1835
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
na ebay radsej nie aleee bazos v pohode
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: 1835
1600i motory neměly klasický termostat pod válci a klapky v sahaře. Mirek W. mi dokonce vysvětlil proč. Bohužel až teď jsem si totiž všiml chybějícího šteftu pro držák termostatu a blok neměl ani otvor, jen nálitek. Takže jsem dnes třesoucí se rukou dírku vyvrtal a závit vyřízl. Naštěstí velká sloupová vrtačka má pevné základy takže můj třas byl eliminován. Nové univerzální bloky tímto šteftem vybaveny jsou.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
první dojmy:
vzhledem k tomu že jsme s motorem ujeli na podzim 2017 asi 1200 km, sděluji první dojmy.
Nedisponuji sice tvrdými daty, ale jednokanál o lehce navýšeném objemu nad standard jeví se mi jako nepříliš nákladný a vhodný agregát do těžkého vozidla. Bus tahá bez ohledu na otáčky, motor se vesele sbírá a limitujícím faktorem se mi zdá převodovka. Vzhledem k použité vačce je "konec hry" lehce po 5000 otáčkách - motor se až sem vytáčí velmi ochotně a neprojevuje žádné díry, pak je ale poměrně razantní a rychlý konec. Omezující jsou zde ty hlavy. Samozřejmě je potřeba najet nějaké kilometry a počkat si na plný záběh motoru. Jsem rád, že jsem zahodil myšlenku odlehčeného setrvačníku ale ke klice s protizávažími sehnal navíc sériově těžký setrvačník s osmikolíkem.
Rovněž odstředivý rozdělovač ustoupil sériovému odstředivě-podtlakovému rozdělovači, který vylepšil pružnost motoru v záběru.
Pohrávám si s myšlenkou za
a) vyzkoušet vahadla 1.25:1 pro zlepšení plnění ve vyšších otáčkách, nebo naopak za
b) se na to vykváknout a naopak přestavět motor na centrální originál karburátor 34PICT3, který se mi podařilo sehnat jako NOSovku. Tím by se z motoru stal robustní a blbovzdorný agregát bez fidlování s dvojitou karburací. Již delší dobu jsou na trhu elegantní koncové odlitky na velké (34PICT-x) sání pro jednokanálový motor.
vzhledem k tomu že jsme s motorem ujeli na podzim 2017 asi 1200 km, sděluji první dojmy.
Nedisponuji sice tvrdými daty, ale jednokanál o lehce navýšeném objemu nad standard jeví se mi jako nepříliš nákladný a vhodný agregát do těžkého vozidla. Bus tahá bez ohledu na otáčky, motor se vesele sbírá a limitujícím faktorem se mi zdá převodovka. Vzhledem k použité vačce je "konec hry" lehce po 5000 otáčkách - motor se až sem vytáčí velmi ochotně a neprojevuje žádné díry, pak je ale poměrně razantní a rychlý konec. Omezující jsou zde ty hlavy. Samozřejmě je potřeba najet nějaké kilometry a počkat si na plný záběh motoru. Jsem rád, že jsem zahodil myšlenku odlehčeného setrvačníku ale ke klice s protizávažími sehnal navíc sériově těžký setrvačník s osmikolíkem.
Rovněž odstředivý rozdělovač ustoupil sériovému odstředivě-podtlakovému rozdělovači, který vylepšil pružnost motoru v záběru.
Pohrávám si s myšlenkou za
a) vyzkoušet vahadla 1.25:1 pro zlepšení plnění ve vyšších otáčkách, nebo naopak za
b) se na to vykváknout a naopak přestavět motor na centrální originál karburátor 34PICT3, který se mi podařilo sehnat jako NOSovku. Tím by se z motoru stal robustní a blbovzdorný agregát bez fidlování s dvojitou karburací. Již delší dobu jsou na trhu elegantní koncové odlitky na velké (34PICT-x) sání pro jednokanálový motor.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
a o progresivním karbecu jako je třeba Weber 32/36 DFEV jsi nepřemýšlel, když se ti nechce crcat s dvěma? Nevím, neznám, ptám se, sám přemýšlím, co na ten svůj motůrek nasadit.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: 1835
Můj názor je, že když centrál, tak Solex. Ten progresivní karburátor, ač dává zdánlivě smysl, kombinuje nevýhody dvojité karburace (je třeba vyřešit 2x difuzor a 2x tryskování), a ještě k tomu to visí na tom předlouhém sacím potrubí a nedá se k tomu dát pořádný vzduchový filtr když už.eLzyx píše:a o progresivním karbecu jako je třeba Weber 32/36 DFEV jsi nepřemýšlel, když se ti nechce crcat s dvěma? Nevím, neznám, ptám se, sám přemýšlím, co na ten svůj motůrek nasadit.
Ty Kadrony co tam mám jsou naprosto jednoduché na seřízní a používají normalizované trysky Solex, tam není problém. Můžu doporučit, zejména na dvoukanál, kde mají díky velkým přírubám lepší podporu. Na jednokanál jsem musel dělat extra držáčky do ssahary.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
1,25 tě posunou s otáčkami lehce ku 6tis.
Krasne se to rozdýchá a bude to tahat,
jenom u některých vacek se to soupne a je potřeba to neutahat pod 2000-2500 tis ot.
Rozhodně dát 34ku. Máme s Blue prvních 1000km a super ani jsme na něj nešáhli. [-o<
Viděl jsem i předělané 34ky na 37 klapkou.
Krasne se to rozdýchá a bude to tahat,
jenom u některých vacek se to soupne a je potřeba to neutahat pod 2000-2500 tis ot.
Rozhodně dát 34ku. Máme s Blue prvních 1000km a super ani jsme na něj nešáhli. [-o<
Viděl jsem i předělané 34ky na 37 klapkou.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------