Stránka 3 z 5

Re: 1835

Napsal: 22 dub 2013
od Pětišroub
necháme se překvapit. Koneckonců ani jeden z nás si nic z toho, v čem se tady babráme do hrobu nevezme a co bude za 15 let, to si ani netroufám představit :-D

Re: 1835

Napsal: 23 dub 2013
od OB
Sam píše:Prach jsi a v prach se obrátíš. Gumové čůráčky nevyjímaje. :D
Eventuelně i gumové kundičky, také nevyjímaje! (momochodem, ty na vozech i motorech VW vzduchem chlazených, také najdete) :D

Re: 1835

Napsal: 26 dub 2013
od Pětišroub
no ne, vážně? Jaký je VW partnumber? :D
554849_557726820917483_1479865849_n.jpg
tohle jsou ocelová sací potrubí pro jednokanálové VW hlavy 1300-1600. Vyráběly se v Brazílii v 70. létech, sada jezdila po USA, pak jí koupil švýcar, od něj jsem ji získal já cca. v roce 2006, poslal do Kalifornie na repas a pak jsem ji po málo najetých km na krátký čas prodal Hugovi no a už je zase doma:-)

Sada je pro sériový měděný těsnící kroužek a M6 šteftíky.

Něco ke Kadronům a jejich historii jsem napsal tady: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=15966" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1835

Napsal: 28 dub 2013
od Mirek Wenclovice
Pětišroub píše:takovéto pěkné nerez ventily vyrábí CB Performance.

Obrázek

tak je zkusíme zkřížit s moderní technologií

Obrázek
Když se dívám na obrázek simeringů na vodítkách - myslím z vlastní zkušenosti že ti je poškodí po prvním startu miska pružiny . Zkus si předem jestli zdvih vačky (délka zdvihu ventilu) nekoliduje s horní plochou simeringu. Taky mám dotaz - od kterého výrobce jsi bral zelené simeringy ? Myslím , že budeš je budeš muset zapustit níž. Díky těsným vodítkám je možno perfektně seřídit volnoběh - pravidelnost chodu je perfektní . Obyčejné černé simeringy vydrží dvě až tři sezóny díky teplotě hlavy vzducháče.

Re: 1835

Napsal: 28 dub 2013
od Pětišroub
vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.

Re: 1835

Napsal: 28 dub 2013
od Pětišroub
Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg

Re: 1835

Napsal: 28 dub 2013
od maxmax
:D jak psí koule

Re: 1835

Napsal: 30 dub 2013
od Mirek Wenclovice
3.jpg
Pětišroub píše:vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon

Re: 1835

Napsal: 30 dub 2013
od wally
Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg
Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal? :wink:

Re: 1835

Napsal: 30 dub 2013
od Sam
wally píše:
Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg
Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal? :wink:
Šacuji to na eleganci nebo orienťák. Ha ha ha....ahahahah.. :D

Re: 1835

Napsal: 30 dub 2013
od Gynekolog
Pokud mě google neklame, je to http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 80#p284481" onclick="window.open(this.href);return false; takže..je to za eleganci :)

Re: 1835

Napsal: 30 dub 2013
od Pětišroub
Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu

Re: 1835

Napsal: 17 kvě 2013
od Mirek Wenclovice
Pětišroub píše:
Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu
Protože po tvém dotazu přez SZ na výšku simeringu CORTECO nemůžu na SZ vložit přílohu - tady je foto - výška je 10.55 a průměr vodítka v místě usazení by měl být +- 10.5mm . Délka osazení na vodítku je 5mm

Re: 1835

Napsal: 17 kvě 2013
od VW181
Pěkná šuplera... :wink:

Re: 1835

Napsal: 17 kvě 2013
od Pětišroub
Diky moc za ochotu Mirku

Re: 1835

Napsal: 03 čer 2013
od Pětišroub
hydroblok z 1600i převložkovaný na pevná zdvihátka

Obrázek

pokud by někoho zajímalo, kde se ubírá blok pro dlouhozdvihovou kliku. V současné konfiguraci není třeba, ale co budoucnost přinese...

Obrázek

tryska ostřiku jednoo z pístů olejem

Obrázek

užitečná věc- sací koš s prodlouženou trubkou - při použití olejové vany

užitečné, protože se neřeší prodloužení a případně výměnou za vyloženě hnusný sací koš z nových brazilských skříní, který jsem popsal v topicu Máslostroj

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

v porovnání s mexickým košem - staré provedení

Obrázek

Obrázek

matku zajišťuji červeným loctitem, trubku do bloku pak loctitem pro lepení válcových spojů

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: 1835

Napsal: 04 čer 2013
od lišák
Krásná, čistá práce, to mají mazlíčci rádi :D .

Re: 1835

Napsal: 04 čer 2013
od Pětišroub
a ještě - obrobení pro gufero za řemenicí:

Obrázek

Re: 1835

Napsal: 04 čer 2013
od Pětišroub
protože jsem kluk líná, nastrojil jsem dnes jen tlakové ventily.

Jejich funkce je zejména ochrana chladiče před poškozením a udržování konstantního tlaku. Protože se jedná o jednoduchý (rozuměj hloupý) ventil s pístkem a pružinou, která je spočítaná na viskozitu oleje předepsanou výrobcem, je třeba se této viskozity držet.

Protože pro povolení původních šroubů - zátek - je potřeba monstršroubovák jak hajzl, zakoupil jsem v CSP jejich šrouby na imbus 10mm. Pracovní rozměry výška) jsou pak shodné se sériovými šrouby.

Obrázek

Obrázek

závit i pístek před instalací máznout, aby se ani jeden z uvedených nekousl do bloku.

Re: 1835

Napsal: 11 čer 2013
od Djorkae
..bez těch koček jsou ty fotky bez šťávy :(