Karmann Ghia 1967
- Kosťa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 472
- Registrován: 08 črc 2012
- Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"
Re: Karmann Ghia 1960
Jestli jsem dobře pochopila, majitel chce show car..protože jinak by se za takový kousek stydět nikdy nemusel, ani kdyby zůstalo tak jak je. Ba naopak. Já mám taky ráda zrenovované veteránky, co se blýskají už z dálky a jejich interier voní."novotou," ale jsou taky auta, který jsou prostě tak nějak hezčí tak, jak jsou. Tady většina z vás (nás) oslovuje origo stav a když není potřeba, nechat tak, jak je. Pokud vyloženě nechci cal look, rat look, nebo bastljakoprase. Nechť si tedy majitel jde cestou svou vybranou a třeba se nám pochlubí, jak jeho práce pokračuje, nebo se třeba objeví na nějakém srazu.
mom little devil.... ....vybzuk a počmáraná holčička
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
kazdýho soudruha věc jakou cestou se vydá
když se na srazu objeví kára jako tuta v tutom stavu tak jí budu nadšeně očuchávat a prolejzat a strávim ti móře času
když se objeví sakumprásk zrenovovaná kárka tak jí obhlídnu majiteli pochválim vynaložený úsilí poptam se na detaily a jdu dál bez nějakýho extra 'zážitku'
tuten karmánek má koule a je jen na majiteli jestli mu je uřízne
když se na srazu objeví kára jako tuta v tutom stavu tak jí budu nadšeně očuchávat a prolejzat a strávim ti móře času
když se objeví sakumprásk zrenovovaná kárka tak jí obhlídnu majiteli pochválim vynaložený úsilí poptam se na detaily a jdu dál bez nějakýho extra 'zážitku'
tuten karmánek má koule a je jen na majiteli jestli mu je uřízne
Re: Karmann Ghia 1960
Je to tvoje auto, dělej si s ním co chceš [smilie=bubble.gif]
Re: Karmann Ghia 1960
Čau.
Já bych se asi pokusil vydat cestou cca prostřední -
to znamená, že bych vyspravil místa na kastli, kde už je to fest chycený a je vidět, že to kvete. Zbytek kde je lak slušnej, což se podle fotek zdá na většině auta, bych zanechal původní (pokud je to původní ). Poladil bych všechny chromový doplńky do stavu 1A - nechat přechromovat, a dolakovat auto na místech opravovanejch, což může být problém(chce to opravdu profíka, aby to vypadalo hezky) a zbytek kvalitně rozleštit. Myslím, že takto by auto ani neztratilo na puncu původnosti a potenciálně i na ceně.
Ale záleží na tobě. Abych je nepindal: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 087&start=" onclick="window.open(this.href);return false; tady najdeš spousto toho co a jak na Karmannovi.
Já bych se asi pokusil vydat cestou cca prostřední -
to znamená, že bych vyspravil místa na kastli, kde už je to fest chycený a je vidět, že to kvete. Zbytek kde je lak slušnej, což se podle fotek zdá na většině auta, bych zanechal původní (pokud je to původní ). Poladil bych všechny chromový doplńky do stavu 1A - nechat přechromovat, a dolakovat auto na místech opravovanejch, což může být problém(chce to opravdu profíka, aby to vypadalo hezky) a zbytek kvalitně rozleštit. Myslím, že takto by auto ani neztratilo na puncu původnosti a potenciálně i na ceně.
Ale záleží na tobě. Abych je nepindal: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 087&start=" onclick="window.open(this.href);return false; tady najdeš spousto toho co a jak na Karmannovi.
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
Nebudu nikomu do niceho kecat, ale nejdriv bych si zjistil, zda vse je tak jak ma. Podkd je originalni motor, cislo karoserie,original barva a ci uz to nebylo nekde(ne)odborne opraveno. Pokud to bude vsechno sedet asi bych citlive renovoval, jak ti skalni doporucuji. Pokud zjistis jako ja, ze nesedi ani jedno cislo, na aute je 5 kg kitu a po bouracce (jako ja ) tak je to jen a jen na tobe(kamaradovi) jo a pripravte si hrooomadu penez Kazdopadne jsem rad, ze tu je dalsi Karmann majitel
Naposledy upravil(a) Laco dne 01 lis 2012, celkem upraveno 1 x.
Re: Karmann Ghia 1960
Taky se přikláním k zachování co největší originality. A pokud chce pan majitel něco takového http://skid.rajce.idnes.cz/VW_sraz_Hosi ... C_0407.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ,vím o jednom kousku, z kterého už originál nikdy nebude, ale stojí za to ho dodělat. Více když tak po SZ
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
Ono to s tou originalitou bohužel asi nebude tak horký
Tak dovolím si jednu nesrovnalost. Díval jsem se ti do databáze a ta tvá barva, Lotosweiss se používala v originálu na auta od února 1966 do července 1968.
A další nesrovnalost. Motory 1500 se do karmanna dávali v letech 1967-1969 s označením H
A ještě jedna ty zadní světla co tam máš se dávali originál v letech 1966 -1969.
Takže zkus zkontrolovat výrobní čísla.
Vychází mi z toho rok výroby 1967 až 1968.
Tady máš přehled origo čísel karoserie a motorů s rokem výroby.
R.výroby ---------------- č.rámu od do ------------ č.motoru
1960 Aug.59 - Jul.60 /2 528 668 - 3 192 506/ 3 072 320
1961 Aug.60 - Jul.61 /3 192 507 - 4 010 994 / 3 912 904
1962 Aug.61 - Jul.62 /4 010 995 -4 846 835 / 3 924 023
1963 Aug.62 - Jul.63 /4 846 836 -5 677 118 / 3 942 915
1964 Aug.63 - Jul.64 /5 677 119 -6 502 399 / 3 959 304
1965 Aug.64 - Jul.65 /145 000 001 -145 999 000 / 3 972 441
1966 Aug.65 - Jul.66 /146 000 001 -146 1021 300 / F 000 0001
1967 Aug.66 - Jul.67 /147 000 001 -147 999 000 / H 0 204 001
1968 Aug.66 - Jul.68 /148 000 001 - 148 1016 100 / H 5 333 001
1969 Aug.68 - Jul.69 /149 000 001 - 149 1200 000 / H 5 414 586
Tak dovolím si jednu nesrovnalost. Díval jsem se ti do databáze a ta tvá barva, Lotosweiss se používala v originálu na auta od února 1966 do července 1968.
A další nesrovnalost. Motory 1500 se do karmanna dávali v letech 1967-1969 s označením H
A ještě jedna ty zadní světla co tam máš se dávali originál v letech 1966 -1969.
Takže zkus zkontrolovat výrobní čísla.
Vychází mi z toho rok výroby 1967 až 1968.
Tady máš přehled origo čísel karoserie a motorů s rokem výroby.
R.výroby ---------------- č.rámu od do ------------ č.motoru
1960 Aug.59 - Jul.60 /2 528 668 - 3 192 506/ 3 072 320
1961 Aug.60 - Jul.61 /3 192 507 - 4 010 994 / 3 912 904
1962 Aug.61 - Jul.62 /4 010 995 -4 846 835 / 3 924 023
1963 Aug.62 - Jul.63 /4 846 836 -5 677 118 / 3 942 915
1964 Aug.63 - Jul.64 /5 677 119 -6 502 399 / 3 959 304
1965 Aug.64 - Jul.65 /145 000 001 -145 999 000 / 3 972 441
1966 Aug.65 - Jul.66 /146 000 001 -146 1021 300 / F 000 0001
1967 Aug.66 - Jul.67 /147 000 001 -147 999 000 / H 0 204 001
1968 Aug.66 - Jul.68 /148 000 001 - 148 1016 100 / H 5 333 001
1969 Aug.68 - Jul.69 /149 000 001 - 149 1200 000 / H 5 414 586
Re: Karmann Ghia 1960
Ahoj
taky se pridavam ke gratulantum je to moc hezke auticko a jako ostatni jsem za nechat auto tak jak je podrobit ho ociste konzervaci a udelani podstatneho brzdy tlumice motor zachovt ho tak jak je.. sice mam taky v garazi lestenku ale ja ji delal jiz z nekolikrat delaneho auta mit k dispozici auto v takovem stavu nechal bych ho tak .. investice pri renovaci se vysplhaji velmi vysoko u brouka jsem v tom pres 300 a neni udelano vse !!!(karman bude potrebovat mnohonasobne vssi castku)
pak uz z toho clovek nema ani takovou radost.. zkuste ho udelat jak vam tady vsichni radi pojezdete a uvidite ze casem zjistite ze mame pravdu
ale pokud chcete opravdu lestenku jdete do toho je to vase auto nenechte si nakecat neo jineho
taky se pridavam ke gratulantum je to moc hezke auticko a jako ostatni jsem za nechat auto tak jak je podrobit ho ociste konzervaci a udelani podstatneho brzdy tlumice motor zachovt ho tak jak je.. sice mam taky v garazi lestenku ale ja ji delal jiz z nekolikrat delaneho auta mit k dispozici auto v takovem stavu nechal bych ho tak .. investice pri renovaci se vysplhaji velmi vysoko u brouka jsem v tom pres 300 a neni udelano vse !!!(karman bude potrebovat mnohonasobne vssi castku)
pak uz z toho clovek nema ani takovou radost.. zkuste ho udelat jak vam tady vsichni radi pojezdete a uvidite ze casem zjistite ze mame pravdu
ale pokud chcete opravdu lestenku jdete do toho je to vase auto nenechte si nakecat neo jineho
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
IGi píše:Ahoj
.. investice pri renovaci se vysplhaji velmi vysoko u brouka jsem v tom pres 300 a neni udelano vse !!!(karman bude potrebovat mnohonasobne vssi castku)
Ahoj, dělám Karmanna a snažím se kupovat originální díly. Základ byl tak 20-25% z celku. Kluci ho mají uplneho, ja bych to s tou částkou neviděl zase až tak vysoko
Re: Karmann Ghia 1960
No, já bych teda nerad rozumoval, protože jsem sám ještě nic kloudného neudělal. Ale tohle fórum jen čtu několik let (do historie zejména při pobytech v zahraničí, kdy není do čeho píchnout...). S těma financema má Igi dost pravdu.Laco píše: ... já bych to s tou částkou neviděl zase až tak vysoko
Když si leccos uděláš sám, ušetříš ale stejně jseš v tom až po uši a hloub. Viz Leerův projekt renovace Karmanna - před rokem a půl poslední příspěvek "vydrž, něco sem plácnu..." a zatím nic. Opravdu doporučuju projet sekci Projekty odspodu a pak se podívat do Ukažte své auto... Za tu dobu, kolik projektů se rozjelo a kolik dokončilo.
Obvyklý scénář vypadá tak, že "služebně starší" realisti jsou "služebně mladšími" nadšenci označeni za rejpaly, protivce, nepřející apod. A pak je ticho po pěšině, případně se objeví odkaz na inzerát v diskusi k inzerci, někdy i tady.
Velká pravda:
Ale auto je majitele, ať si sám rozhodneSamba píše: lakuj, piskuj, brus a var.. dokud nedomrvis, neuveris.. nebudes prvni, zel ani posledni..
...Let the good times roll...
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
No, já bych teda nerad rozumoval, protože jsem sám ještě nic kloudného neudělal. Ale tohle fórum jen čtu několik let (do historie zejména při pobytech v zahraničí, kdy není do čeho píchnout...). S těma financema má Igi dost pravdu.Buča píše:Laco píše: ... já bych to s tou částkou neviděl zase až tak vysoko
Když si leccos uděláš sám, ušetříš ale stejně jseš v tom až po uši a hloub. Viz Leerův projekt renovace Karmanna - před rokem a půl poslední příspěvek "vydrž, něco sem plácnu..." a zatím nic. Opravdu doporučuju projet sekci Projekty odspodu a pak se podívat do Ukažte své auto... Za tu dobu, kolik projektů se rozjelo a kolik dokončilo.
Obvyklý scénář vypadá tak, že "služebně starší" realisti jsou "služebně mladšími" nadšenci označeni za rejpaly, protivce, nepřející apod. A pak je ticho po pěšině, případně se objeví odkaz na inzerát v diskusi k inzerci, někdy i tady.
Ahoj, tak já jsem do teď pravý opak, vše si snažím dělat sám. Jen kupuji po světě díly. Pravda, nemůžu dát hlavu na špalek, že můj bude dokončen. http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=14087" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale dokud mi to zdraví dovolí, tak budu pracovat. Připouštím, že můj rozpočet se stále zvyšuje , ale je to tím, že jsem měl pouze max30% originálu auta. Kluci mají kompletní auto, takže na Karmanna budou potřebovat nějaké ty plechy. Ostatní jsou jako na brouka za přijatelnou cenu
Re: Karmann Ghia 1960
[smilie=offtopic.gif] Tvůj projekt taky sleduju a závidím ti šikovné ruce. A držím palec s tím, jak ses do toho pustil.Laco píše: ...
Jen je třeba si uvědomit, že i akce "příští týden pískování" končí úspěšným složení vozu většinou v horizontu let. Tak není třeba to rozhodování uspěchat.
...Let the good times roll...
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
[smilie=offtopic.gif] Tvůj projekt taky sleduju a závidím ti šikovné ruce. A držím palec s tím, jak ses do toho pustil.
Jen je třeba si uvědomit, že i akce "příští týden pískování" končí úspěšným složení vozu většinou v horizontu let. Tak není třeba to rozhodování uspěchat.[/quote]
Děkuji a souhlasím.
Jen je třeba si uvědomit, že i akce "příští týden pískování" končí úspěšným složení vozu většinou v horizontu let. Tak není třeba to rozhodování uspěchat.[/quote]
Děkuji a souhlasím.
Re: Karmann Ghia 1960
Můj projekt není kabrio ale vyvařit to bylo to nejlechčí ,po laku to jde pomalu,mě ,I peníze hrajou roly.
VW MERLIN ten co plete písmenka
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Re: Karmann Ghia 1967
Tak jsem tady zpět. S rokem jsem to popletl sám V servisní knize je datum prodej 24.8.1967 Tu jsem vložím taky.
Jinak auto je momentálně komplet rozebrané. Tzn. očesaná bouda a sundaná z podvozku. Nakonec to nevypadá vůbec zle a tak se pouze objednají repasy a necháme to mistrovi vyvařit. Z dneška mám asi 400 fotek a tak jsem pak nějaké vložím.
Jinak bych chtěl poděkovat Všem co mi v SZ poslali návod co a jak.
Navíc jsem musel ještě odpojit náhon od tachometru, pak dvě hadice na topení od výfuku do kabiny a kabel ke startéru. Jinak vše klaplo na výbornou a troufám si tvrdit, že jsme byli dnes první, kdo to auto rozebíral.
Teď jdu do sprchy a pak asi padnu za vlast. Takže fotky ráno.
Mějte se
Jinak auto je momentálně komplet rozebrané. Tzn. očesaná bouda a sundaná z podvozku. Nakonec to nevypadá vůbec zle a tak se pouze objednají repasy a necháme to mistrovi vyvařit. Z dneška mám asi 400 fotek a tak jsem pak nějaké vložím.
Jinak bych chtěl poděkovat Všem co mi v SZ poslali návod co a jak.
Navíc jsem musel ještě odpojit náhon od tachometru, pak dvě hadice na topení od výfuku do kabiny a kabel ke startéru. Jinak vše klaplo na výbornou a troufám si tvrdit, že jsme byli dnes první, kdo to auto rozebíral.
Teď jdu do sprchy a pak asi padnu za vlast. Takže fotky ráno.
Mějte se
Re: Karmann Ghia 1967
Příští rok tomu bude již 30 let, co jsem koupil svého prvního Karmanna a stále mne ta auta drží. Proto mne těší každý nový přírůstek do kolekce českých Karmannů.
Pro více informací přikládám -Typový list vozu VW Karmann Ghia 1500 zlet 1966-67. Snad jeho údaje budou užitečné třeba při budoucí testaci na veteránské SPZ.
Současně mohu nabídnout k prodeji novou německou knihu o Karmann Ghia. Cena je 295,- Kč
Viz: http://www.porsche-club.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Pro více informací přikládám -Typový list vozu VW Karmann Ghia 1500 zlet 1966-67. Snad jeho údaje budou užitečné třeba při budoucí testaci na veteránské SPZ.
Současně mohu nabídnout k prodeji novou německou knihu o Karmann Ghia. Cena je 295,- Kč
Viz: http://www.porsche-club.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Re: Karmann Ghia 1967
Jinak jsem zapoměl napsat pro některý asi dost důležitou věc a to, že to auto už nemělo původní lak ale pouze odstín. Někdo to už lakoval ale stylem olepit okna a hup na to. Sice nikde nebylo nic zastříkaný ale bylo to politý už jednou pouze z venku. Takže to, že se teď udělá znovu kvalitní lak na ten NEpůvodní snad zase tolik vadit nebude. Po rozebrání se teprve ukážou detaily kde co rezne ale není to vidět. Takže jsme opravdu moc rádi, že jsme to rozebrali. Jen takhle se dle mě dá tomu autu věnovat ta pravá láska se vším všudy.To Ferdinand- díky moc. Tu knihu vezmu majiteli jako dárek. V SZ ti pošlu adresu kam jí zaslat
Jinak dnes bylo pokračování v očištění podvozku a přidělání karosérie k náhradnímu podvozku pro převoz k mr.klempířovi. V týdnu se pojede dle majitele do němec pro repase na karosérii aby se to nevyrábělo na koleni, když to jde ještě vše zakoupit.
Něco málo jsem za ty dva dny nafotil a tak pár fotek jsem vložím.
Sobota- komplet rozborka karosérie a oddělení od podvozku.
Neděle- mytí podvozku aby bylo vidět aspoň na hlavy šroubů před rozebráním a pak roztřídění dílů, psaní seznamu pro nákup potřebných dílů a nakonec uložení dílů do skladu. Všechny díly jsou popsané nálepkami, každý karosářský díl má svou bednu a elektro je barevně značeno aby až to budu skládat jsem pátral co nejmíň. Vše jsem si pro jistotu ještě fotil tak snad nebude problém.
Co mi moc překvapilo, tak skóre je celkem tři nepovolené-utržené šrouby z celího auta ale díky super přístroji so používají snad topenáři. Prostě takovej malej autogen. je na fotkách vzadu. A stav brzdových trubek je naprosto dokonalej. Taky s podivem. Ve předu jsme objevili nové brzdové kotouče s deskama a zadky uvidím až to budu celé rozebírat.
To auto mě začalo fakt bavit. Nečekal jsem, že to půjde takhle pěkně rozebrat. Na fotkách je číslo k
Až bude u klempíře, budu aktualizovat. Mějte se.
EDIT: tak fotky vložím později, nějak mi to nejede
Jinak dnes bylo pokračování v očištění podvozku a přidělání karosérie k náhradnímu podvozku pro převoz k mr.klempířovi. V týdnu se pojede dle majitele do němec pro repase na karosérii aby se to nevyrábělo na koleni, když to jde ještě vše zakoupit.
Něco málo jsem za ty dva dny nafotil a tak pár fotek jsem vložím.
Sobota- komplet rozborka karosérie a oddělení od podvozku.
Neděle- mytí podvozku aby bylo vidět aspoň na hlavy šroubů před rozebráním a pak roztřídění dílů, psaní seznamu pro nákup potřebných dílů a nakonec uložení dílů do skladu. Všechny díly jsou popsané nálepkami, každý karosářský díl má svou bednu a elektro je barevně značeno aby až to budu skládat jsem pátral co nejmíň. Vše jsem si pro jistotu ještě fotil tak snad nebude problém.
Co mi moc překvapilo, tak skóre je celkem tři nepovolené-utržené šrouby z celího auta ale díky super přístroji so používají snad topenáři. Prostě takovej malej autogen. je na fotkách vzadu. A stav brzdových trubek je naprosto dokonalej. Taky s podivem. Ve předu jsme objevili nové brzdové kotouče s deskama a zadky uvidím až to budu celé rozebírat.
To auto mě začalo fakt bavit. Nečekal jsem, že to půjde takhle pěkně rozebrat. Na fotkách je číslo k
Až bude u klempíře, budu aktualizovat. Mějte se.
EDIT: tak fotky vložím později, nějak mi to nejede
Naposledy upravil(a) Transportérák dne 05 lis 2012, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012