1835
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: 1835
No nevím - jestli tě potěším , ale dělal jsem podobný pokus s ostřikem pístů na dvoulitru v busíku na LPG a klika šla po pár km - po zahřátí oleje na 120 do kopru . Trysky jsem řešil přez ojnice 0,8mm a seriové čerpadlo oleje . Pokud jsi nedořešil simeringy vodítek -můžu ti půjčit frézku , kterou jsem vyráběl před dvacet lety na úpravu zalisovaných vodítek a dodnes ji používám - pěkně se dá axiálně dořešit délka zdvihu ventilu.Pětišroub píše:hydroblok z 1600i převložkovaný na pevná zdvihátka
pokud by někoho zajímalo, kde se ubírá blok pro dlouhozdvihovou kliku. V současné konfiguraci není třeba, ale co budoucnost přinese...
tryska ostřiku jednoo z pístů olejem
užitečná věc- sací koš s prodlouženou trubkou - při použití olejové vany
užitečné, protože se neřeší prodloužení a případně výměnou za vyloženě hnusný sací koš z nových brazilských skříní, který jsem popsal v topicu Máslostroj
v porovnání s mexickým košem - staré provedení
matku zajišťuji červeným loctitem, trubku do bloku pak loctitem pro lepení válcových spojů
Re: 1835
Tak tenhle projekt se přes sezonu dostal k ledu, ale snad v zimě nastane jeho čas. Z EBI v Belgii jsem mu přivezl suvenýr - litinový rozdělovač 019. Dneska jsem ho jen doplnil o plechové prachové víčko a originál zelený kabel, který mi zbyl z 010 po přestavbě na bezkontaktní odtrh:-) Jinak mám na motor už vše a je to jen o tom překonat lenost a jiné objektivní potíže
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Musíte se příště víc snažit, pane správce a přestat pindat na Fejsbůku. My jsme správní rada, mohli bychom vás vyměnit....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1835
moc pekneee, uz se vi do ceho to pujde ?
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
s koulí na tahání přívěsu 1400kg s Béčkem ...Sam píše:.... bude to busík.
K věci, ten bezkontakt je sada Pertronix? Šla by montáž na podtlakem ovládaný rozdělovač? podle fotek mě totiž přijde že tomu překáží ta montážní destička a nepůjde nasadit kvůli kontaktu s táhlem podtlakové membrány.
Re: 1835
na který podtlakový rozdělovač? Pertronix dělá sady to široké škály rozdělovačů, na hliníkové podtlakové, hliníkové bezpodtlakové, litinový velký s podtlakem, litinový malý bez podtlaku....
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
Porsche 912 chladič. Přitoulal se ke mě za tak levno, že se nedalo odolat. Používáte s úzkou saharou? Jaká je vaše zkušenost? Je třeba navýšit kapacitu užitím Porsche řemenic? Jsou pravdivé zkazky o problémech s teplotou hlavy na levé straně motoru? Sam? Okrasa?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Ano, tento chladič již několikátou sezónu jezdím ale né na sériovém motoru. Dokud motor nerozeberu na prvočinitele, tak nemohu dát kladnou ani zápornou referenci.
Je ale jasné, že tento chladič bude klást větší odpor než sériový 30PS.
Je ale jasné, že tento chladič bude klást větší odpor než sériový 30PS.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- okrasa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 495
- Registrován: 20 úno 2005
- Bydliště: Teplice
Re: 1835
ja ho měl dva roky v 30PS s porshe upravou a byl výborný, po rozebraní žádné známky opotřebeni či defektu. Na Ponorce kde mám 912 motor s objemem 1,9l chladi až moc dobře. myslím že jsem ho dával i Duffymu do VW bloku a snad mu to také chladilo, jen tam byl trochu problém s jeho výškou, blok je trochu jiný než 356 či 30ps.....zkoušel jsem i nový alu chladič co se dodává na 356/912, ale to už je úplně někde jinde, motor musí být permanentně ve velké zátěži,aby se vůbec zahřál, je tedy jen pro závodní učely....
engine specialist