Stránka 3 z 5
Re: 1835
Napsal: 22 dub 2013
od Pětišroub
necháme se překvapit. Koneckonců ani jeden z nás si nic z toho, v čem se tady babráme do hrobu nevezme a co bude za 15 let, to si ani netroufám představit
Re: 1835
Napsal: 23 dub 2013
od OB
Sam píše:Prach jsi a v prach se obrátíš. Gumové čůráčky nevyjímaje.
Eventuelně i gumové kundičky, také nevyjímaje! (momochodem, ty na vozech i motorech VW vzduchem chlazených, také najdete)
Re: 1835
Napsal: 26 dub 2013
od Pětišroub
no ne, vážně? Jaký je VW partnumber?
tohle jsou ocelová sací potrubí pro jednokanálové VW hlavy 1300-1600. Vyráběly se v Brazílii v 70. létech, sada jezdila po USA, pak jí koupil švýcar, od něj jsem ji získal já cca. v roce 2006, poslal do Kalifornie na repas a pak jsem ji po málo najetých km na krátký čas prodal Hugovi no a už je zase doma:-)
Sada je pro sériový měděný těsnící kroužek a M6 šteftíky.
Něco ke Kadronům a jejich historii jsem napsal tady:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=15966" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1835
Napsal: 28 dub 2013
od Mirek Wenclovice
Pětišroub píše:takovéto pěkné nerez ventily vyrábí CB Performance.
tak je zkusíme zkřížit s moderní technologií
Když se dívám na obrázek simeringů na vodítkách - myslím z vlastní zkušenosti že ti je poškodí po prvním startu miska pružiny . Zkus si předem jestli zdvih vačky (délka zdvihu ventilu) nekoliduje s horní plochou simeringu. Taky mám dotaz - od kterého výrobce jsi bral zelené simeringy ? Myslím , že budeš je budeš muset zapustit níž. Díky těsným vodítkám je možno perfektně seřídit volnoběh - pravidelnost chodu je perfektní . Obyčejné černé simeringy vydrží dvě až tři sezóny díky teplotě hlavy vzducháče.
Re: 1835
Napsal: 28 dub 2013
od Pětišroub
vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
Re: 1835
Napsal: 28 dub 2013
od Pětišroub
Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
Re: 1835
Napsal: 28 dub 2013
od maxmax
jak psí koule
Re: 1835
Napsal: 30 dub 2013
od Mirek Wenclovice
Pětišroub píše:vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
Re: 1835
Napsal: 30 dub 2013
od wally
Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg
Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal?
Re: 1835
Napsal: 30 dub 2013
od Sam
wally píše:Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg
Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal?
Šacuji to na eleganci nebo orienťák. Ha ha ha....ahahahah..
Re: 1835
Napsal: 30 dub 2013
od Gynekolog
Pokud mě google neklame, je to
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 80#p284481" onclick="window.open(this.href);return false; takže..je to za eleganci
Re: 1835
Napsal: 30 dub 2013
od Pětišroub
Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu
Re: 1835
Napsal: 17 kvě 2013
od Mirek Wenclovice
Pětišroub píše:Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu
Protože po tvém dotazu přez SZ na výšku simeringu CORTECO nemůžu na SZ vložit přílohu - tady je foto - výška je 10.55 a průměr vodítka v místě usazení by měl být +- 10.5mm . Délka osazení na vodítku je 5mm
Re: 1835
Napsal: 17 kvě 2013
od VW181
Pěkná šuplera...
Re: 1835
Napsal: 17 kvě 2013
od Pětišroub
Diky moc za ochotu Mirku
Re: 1835
Napsal: 03 čer 2013
od Pětišroub
Re: 1835
Napsal: 04 čer 2013
od lišák
Krásná, čistá práce, to mají mazlíčci rádi
.
Re: 1835
Napsal: 04 čer 2013
od Pětišroub
a ještě - obrobení pro gufero za řemenicí:
Re: 1835
Napsal: 04 čer 2013
od Pětišroub
protože jsem kluk líná, nastrojil jsem dnes jen tlakové ventily.
Jejich funkce je zejména ochrana chladiče před poškozením a udržování konstantního tlaku. Protože se jedná o jednoduchý (rozuměj hloupý) ventil s pístkem a pružinou, která je spočítaná na viskozitu oleje předepsanou výrobcem, je třeba se této viskozity držet.
Protože pro povolení původních šroubů - zátek - je potřeba monstršroubovák jak hajzl, zakoupil jsem v CSP jejich šrouby na imbus 10mm. Pracovní rozměry výška) jsou pak shodné se sériovými šrouby.
závit i pístek před instalací máznout, aby se ani jeden z uvedených nekousl do bloku.
Re: 1835
Napsal: 11 čer 2013
od Djorkae
..bez těch koček jsou ty fotky bez šťávy