1835

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

1835

Příspěvekod Pětišroub » 18 pro 2012

Byl jednou jeden Hugo, a ten Hugo měl furgona. Motivován umístěním v kategorii dodávek na Attacku v Bělé s 1600 jednokanálem s mým výfukem a Kadrony (momentálně na prodej) nechal si nakonfigurovat (ne postavit :-)) neprůstřelný motor, schopný podle mého názoru spolehlivě utáhnout dodávku a poskytnout nějakou tu radost z pohybu.

Léta bežela, leccos se změnilo a teď tedy stojím před touto hromádkou dílů a přemýšlím co s tím dál. V záběru není sada silnostěnných válců 92 mm, skoronové jednokanálové hlavy, blok motoru a pár dalších kravinek. Klika je DPR kovaná klika s protizávažími se setrvačníkem na 8 kolíků, vačka je Web 110/119 a k tomu odpovídající zdvihátka. Ojnice jsou vybaveny silnými ojničními šrouby ARP.

Obrázek



http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... rt+porting
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: 1835

Příspěvekod Šíša » 18 pro 2012

No pokracujem... Se s tim couras jak ja s EFI :lol:

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2476
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1835

Příspěvekod OB » 18 pro 2012

Co s tím? Tak to slož a je to! :D
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
REDH0T
hlavwa motorovwa
Příspěvky: 2792
Registrován: 03 lis 2005
Bydliště: brno t1

Re: 1835

Příspěvekod REDH0T » 18 pro 2012

...celý odpoledne jsem přemýšlel, zda se chlubíš nebo pláčeš.
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod maxmax » 18 pro 2012

Třeba to patří do inzerce??? :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 18 pro 2012

chceš to maxi? Já ti to milerád prodám:-) Vše je otázkou dostatečně vysoké nabídky ale předpokládám že k ní nebude vůle :-) Nejbližší cíl je to samozřejmě postavit, ale nejsem si jistej jestli to nabrousit, nebo nechat líný, jestli karburátor jeden, nebo dva, či snad turbo nebo kompresor, ty komponenty bloku mají potenciál udržet leccos.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

radecekvol
Příspěvky: 157
Registrován: 06 říj 2012
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod radecekvol » 18 pro 2012

Nabízím za odvoz :D když teda se hraje na nejvyšší nabídku :D

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: 1835

Příspěvekod Šíša » 18 pro 2012

Udelal bych to asi dle toho, kdo to financuje B-) Co nejaka stredni cesta,... lehce nabrouseny cestak?

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2476
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1835

Příspěvekod OB » 18 pro 2012

Ostré nebo líné, to je přeci na tobě. Ty s tím budeš jezdit!
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod maxmax » 18 pro 2012

Hm, nemám auto kde bych to uplatnil :oops:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 18 pro 2012

na začátku investorem byl Hugo, teď jsem investorem já, na začátku jsem to nenapsal jasně. Naštěstí jsem měl možnost navrhnout a ovlivnit výběr a nákup dílů. Zatímco u 2276 byl cíl jasný, tedy udělat motor co jede bez ohledu na jeho vrtochy a citlivost, tady si skutečně nejsem 100% jistý jak dál. Díly jsem koupil protože byla vhodná příležitost bez jasné vize jak by to mělo vypadat.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: 1835

Příspěvekod Šíša » 18 pro 2012

Tak stredne propecen a treba po zkusnostech pak muzem testnout EFI ;-)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8688
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: 1835

Příspěvekod yahoďák » 18 pro 2012

Pětišroube přiznej na rovinu pravou motivaci k zahájení tohoto projektu: Dremel zahálí a čekají nás dlouhé zimní večery :wink: já bych na tvým místě začal z opačnýho konce: měl bys koupit nějaký vůz , do kterého bys to ve finále vsadil .. třeba kajak, ten ještě nemáš :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1539
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: 1835

Příspěvekod Pekař z Boščehrada » 18 pro 2012

yahoďák píše:Pětišroube přiznej na rovinu pravou motivaci k zahájení tohoto projektu: Dremel zahálí a čekají nás dlouhé zimní večery :wink: já bych na tvým místě začal z opačnýho konce: měl bys koupit nějaký vůz , do kterého bys to ve finále vsadil .. třeba kajak, ten ještě nemáš :twisted:


Nebo Snow-trac :P Takový pěkně hranatý..

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 826
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod vako » 19 pro 2012

Vyborny zaklad pre Supercharger alebo Turbo.. to by polozilo na kolena aj 2,8l
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 22 úno 2013

tak jsem se rozhodl, že zůstanu v nudných atmosférických vodách a motor bude karburátorový. Zatím se nic moc nehýbe, předvádím spíš škatulata hejbejte se s díly, abych extra nenavyšoval rozpočet. Rozhodl jsem se pro drobnou změnu v konfiguraci a vačku Web jsem nahradil vačkou Engle 100, pro kterou použiji svoje původní ultralehká zdvihátka od CB Performance a alu zdvihací tyčky, sehnal jsem pěknou originál VW plechařinu, zakoupil v CSP jejich celonerezový výfuk a s Wallym vyhandloval mojí původní Engle FK-8 vačku za lamelu a přítlačák:-) Až to začnu skládat, nahodím foto.

Tím se dostávám k pěknému téma putovních dílů a asi ho otevřu v samostatném topicu.

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 07 dub 2013

předtím
Obrázek
potom
Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 11 dub 2013

Tak jsem dnes za pomoci sofistikovaných přípravků a kibicování pana Sama sesadil DPR kliku 69mm a pojedu na vyvážení.

Obrázek

Obrázek

náhonové kolo zahřáté na 150°žbluňklo na své místo hladce naopak distanční kroužek zahřátý na stejnou teplotu nešel skoro vůbec.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12073
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1835

Příspěvekod Sam » 11 dub 2013

Pětišroub píše:Tak jsem dnes za pomoci sofistikovaných přípravků a kibicování pana Sama sesadil DPR kliku 69mm a pojedu na vyvážení.

Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, na kibicování o rozvodových kolech jsem specialista :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: 1835

Příspěvekod Pětišroub » 14 dub 2013

předtím jsem zapékal rozvody, dneska zapékám hlavy - nejdou totiž vyšroubovat svorníky vahadel a tudíž musím zatepla. Hlava ohřátá na 120°svorník ochotně pouští.

K hlavám se silnějšími pružinami a vačkou Engle W100 přijdou sériová vahadla 1.1 na hřídelích CB Perofmance s pevnými distančními podložkami.

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti