1835

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

necháme se překvapit. Koneckonců ani jeden z nás si nic z toho, v čem se tady babráme do hrobu nevezme a co bude za 15 let, to si ani netroufám představit :-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1835

Příspěvek od OB »

Sam píše:Prach jsi a v prach se obrátíš. Gumové čůráčky nevyjímaje. :D
Eventuelně i gumové kundičky, také nevyjímaje! (momochodem, ty na vozech i motorech VW vzduchem chlazených, také najdete) :D
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

no ne, vážně? Jaký je VW partnumber? :D
554849_557726820917483_1479865849_n.jpg
tohle jsou ocelová sací potrubí pro jednokanálové VW hlavy 1300-1600. Vyráběly se v Brazílii v 70. létech, sada jezdila po USA, pak jí koupil švýcar, od něj jsem ji získal já cca. v roce 2006, poslal do Kalifornie na repas a pak jsem ji po málo najetých km na krátký čas prodal Hugovi no a už je zase doma:-)

Sada je pro sériový měděný těsnící kroužek a M6 šteftíky.

Něco ke Kadronům a jejich historii jsem napsal tady: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=15966" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: 1835

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

Pětišroub píše:takovéto pěkné nerez ventily vyrábí CB Performance.

Obrázek

tak je zkusíme zkřížit s moderní technologií

Obrázek
Když se dívám na obrázek simeringů na vodítkách - myslím z vlastní zkušenosti že ti je poškodí po prvním startu miska pružiny . Zkus si předem jestli zdvih vačky (délka zdvihu ventilu) nekoliduje s horní plochou simeringu. Taky mám dotaz - od kterého výrobce jsi bral zelené simeringy ? Myslím , že budeš je budeš muset zapustit níž. Díky těsným vodítkám je možno perfektně seřídit volnoběh - pravidelnost chodu je perfektní . Obyčejné černé simeringy vydrží dvě až tři sezóny díky teplotě hlavy vzducháče.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvek od maxmax »

:D jak psí koule
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: 1835

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

3.jpg
Pětišroub píše:vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
Přílohy
1.jpg

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvek od wally »

Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg
Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal? :wink:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvek od Sam »

wally píše:
Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
IMAG0159.jpg
Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal? :wink:
Šacuji to na eleganci nebo orienťák. Ha ha ha....ahahahah.. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Gynekolog
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 250
Registrován: 14 dub 2012
Bydliště: Lužnice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvek od Gynekolog »

Pokud mě google neklame, je to http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 80#p284481" onclick="window.open(this.href);return false; takže..je to za eleganci :)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: 1835

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

Pětišroub píše:
Mirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
ty moje gufera jsou od Manley - z Vitonu
Protože po tvém dotazu přez SZ na výšku simeringu CORTECO nemůžu na SZ vložit přílohu - tady je foto - výška je 10.55 a průměr vodítka v místě usazení by měl být +- 10.5mm . Délka osazení na vodítku je 5mm
Přílohy
55.jpg
55.jpg (58.48 KiB) Zobrazeno 8492 x

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvek od VW181 »

Pěkná šuplera... :wink:
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

Diky moc za ochotu Mirku
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

hydroblok z 1600i převložkovaný na pevná zdvihátka

Obrázek

pokud by někoho zajímalo, kde se ubírá blok pro dlouhozdvihovou kliku. V současné konfiguraci není třeba, ale co budoucnost přinese...

Obrázek

tryska ostřiku jednoo z pístů olejem

Obrázek

užitečná věc- sací koš s prodlouženou trubkou - při použití olejové vany

užitečné, protože se neřeší prodloužení a případně výměnou za vyloženě hnusný sací koš z nových brazilských skříní, který jsem popsal v topicu Máslostroj

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

v porovnání s mexickým košem - staré provedení

Obrázek

Obrázek

matku zajišťuji červeným loctitem, trubku do bloku pak loctitem pro lepení válcových spojů

Obrázek

Obrázek

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvek od lišák »

Krásná, čistá práce, to mají mazlíčci rádi :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

a ještě - obrobení pro gufero za řemenicí:

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvek od Pětišroub »

protože jsem kluk líná, nastrojil jsem dnes jen tlakové ventily.

Jejich funkce je zejména ochrana chladiče před poškozením a udržování konstantního tlaku. Protože se jedná o jednoduchý (rozuměj hloupý) ventil s pístkem a pružinou, která je spočítaná na viskozitu oleje předepsanou výrobcem, je třeba se této viskozity držet.

Protože pro povolení původních šroubů - zátek - je potřeba monstršroubovák jak hajzl, zakoupil jsem v CSP jejich šrouby na imbus 10mm. Pracovní rozměry výška) jsou pak shodné se sériovými šrouby.

Obrázek

Obrázek

závit i pístek před instalací máznout, aby se ani jeden z uvedených nekousl do bloku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Djorkae
poustevník fóra flat4.org
Příspěvky: 1046
Registrován: 08 črc 2003
Bydliště: Strašnice x Louny x Levwousy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvek od Djorkae »

..bez těch koček jsou ty fotky bez šťávy :(
Kenner fahren käfer čili Meloun, Micky nebo Hnusík či Easton...

Odpovědět