1835

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod SO 545 » 11 pro 2013

na ebay radsej nie aleee bazos v pohode :wink:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 18 pro 2013

Sériová řemenice s odsoustruženým labyrintem bude použitá s těsnícím guferem. Továrna na tento typ těsnění přešla u Typu 4. Kuchyňová kompozice.

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 30 pro 2013

momentka z kuchyně.

Obrázek

najděte dvě chyby
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 884
Registrován: 01 pro 2010

Re: 1835

Příspěvekod evinsen » 31 pro 2013

zadní lágr vačky má být na středu a středový u vačky

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 31 pro 2013

Cajk,aspoň někdo to čte:)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: 1835

Příspěvekod Šíša » 31 pro 2013

Omyl, ctu, ale ty lagry fakt nepoznam :-D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 31 pro 2013

1600i motory neměly klasický termostat pod válci a klapky v sahaře. Mirek W. mi dokonce vysvětlil proč. Bohužel až teď jsem si totiž všiml chybějícího šteftu pro držák termostatu a blok neměl ani otvor, jen nálitek. Takže jsem dnes třesoucí se rukou dírku vyvrtal a závit vyřízl. Naštěstí velká sloupová vrtačka má pevné základy takže můj třas byl eliminován. Nové univerzální bloky tímto šteftem vybaveny jsou.

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Snížek
Příspěvky: 52
Registrován: 22 črc 2004

Re: 1835

Příspěvekod Snížek » 01 lis 2017

veškeré obrázky jsou sice fuč, ale motor už konečně zavrkal

Obrázek
Pětišroub pod závojem

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12073
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Sam » 01 lis 2017

zavrkal nebo zaklepal ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Snížek
Příspěvky: 52
Registrován: 22 črc 2004

Re: 1835

Příspěvekod Snížek » 01 lis 2017

Nemažete klepeto, jak praví moudrost
Pětišroub pod závojem

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1982
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Skid » 01 lis 2017

pár ran jsem slyšel, tak asi dobrý. :lol:
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 16 led 2018

první dojmy:

vzhledem k tomu že jsme s motorem ujeli na podzim 2017 asi 1200 km, sděluji první dojmy.

Nedisponuji sice tvrdými daty, ale jednokanál o lehce navýšeném objemu nad standard jeví se mi jako nepříliš nákladný a vhodný agregát do těžkého vozidla. Bus tahá bez ohledu na otáčky, motor se vesele sbírá a limitujícím faktorem se mi zdá převodovka. Vzhledem k použité vačce je "konec hry" lehce po 5000 otáčkách - motor se až sem vytáčí velmi ochotně a neprojevuje žádné díry, pak je ale poměrně razantní a rychlý konec. Omezující jsou zde ty hlavy. Samozřejmě je potřeba najet nějaké kilometry a počkat si na plný záběh motoru. Jsem rád, že jsem zahodil myšlenku odlehčeného setrvačníku ale ke klice s protizávažími sehnal navíc sériově těžký setrvačník s osmikolíkem.
Rovněž odstředivý rozdělovač ustoupil sériovému odstředivě-podtlakovému rozdělovači, který vylepšil pružnost motoru v záběru.

Pohrávám si s myšlenkou za

a) vyzkoušet vahadla 1.25:1 pro zlepšení plnění ve vyšších otáčkách, nebo naopak za

b) se na to vykváknout a naopak přestavět motor na centrální originál karburátor 34PICT3, který se mi podařilo sehnat jako NOSovku. Tím by se z motoru stal robustní a blbovzdorný agregát bez fidlování s dvojitou karburací. Již delší dobu jsou na trhu elegantní koncové odlitky na velké (34PICT-x) sání pro jednokanálový motor.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
eLzyx
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 652
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: 1835

Příspěvekod eLzyx » 16 led 2018

a o progresivním karbecu jako je třeba Weber 32/36 DFEV jsi nepřemýšlel, když se ti nechce crcat s dvěma? Nevím, neznám, ptám se, sám přemýšlím, co na ten svůj motůrek nasadit.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1982
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Skid » 17 led 2018

Ty dva jsou zase pěkný na pózování. ;-)
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 17 led 2018

eLzyx píše:a o progresivním karbecu jako je třeba Weber 32/36 DFEV jsi nepřemýšlel, když se ti nechce crcat s dvěma? Nevím, neznám, ptám se, sám přemýšlím, co na ten svůj motůrek nasadit.


Můj názor je, že když centrál, tak Solex. Ten progresivní karburátor, ač dává zdánlivě smysl, kombinuje nevýhody dvojité karburace (je třeba vyřešit 2x difuzor a 2x tryskování), a ještě k tomu to visí na tom předlouhém sacím potrubí a nedá se k tomu dát pořádný vzduchový filtr když už.

Ty Kadrony co tam mám jsou naprosto jednoduché na seřízní a používají normalizované trysky Solex, tam není problém. Můžu doporučit, zejména na dvoukanál, kde mají díky velkým přírubám lepší podporu. Na jednokanál jsem musel dělat extra držáčky do ssahary.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 30 srp 2018

Update: najeto temer 11000 km, Kadrony budu v zime repasovat a zakoupeny vahadla 1.25, ktere zkusim na sani.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod wally » 01 zář 2018

1,25 tě posunou s otáčkami lehce ku 6tis.
Krasne se to rozdýchá a bude to tahat,
jenom u některých vacek se to soupne a je potřeba to neutahat pod 2000-2500 tis ot.

Rozhodně dát 34ku. Máme s Blue prvních 1000km a super ani jsme na něj nešáhli. [-o<
Viděl jsem i předělané 34ky na 37 klapkou.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host