1835

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 22 dub 2013

necháme se překvapit. Koneckonců ani jeden z nás si nic z toho, v čem se tady babráme do hrobu nevezme a co bude za 15 let, to si ani netroufám představit :-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2476
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1835

Příspěvekod OB » 23 dub 2013

Sam píše:Prach jsi a v prach se obrátíš. Gumové čůráčky nevyjímaje. :D

Eventuelně i gumové kundičky, také nevyjímaje! (momochodem, ty na vozech i motorech VW vzduchem chlazených, také najdete) :D
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 26 dub 2013

no ne, vážně? Jaký je VW partnumber? :D

554849_557726820917483_1479865849_n.jpg


tohle jsou ocelová sací potrubí pro jednokanálové VW hlavy 1300-1600. Vyráběly se v Brazílii v 70. létech, sada jezdila po USA, pak jí koupil švýcar, od něj jsem ji získal já cca. v roce 2006, poslal do Kalifornie na repas a pak jsem ji po málo najetých km na krátký čas prodal Hugovi no a už je zase doma:-)

Sada je pro sériový měděný těsnící kroužek a M6 šteftíky.

Něco ke Kadronům a jejich historii jsem napsal tady: viewtopic.php?f=31&t=15966
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 178
Registrován: 31 bře 2011

Re: 1835

Příspěvekod Mirek Wenclovice » 28 dub 2013

Pětišroub píše:takovéto pěkné nerez ventily vyrábí CB Performance.

Obrázek

tak je zkusíme zkřížit s moderní technologií

Obrázek

Když se dívám na obrázek simeringů na vodítkách - myslím z vlastní zkušenosti že ti je poškodí po prvním startu miska pružiny . Zkus si předem jestli zdvih vačky (délka zdvihu ventilu) nekoliduje s horní plochou simeringu. Taky mám dotaz - od kterého výrobce jsi bral zelené simeringy ? Myslím , že budeš je budeš muset zapustit níž. Díky těsným vodítkám je možno perfektně seřídit volnoběh - pravidelnost chodu je perfektní . Obyčejné černé simeringy vydrží dvě až tři sezóny díky teplotě hlavy vzducháče.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 28 dub 2013

vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 28 dub 2013

Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.

IMAG0159.jpg
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod maxmax » 28 dub 2013

:D jak psí koule
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 178
Registrován: 31 bře 2011

Re: 1835

Příspěvekod Mirek Wenclovice » 30 dub 2013

3.jpg
Pětišroub píše:vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
Přílohy
1.jpg

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod wally » 30 dub 2013

Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.

IMAG0159.jpg


Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal? :wink:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12071
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Sam » 30 dub 2013

wally píše:
Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.

IMAG0159.jpg


Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal? :wink:

Šacuji to na eleganci nebo orienťák. Ha ha ha....ahahahah.. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Gynekolog
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 250
Registrován: 14 dub 2012
Bydliště: Lužnice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Gynekolog » 30 dub 2013

Pokud mě google neklame, je to viewtopic.php?f=12&t=15638&start=80#p284481 takže..je to za eleganci :)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 30 dub 2013

Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon


ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 178
Registrován: 31 bře 2011

Re: 1835

Příspěvekod Mirek Wenclovice » 17 kvě 2013

Pětišroub píše:
Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon


ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu

Protože po tvém dotazu přez SZ na výšku simeringu CORTECO nemůžu na SZ vložit přílohu - tady je foto - výška je 10.55 a průměr vodítka v místě usazení by měl být +- 10.5mm . Délka osazení na vodítku je 5mm
Přílohy
55.jpg
55.jpg (58.48 KiB) Zobrazeno 5047 x

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1936
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod VW181 » 17 kvě 2013

Pěkná šuplera... :wink:
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 17 kvě 2013

Diky moc za ochotu Mirku
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 03 čer 2013

hydroblok z 1600i převložkovaný na pevná zdvihátka

Obrázek

pokud by někoho zajímalo, kde se ubírá blok pro dlouhozdvihovou kliku. V současné konfiguraci není třeba, ale co budoucnost přinese...

Obrázek

tryska ostřiku jednoo z pístů olejem

Obrázek

užitečná věc- sací koš s prodlouženou trubkou - při použití olejové vany

užitečné, protože se neřeší prodloužení a případně výměnou za vyloženě hnusný sací koš z nových brazilských skříní, který jsem popsal v topicu Máslostroj

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

v porovnání s mexickým košem - staré provedení

Obrázek

Obrázek

matku zajišťuji červeným loctitem, trubku do bloku pak loctitem pro lepení válcových spojů

Obrázek

Obrázek

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4436
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod lišák » 04 čer 2013

Krásná, čistá práce, to mají mazlíčci rádi :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 04 čer 2013

a ještě - obrobení pro gufero za řemenicí:

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 04 čer 2013

protože jsem kluk líná, nastrojil jsem dnes jen tlakové ventily.

Jejich funkce je zejména ochrana chladiče před poškozením a udržování konstantního tlaku. Protože se jedná o jednoduchý (rozuměj hloupý) ventil s pístkem a pružinou, která je spočítaná na viskozitu oleje předepsanou výrobcem, je třeba se této viskozity držet.

Protože pro povolení původních šroubů - zátek - je potřeba monstršroubovák jak hajzl, zakoupil jsem v CSP jejich šrouby na imbus 10mm. Pracovní rozměry výška) jsou pak shodné se sériovými šrouby.

Obrázek

Obrázek

závit i pístek před instalací máznout, aby se ani jeden z uvedených nekousl do bloku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Djorkae
poustevník fóra flat4.org
Příspěvky: 1036
Registrován: 08 črc 2003
Bydliště: Strašnice x Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Djorkae » 11 čer 2013

..bez těch koček jsou ty fotky bez šťávy :(
Kenner fahren käfer čili Meloun, Micky nebo Hnusík či Easton...


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti