1835
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Hmm, vůně odpařujícího se motorového oleje krásně provoní celý byt. Tebe musejí mít doma opravdu rádi
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1835
nemá se co vypalovat hlavy jsou perfektně čisté a odmaštěné. Zřizovat si zámečnickou dílnu za účelem vyndavání šteftů (dělám to zhruba jednou za 4 roky, dnes podruhé v životě) mi přišlo nepohodlné a pro našincovu kapsu i zbytečně nákladné:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
Vyvážení u pana Brzáka dopadlo dobře:-)
Na setrvačníku se bralo cca. 8 g. Zde tradičně zaznačena vzájemná poloha s přítlačákem.
Přítlačný talíř byl před vyvažováním "rozpertlován" na více místech tak, aby pevně seděl v setrvačníku a elmininovala se jeho stranová vůle. I z přítlačného talíře se vrtalo.
Z kliky se bralo celkem 22g
Zato na řemeničku se cca 3 g přidávaly
Pečlivé vyvážení motoru je zárukou jeho sametového chodu a prodloužené životnosti.
Na setrvačníku se bralo cca. 8 g. Zde tradičně zaznačena vzájemná poloha s přítlačákem.
Přítlačný talíř byl před vyvažováním "rozpertlován" na více místech tak, aby pevně seděl v setrvačníku a elmininovala se jeho stranová vůle. I z přítlačného talíře se vrtalo.
Z kliky se bralo celkem 22g
Zato na řemeničku se cca 3 g přidávaly
Pečlivé vyvážení motoru je zárukou jeho sametového chodu a prodloužené životnosti.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
No je to super, ale když vyvážíš na 3g řemenici, tak to by chtělo i nějaký kalibrovaný klíňák?
Jinak se to asi rozhodí, ne?
Jinak se to asi rozhodí, ne?
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Ojnice?yahoďák píše:co je to za materiál, kterým se dovažovala ojnice? to "namatlaný"?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: 1835
Pro dynamický vyvážení je to jistě přínos, ale co taková tepelně ovlivněná oblast, případně vzniklý vnitřní pnutí. Byla pak klika nějak tepelně upravena? (Právě pro odstranění vnitřního pnutí).Pětišroub píše:ta klika je původní klika VW, která byla doplněna o protizávaží - tato se na původní kliku navařují ve formě ploten - výpalků z desky, proto ty sváry.
D.
Re: 1835
Tak to bez mučení nemám tušení. Výrobcem té kliky je DPR v USA, firma které je dlouhodobě na trhu a dokáží se sériovými klikami divy - nappř navařením materiálu naojniční čepy a následným obrobením zvětšit zdvih až na 86 nebo 88 mm, protizávaží částečná jako mám já, nebo celokruhová, odlehčovací otvory, osmikolíkové setrvačníky a mnoho jiného. Takže jim plně důvěřuji.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
Mexico odlitky byly po ruce, a jedná se o stejné odlitky jako byly německé originály. Jak známo tak VW na vodítkách určitou formu těsnění používal, to jsou ty plastové půlměsíčky, které se nachází pod ventilovými víky nebo při vypuštění oleje, akorát se nejednalo o ideální variantu, když se ta těsnění po určité době rozpadla na prach...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Tyto se na prach nerozpadnou ? To se skoro až nechce věřit. Kor po zkušenostech se současným gumárenským hnojem. Nafoť je za 15 let a uvidíme.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Věř a víra tvá tě uzdraví .Sam píše:Tyto se na prach nerozpadnou ? To se skoro až nechce věřit. Kor po zkušenostech se současným gumárenským hnojem. Nafoť je za 15 let a uvidíme.
Každý celek se skládá z detailů.