-street , vystužená bla bla bla ta nejrychlejší, ale s normální 4kou :
CSP-čko doporučuje olej Liqui Moly , tak ho dostala .
Při brouzdání na netu jsem objevil zajímavý inzerát , motor 2.2 ze subaru , za 6000Kč ... nebylo to ani moc daleko ... tak jsem se ozval , a on to byl kámoš , kterýmu při stavbě zavodního legacy zbyl tenhle motor , předvedl nám ho v chodu a ještě nám přidal jednu komplet elektriku . Motor je jedna z prvních 2.2 , má pootečené vstřikovače , jiné kladky na rozvodech a hlinikové koleno na termostat ... ale měl nakrouceno o 60 tisíc méně , tak jsme použili nakonec tenhle .
Takhle špinavej byl po přivezení , nevím jestli na to trpěj starý subárka , ale i tohle bylo celý od oleje , díky tekoucímu servu a tekl kroužek na klice .
po odstrojení ( odborně řečeno rozmrdání po dvorku ) a opláchnutí ( samozřejmě i osušení ) jsem nějak nebyl spokojenej se vzhledem motoru , tak jsem si v práci pořidíl Meguairs NXT a šlo to s ním hezky :
Zde rozdíl po chvilce onanování :
Tady už po usazení nového kroužku na klice , vodní pumpy a napínáku ... poslední dvě kladky na rozvodech byly pěknej oser , protože první motory měly dělší šrouby a jinak vystředěné ložisko ... pěkně jsem se divil , když jsem uchytil nové kladky a putovaly po šroubech ... po bezesné noci , několika měřeních , mě napadlo vzít šrouby z druhého motoru a bylo hotovo
Tady už s řemenem , zvracel bych ... Contitech made in mexico
Jelikož mám červené palivové vedení , zapalovací kabely , koleno na sání , catch tank ... tak vše směřuji k červené barvě ... takže jsem se rozhodl i pro červenou elektriku ... nejdřív jsem si motorový svazek rozbalil , rozuzloval , naměřil na motoru aby to mělo hlavu a patu a vzal domu k simpsonům :
po pár dílech už bylo všechno červené v samostatných žílách :
které jsem pak na motoru spojil k sobě a schoval k palivovému vedení :
Teďka čekám na pár dílů , co se palivového vedení týče , příští víkend by jsme chtěli dodělat vodu a poreferuji až bude další etapa hotová .
Re: Subaru frankenstein
Tak i voda se pomalu blíží ke svému konci , včera u nás byl známý instalatér aby dodělal koncovky na vedení . Projistotu zopakuji , jak je systém chlazení konstruován .
Na doporučení používáme tyhle trubky , jsou skvěle ohebné , takže jsme je mohli napasovat místo původních topníků :
Dvě fotky staršího data :
Zkušební přichycení pomocí zdrhovačky :
A tady už je výsledné propojení :
Detail :
A tady z čeho se spoj skládá , sameček :
Samička ( do té přijde ještě těsnění ) :
K téhle horní fotce ještě přijde přes Téčko přidělat expanska , kterou jsme někam uklidili a nemůžem jí najít
U spodní hadice do motoru skvěle pasuje hadice z BMW E36 316 , OE číslo 11531716644 , která se nám válela doma , stačilo z ní urazit plastovej domeček a perfektně sedne :
Pak je potřeba kvůli prostoru pod zadní kapotou otočit chladicí potrubí nahoře na motoru , zde foto jak je to v subaru :
Ale je potřeba přírubu převařit , opět nás zachránil tchán :
Na doporučení používáme tyhle trubky , jsou skvěle ohebné , takže jsme je mohli napasovat místo původních topníků :
Dvě fotky staršího data :
Zkušební přichycení pomocí zdrhovačky :
A tady už je výsledné propojení :
Detail :
A tady z čeho se spoj skládá , sameček :
Samička ( do té přijde ještě těsnění ) :
K téhle horní fotce ještě přijde přes Téčko přidělat expanska , kterou jsme někam uklidili a nemůžem jí najít
U spodní hadice do motoru skvěle pasuje hadice z BMW E36 316 , OE číslo 11531716644 , která se nám válela doma , stačilo z ní urazit plastovej domeček a perfektně sedne :
Pak je potřeba kvůli prostoru pod zadní kapotou otočit chladicí potrubí nahoře na motoru , zde foto jak je to v subaru :
Ale je potřeba přírubu převařit , opět nás zachránil tchán :
Re: Subaru frankenstein
A další dílek skládačky je palivová pumpa a palivové vedení ...
Použil jsem BOSCH 044 , motorsportová záležitost a dorazilo nějaké cukroví z Ebaye :
Pumpa padne do držáku skvěle , filtr bylo potřeba vyplnit gumou ( zkanibalizoval jsem zbytky nového těsnění dveří ze žanetky ) .
Celek pak přijde umístit před nohy spolujezdce na stěnu , kde nahoře do filtru poteče benzín samospádem a z pumpy to půjde do potrubí , které nakonec vyměníme , protože teď v tunelu mám dvě 6 mm potrubí , tak jedno půjde ven a místo něj přijde 8mm na krmení motoru a 6mm zůstane jako zpátečka . Origo subaru filtr pak bude před motorem , někde schovanej .
Použil jsem BOSCH 044 , motorsportová záležitost a dorazilo nějaké cukroví z Ebaye :
Pumpa padne do držáku skvěle , filtr bylo potřeba vyplnit gumou ( zkanibalizoval jsem zbytky nového těsnění dveří ze žanetky ) .
Celek pak přijde umístit před nohy spolujezdce na stěnu , kde nahoře do filtru poteče benzín samospádem a z pumpy to půjde do potrubí , které nakonec vyměníme , protože teď v tunelu mám dvě 6 mm potrubí , tak jedno půjde ven a místo něj přijde 8mm na krmení motoru a 6mm zůstane jako zpátečka . Origo subaru filtr pak bude před motorem , někde schovanej .
Re: Subaru frankenstein
Pokračuje stavba?. Také to mám v plánu tak se inpiruji.
Re: Subaru frankenstein
Motor třeba už vrčí, ale táta pokoupil starý anglický cabria, tak jde jiným směrem aktuálně a já měl nějaký pracovní změny, takže místo Subaru motoru jsem si pokoupil celou ostrou imprezu na víkendový výlety.
Pár jiných aut se mezitím dodělalo, takže třeba teď přijde na řadu zase VW a bude co psát ...
Pár jiných aut se mezitím dodělalo, takže třeba teď přijde na řadu zase VW a bude co psát ...
Re: Subaru frankenstein
Rád si něco dál o tom přečtu. Nebo si nechám popřípadě poradit pokud budeš ochotný sdělit informaciKauly píše: ↑12 srp 2020Motor třeba už vrčí, ale táta pokoupil starý anglický cabria, tak jde jiným směrem aktuálně a já měl nějaký pracovní změny, takže místo Subaru motoru jsem si pokoupil celou ostrou imprezu na víkendový výlety.
Pár jiných aut se mezitím dodělalo, takže třeba teď přijde na řadu zase VW a bude co psát ...