Díky ze vřelé uvítání a neposlání k doc.Choholouškovi na vyšetření
Historie čerstvá : dostal jsem info od kolegy, který kupoval Kübla v Brně - ve skoro komplet stavu, že typek co mu to prodával má ještě jednoho v "prášku". Po omrknutí jsem to koupil s vědomím toho, že na tom bude krapet roboty a s uvěřením tomu, že : " v té hromadě je SNAD všechno ... akorát to složit ... "
Dlužno říct, že karosářsky kastla byla udělaná - nové prahy, vyvařené místa, vykitované, v plniči. Motor byl KO, z jednoho válce se kromě hoven vysypalo snad všechno
( byl sundaný karbec, takže válec který měl otevřený sací ventil odnesl nečí zábavu sypat do motoru inertní materiál ) . Po zakoupení nové sady válců Mahle se to povedlo zprovoznit a zároveň zvětšit objem na 1,6
....takže bojujeme dál (já a můj otec, resp. otec a já
... momentálni zastávka je elektroistalace ...
Historie dávná : datum prvního přihlášení 20.februar 1970 ... od roku 79. se Kübel pohyboval mezi Helmuty, co dělal do r.79 zatím nevím. Mám k tomu německý TP, ale nejsem z toho úplně chytrý, bo se v tom úplně nevyznám...
Cíl: dát to do kupy, jako vozidlo na srazy, výlety a tak ... barva RAL 6014
pozn. : samozřejmě postupně zjišťujeme, že v té kupě nebylo všechno a "pár drobností" chybí ... zkusím se příště rozepsat s prosbou, že mi třeba poradíte co kde pořídit, popř. jestli nějaký nadšenec 181čky nemá plnou šopu náhradních dílů, kterou je ochoten občas otevřít