Karmann Ghia 1967
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Karmann Ghia 1967
Tak to vypadá opravdu moc pěkně super stav blahopřeju.
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1967
Hmmm závist a gratulace! Takhle krásně zachovalé a kompletní auto , o tom jsem si mohl nechat jen zdrát
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Karmann Ghia 1967
Leckterý novější auta by mohly závidět,jak je to pěkně zachovalý.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Re: Karmann Ghia 1967
Taky jsem koukal, jak je to pěkný. Ale je nutno podotknout, že to auto posledních dvacet let stálo v garáži. Jinak by asi vypadalo už jinak... Na boudě se musí vyměnit prahy, zadní lemy, repas víčka nádrže, opravit přední blatníky a je vyrezlý to vedení vzduchu z těch předních mřížek včetně vnitřních bočních stěn kufru. No práce na tom bude dost. Ale v týdnu se pro všechno pojede k sousedům do němec. Tam mají na tyhle auta fakt všechno
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1967
Transportérák píše:Taky jsem koukal, jak je to pěkný. Ale je nutno podotknout, že to auto posledních dvacet let stálo v garáži. Jinak by asi vypadalo už jinak... Na boudě se musí vyměnit prahy, zadní lemy, repas víčka nádrže, opravit přední blatníky a je vyrezlý to vedení vzduchu z těch předních mřížek včetně vnitřních bočních stěn kufru. No práce na tom bude dost. Ale v týdnu se pro všechno pojede k sousedům do němec. Tam mají na tyhle auta fakt všechno
Ahoj, tak vše co píšeš a ještě spousty věcí navíj jsem měnil také. Spoustu věcí mají i tady u nás. a někdy dokonce levněji a ve stehné kvalitě. Na výměnu vyrezlého vzduchového sání by měli jít dolu přední blatníky, jinak se k vrchním bodům v blatníku nedostaneš. Je to strašná pakárna a ještě horší systém. Drží se tam totiž voda.
Vzduchové kanály v prazích máš dobré ? Zadní lemy vnitřní i vnější ? Co světla ?
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Re: Karmann Ghia 1967
Máme tady pokračování . Auto si majitel přivezl z částečného opískování kousek od Prahy. Také si byl pro díly u sousedů kde k nim dostal i malý dárek v podobě krásné knihy Karmann Ghia.
Nyní se jedná o klempíři a pak o celkovém laku.
Jinak abych pravdu řekl, tak jsme rádi, že se to dalo na opískování. Teprve teď se ukázaly místa, co předtím vypadaly jako bez rezu. Třeba vzadu na obou stranách kde je uchycení té karosérie v podběhách. Předtím tam rez ani vidět nebyl a teď?
Takže bez opískování, nevím, nevím ale asi se pak moc kvalitně auto zdělat nedá. Minimálně tak, aby peníze za lak nešli po roce do luftu až by všechno začalo někde vylejzat.
Dle certifikátu vše sedí a barva originál je tady skutečně Lotos weis. Nicméně se nejedná o pěknou bílou ale o spíš krémovou podobající se vozům taxislužby. Ta se ale majiteli popravdě moc nezamlouvá. Myslíte, že bude velkej prů.er jí trochu upravit aby více lahodila oku? Tedy nechat bílou, jel bělejší odstín? To auto na fotkách z netu v té jasně bílé vypadá krásně, zatímco tahle krémovka není až tak hezká. Co vy na to?
Nyní se jedná o klempíři a pak o celkovém laku.
Jinak abych pravdu řekl, tak jsme rádi, že se to dalo na opískování. Teprve teď se ukázaly místa, co předtím vypadaly jako bez rezu. Třeba vzadu na obou stranách kde je uchycení té karosérie v podběhách. Předtím tam rez ani vidět nebyl a teď?
Takže bez opískování, nevím, nevím ale asi se pak moc kvalitně auto zdělat nedá. Minimálně tak, aby peníze za lak nešli po roce do luftu až by všechno začalo někde vylejzat.
Dle certifikátu vše sedí a barva originál je tady skutečně Lotos weis. Nicméně se nejedná o pěknou bílou ale o spíš krémovou podobající se vozům taxislužby. Ta se ale majiteli popravdě moc nezamlouvá. Myslíte, že bude velkej prů.er jí trochu upravit aby více lahodila oku? Tedy nechat bílou, jel bělejší odstín? To auto na fotkách z netu v té jasně bílé vypadá krásně, zatímco tahle krémovka není až tak hezká. Co vy na to?
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Re: Karmann Ghia 1967
a ještě malé pokračování. Originál brzdové trubky za 20 euro komplet a nějaká ta plechařina...
Re: Karmann Ghia 1967
Barvu by jsem nechal původní.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1967
Ahoj,
no hezky pěkně, vy jedete ! Také mám karoserii Karmanna na opískování, jen jsem před pískováním vyvařil, co se kde našlo (takže v podstatě všechno )
Nevidím vnitřní zadní lemy a topníky do prahů p.s. bacha na to, v německu prodávají většinou zvlášť topníky ve dvou dílech. Ideální je koupit topník v jednom kuse!
Kolega už trochu vykrvácel, podle množství nakoupených plechů
Jinak je to relativně klasicky zrezlé, jen ty díru u zadního uchycení k rámu jsou divné, páč tam jsem to měl nedotčené. Ale bude to asi tím, že v r.v. 1972 vystříkali ve fabrice část karoserie USB. Z toho důvodu budu i já částěčně aplikovat USB.
Co se barvy týče : Pokud chceš renovovat, dej originál. Pokud by si uvažoval byť i o stupeň jiném odstínu, tak už si na to dej barvu jakou chceš, to už je jedno.
no hezky pěkně, vy jedete ! Také mám karoserii Karmanna na opískování, jen jsem před pískováním vyvařil, co se kde našlo (takže v podstatě všechno )
Nevidím vnitřní zadní lemy a topníky do prahů p.s. bacha na to, v německu prodávají většinou zvlášť topníky ve dvou dílech. Ideální je koupit topník v jednom kuse!
Kolega už trochu vykrvácel, podle množství nakoupených plechů
Jinak je to relativně klasicky zrezlé, jen ty díru u zadního uchycení k rámu jsou divné, páč tam jsem to měl nedotčené. Ale bude to asi tím, že v r.v. 1972 vystříkali ve fabrice část karoserie USB. Z toho důvodu budu i já částěčně aplikovat USB.
Co se barvy týče : Pokud chceš renovovat, dej originál. Pokud by si uvažoval byť i o stupeň jiném odstínu, tak už si na to dej barvu jakou chceš, to už je jedno.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1967
Já to říkal nechat bejt a oni ho takhle rozstříleli
Barvu bych taky nechal originál je hezká, jinak teda dobrá..
Barvu bych taky nechal originál je hezká, jinak teda dobrá..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Karmann Ghia 1967
Přesně...krásně bílá je dneska každá druhá škodovka..... Bílá/béžová barva víc bude sedět k veteránu..... Nechal bych teda původní...ať jen tak nezapadne v provozu... Když už tak nějakou kombinaci dvou barev..?
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Re: Karmann Ghia 1967
Dle mě bych taky nechal originál barvu i když nevypadá dle vkusu majitele. Tak uvidíme jak to dopadne. jinak taky tady padla volba na dvoubarevné lakovaání a to bílá s černou střechou. To by asi nevypadalo nějak zle.
Jinak co majitel říkal, moc se do toho žádnému klempířovi nechce. Tak snad to nějak dopadne.
Já si právě říkal když jsem to viděl po opískování, díky bohu, že jsme to nenechali jak to bylo. To by to auto už asi moc dlouho nejezdilo. Nebo by se nejspíš během jízdy ta karosérie oddělila sama od toho podvozku, když jsem viděl ty držáky v zadních podběhách.
No jinak cíl je v léťe 2013 s tím jet na vejlet
Ten vzduchovod pro topení tam na fotce je. Je vedle toho prahu a je celej v kuse. Jen ten stál 200 eur...nejdražší díl z plechů
Jinak co majitel říkal, moc se do toho žádnému klempířovi nechce. Tak snad to nějak dopadne.
Já si právě říkal když jsem to viděl po opískování, díky bohu, že jsme to nenechali jak to bylo. To by to auto už asi moc dlouho nejezdilo. Nebo by se nejspíš během jízdy ta karosérie oddělila sama od toho podvozku, když jsem viděl ty držáky v zadních podběhách.
No jinak cíl je v léťe 2013 s tím jet na vejlet
Ten vzduchovod pro topení tam na fotce je. Je vedle toho prahu a je celej v kuse. Jen ten stál 200 eur...nejdražší díl z plechů
Naposledy upravil(a) Transportérák dne 15 lis 2012, celkem upraveno 1 x.
Re: Karmann Ghia 1967
Jak se dalo čekat, vylezla z toho celková renovace. Nakonec to bude celolak a pak už se o nějaké původnosti barvy stejně nedá mluvit. Takže podle mě je o.k. jakýkoliv odstín, který se v době vzniku na karmany dával. Pro dojem původnosti je důležitější, jak dalece zvládnou čalounění a detaily v původní podobě.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1967
Transporteraku to auto by sa urcite nerozpadlo o to ziaden strach.
Je spusta aut s charakterom co drzia len silou vole a flujdomduchaminulosti
To co vam s pod laku vykuklo je este v pohode.
Je spusta aut s charakterom co drzia len silou vole a flujdomduchaminulosti
To co vam s pod laku vykuklo je este v pohode.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1967
Když jsem v úvodu topicu zahlédl zmínku o pískování, tak jsem se do Tebe kapku zhurta pustil, protože jsem měl za to, že to auto je v původním laku. Ale vzhledem k tomu co vidím teď je asi vhodnější to udělat rovnou pořádně. Jenom si myslím, že pokud ještě nemáte domluvenýho klempíře tak by bylo vhodný to opískovaný ošetřit zinkovým nástřikem. Jinak to za týden může být rezatý jak .... No nebudu jmenovat .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Karmann Ghia 1967
A opět se točíme kolem stále omýlaného. Původní nebo si to udělat jak se mi chce.
Vzhledem ke stavu vozu, bych šel cestou původního vozu. Nevymejšlet bejkárny, protože jsou poplatné době a za několik let to bude člověka mrzet a bude říkat "dnes bych to již dělal jinak". Tuto hlášku slyším velmi často. Vůz v takovém stavu je dobré zachránit tak jak byl vyroben. Už to, že byl opískován, i když ne celý, je poměrně škoda. Dalo se to řešit méně "abrazivní" metodou, kde by bylo možné zachránit více původního laku.
Abych to zkrátil: za mou osobu, bych raději šel cestou originality.
Vzhledem ke stavu vozu, bych šel cestou původního vozu. Nevymejšlet bejkárny, protože jsou poplatné době a za několik let to bude člověka mrzet a bude říkat "dnes bych to již dělal jinak". Tuto hlášku slyším velmi často. Vůz v takovém stavu je dobré zachránit tak jak byl vyroben. Už to, že byl opískován, i když ne celý, je poměrně škoda. Dalo se to řešit méně "abrazivní" metodou, kde by bylo možné zachránit více původního laku.
Abych to zkrátil: za mou osobu, bych raději šel cestou originality.
Co přijde dál???
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Karmann Ghia 1967
Jak pise OuBii,nema cenu diskutovat jakou barvu na forumu.Udelejte co mate na srdci s laskou k tomu autu
a pozdeji ukazte vysledek.
Jinak fandim,ze jste se do toho pustili...
a pozdeji ukazte vysledek.
Jinak fandim,ze jste se do toho pustili...
Vwase nocni sichta...
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1967
Ahoj, tak jak pokračujete chlapci ? Nějaký progres ?