1835

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 11 čer 2013

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1982
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Skid » 11 čer 2013

Pekna momentka. :mrgreen:
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Djorkae
poustevník fóra flat4.org
Příspěvky: 1036
Registrován: 08 črc 2003
Bydliště: Strašnice x Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Djorkae » 11 čer 2013

nádhera! úžasně znázorněnej kontrast zátiší domácího úklidu a dynamiky pohybu šelmy!
Kenner fahren käfer čili Meloun, Micky nebo Hnusík či Easton...

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 178
Registrován: 31 bře 2011

Re: 1835

Příspěvekod Mirek Wenclovice » 16 čer 2013

Pětišroub píše:hydroblok z 1600i převložkovaný na pevná zdvihátka

Obrázek

pokud by někoho zajímalo, kde se ubírá blok pro dlouhozdvihovou kliku. V současné konfiguraci není třeba, ale co budoucnost přinese...

Obrázek

tryska ostřiku jednoo z pístů olejem

Obrázek

užitečná věc- sací koš s prodlouženou trubkou - při použití olejové vany

užitečné, protože se neřeší prodloužení a případně výměnou za vyloženě hnusný sací koš z nových brazilských skříní, který jsem popsal v topicu Máslostroj

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

v porovnání s mexickým košem - staré provedení

Obrázek

Obrázek

matku zajišťuji červeným loctitem, trubku do bloku pak loctitem pro lepení válcových spojů

Obrázek

Obrázek

Obrázek

No nevím - jestli tě potěším , ale dělal jsem podobný pokus s ostřikem pístů na dvoulitru v busíku na LPG a klika šla po pár km - po zahřátí oleje na 120 do kopru . Trysky jsem řešil přez ojnice 0,8mm a seriové čerpadlo oleje . Pokud jsi nedořešil simeringy vodítek -můžu ti půjčit frézku , kterou jsem vyráběl před dvacet lety na úpravu zalisovaných vodítek a dodnes ji používám - pěkně se dá axiálně dořešit délka zdvihu ventilu.
Přílohy
69.jpg
65.jpg
63.jpg

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 26 zář 2013

Tak tenhle projekt se přes sezonu dostal k ledu, ale snad v zimě nastane jeho čas. Z EBI v Belgii jsem mu přivezl suvenýr - litinový rozdělovač 019. Dneska jsem ho jen doplnil o plechové prachové víčko a originál zelený kabel, který mi zbyl z 010 po přestavbě na bezkontaktní odtrh:-) Jinak mám na motor už vše a je to jen o tom překonat lenost a jiné objektivní potíže :-)

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12077
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Sam » 26 zář 2013

Musíte se příště víc snažit, pane správce a přestat pindat na Fejsbůku. My jsme správní rada, mohli bychom vás vyměnit....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 26 zář 2013

Na lámání norem tady máme jiný aircooled stachanovce :-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

radek111
Příspěvky: 133
Registrován: 16 črc 2013
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod radek111 » 27 zář 2013

moc pekneee, uz se vi do ceho to pujde ? :)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 27 zář 2013

Tak uplně ne, je dost dobře možný, že to budu skládat "do šuplíku".
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12077
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Sam » 27 zář 2013

Čeří vodu.... bude to busík.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 27 zář 2013

šuplík se s busík poměrně rýmuje ale děkuji nechci :-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 967
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Ales-X » 27 zář 2013

Sam píše:.... bude to busík.

s koulí na tahání přívěsu 1400kg s Béčkem ...

K věci, ten bezkontakt je sada Pertronix? Šla by montáž na podtlakem ovládaný rozdělovač? podle fotek mě totiž přijde že tomu překáží ta montážní destička a nepůjde nasadit kvůli kontaktu s táhlem podtlakové membrány.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 27 zář 2013

na který podtlakový rozdělovač? Pertronix dělá sady to široké škály rozdělovačů, na hliníkové podtlakové, hliníkové bezpodtlakové, litinový velký s podtlakem, litinový malý bez podtlaku....
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 22 lis 2013

Porsche 912 chladič. Přitoulal se ke mě za tak levno, že se nedalo odolat. Používáte s úzkou saharou? Jaká je vaše zkušenost? Je třeba navýšit kapacitu užitím Porsche řemenic? Jsou pravdivé zkazky o problémech s teplotou hlavy na levé straně motoru? Sam? Okrasa?



Obrázek

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12077
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Sam » 22 lis 2013

Ano, tento chladič již několikátou sezónu jezdím ale né na sériovém motoru. Dokud motor nerozeberu na prvočinitele, tak nemohu dát kladnou ani zápornou referenci.

Je ale jasné, že tento chladič bude klást větší odpor než sériový 30PS.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
okrasa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 493
Registrován: 20 úno 2005
Bydliště: Teplice

Re: 1835

Příspěvekod okrasa » 22 lis 2013

ja ho měl dva roky v 30PS s porshe upravou a byl výborný, po rozebraní žádné známky opotřebeni či defektu. Na Ponorce kde mám 912 motor s objemem 1,9l chladi až moc dobře. myslím že jsem ho dával i Duffymu do VW bloku a snad mu to také chladilo, jen tam byl trochu problém s jeho výškou, blok je trochu jiný než 356 či 30ps.....zkoušel jsem i nový alu chladič co se dodává na 356/912, ale to už je úplně někde jinde, motor musí být permanentně ve velké zátěži,aby se vůbec zahřál, je tedy jen pro závodní učely....
engine specialist

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 22 lis 2013

Děkuji pánům. Takže ho asi prubnu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 10 pro 2013

za příčinou skládání 1835 zařvala NOS sadička hlavních lágrů. Jedině tak totiž dávají NOSovky smysl.

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4439
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod lišák » 11 pro 2013

Máš recht, do krabičky nasypej hřebíky, zalep ji a když bude vystavená ve vitrínce tak stejně každej pozná kulový :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 11 pro 2013

dobrej nápad to by se možná dalo pak i prodat :-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti