1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 10 kvě 2019

Původní haubnu nakonec necháme do rezervy, protože je hodně pomačkaná, takže ji obrousíme, vytáhne se co půjde, hodí se do základu a půjde do syslírny, "nová" haubna z jiné 66tky bude potřebovat taky nějakou péči, ale výchozí stav je nesrovnatelně lepší..

Dírky nejsou jenom v sýru
k1.JPG

k2.JPG

Zkouška na autě
k3.JPG


Bude se pokračovat předním čelem a kompletním spasováním čumáku.
1958 + 1966

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 17 kvě 2019

Přes týden jsme se vrhli na výměnu předního čela a celkové spasování čumáku, od blatníků, čela až po haubnu, v minulosti se spáry na každé straně dost lišily, linky moc neseděly, přední čelo bylo vmáčknuté dovnitř, nyní je to zhruba o jeden a půl vesmíru lepší a to jsme ještě na nějakých 90%, už to zase začíná připomínat auto, mám z toho radost...
cc1.JPG


Oprava díry na stěrače, před:
cc2.JPG

po
cc3.JPG


Na řadě je oprava přední haubny, viz. fotky výše a finální dopasování.
1958 + 1966

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 25 kvě 2019

Haubna opravena, čeká nás finále plechařiny v podobě zadního čela
hh.JPG
Přílohy
hhh.JPG
1958 + 1966

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4386
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod SO 545 » 25 kvě 2019

cim si to opravoval ak sa smiem spytat ?
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 26 kvě 2019

SO 545 píše:cim si to opravoval ak sa smiem spytat ?


Díry jsou podložené plechem a zaletované karosářským cínem.
1958 + 1966

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4386
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod SO 545 » 26 kvě 2019

ak sa to vyrezalo do cisteho kovu OK.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 26 kvě 2019

SO 545 píše:ak sa to vyrezalo do cisteho kovu OK.


Přesně takový byl postup.
1958 + 1966

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4386
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod SO 545 » 26 kvě 2019

tesim sa ked to uvidim po laku.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12080
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod Sam » 26 kvě 2019

Já tyto díry prosmrkávám COčkem nebo vyřezávám okénko a vevařuji nový plech. Nějak jsem cínování nepřišel zatím na chuť. Na můj vkus to moc prohřívá plech a pálí barvu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 26 kvě 2019

Sam píše:Já tyto díry prosmrkávám COčkem nebo vyřezávám okénko a vevařuji nový plech. Nějak jsem cínování nepřišel zatím na chuť. Na můj vkus to moc prohřívá plech a pálí barvu.


To chápu, v Tvém případě je potřeba k tomu přistupovat poněkud delikátněji, my problémy s barvou řešit nemusíme, o ten pátý neoriginální odstín jsem se nijak nebál :D
1958 + 1966

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4386
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod SO 545 » 26 kvě 2019

chce to cvik... cinujem prevazne len nadrze na moto po oprave. ak to ohrievas spravne ani farba okolo nezhori ... ale je to ina cinnost ako tmelenie to urcite.... ale je to dostatocne stara skola Same :wink:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12080
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod Sam » 26 kvě 2019

Jednou do toho také dorostu. Vždy si vzpomenu na report co tu dával před lety Šimák a zase mne to na několik let vyléčí z experimentováním s cínem :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12080
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod Sam » 27 kvě 2019

Už to tu bylo asi milionkrát ale optám se na dobrou cínovací pastu která není pokud možno kyselá a nezanechává pak po sobě fleky. A pak jak na cínování svislých částí. Mne to vždycky steče... :?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4386
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod SO 545 » 27 kvě 2019

chce to dobru cinovaciu pastu a trosku cviku... potom to natries ako maslo na chleba :wink:

pred vcerom som bol u kamarata u ktoreho som videl ako mu odfukla teplovzdusna pajka par dielikov z PC dosky....zlate cinovanie :D

pouzivam cinovaciu pastu od wurthu. krasne sa to rozleje a vytvori zrkadlo na ktore ide cinovat jedna radost...
nanesies pastu - prehrejes ju az sa zrkadli povrch - zotries bavlnenou handrickou a zostane len krasne pocinovane miesto.

to stekanie je fakt o cviku ak to prehrejes padne to dole... aj ten cin sa nanasa v konzistencii masla... drevenna spachtla tiez kde co zachrani.
je to ako zvaranie trebras TIGom trenujes a potom to ide.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
eLzyx
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 653
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod eLzyx » 28 kvě 2019

SO 545 píše:pouzivam cinovaciu pastu od wurthu. krasne sa to rozleje a vytvori zrkadlo na ktore ide cinovat jedna radost...
nanesies pastu - prehrejes ju az sa zrkadli povrch - zotries bavlnenou handrickou a zostane len krasne pocinovane miesto.

souhlas. A když to zvládnu já, tak ty taky Same. Akorát je ta pasta nechutně drahá (2000Kč?) a nejde koupit v maloobchodním Wurthu. Jedině na IČO ... a nevím, jestli to nemají podmíněné ještě i nějakou specializací firmy.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 21 čer 2019

Poslední část vnější plechařiny, která byla potřeba opravit, bylo zadní přechoďácké čelo, které se opravdu blbě shání, tak jsme přistoupili k lokální opravě pomačkaných částí.
ccelo.JPG

Výsledek i s napasováním zadní kapoty a blatníků
celo.JPG


Pokračovat budeme v interiéru, kde se bude dělat panel rádia, který byl zvětšen na moderní rádio, odbrušovat držáky tapecu a brousit a brousit
1958 + 1966

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 26 čer 2019

Díra na rádio zmenšena do původní velikosti, socík nebude osazen žádným dobovým rádiem, ale jako správný základ bude mít originál krytku (na krytce ještě musíme zaslepit díry pro lištu, protože standard neměl ozdobnou interiérovou lištu), zaslepeny spodní dodělávané díry na dva přepínače, vrácena původní podoba přístrojové desky.

int.jpg
1958 + 1966

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12080
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod Sam » 26 čer 2019

Pěkně jedeš. Kdo ti to klepe ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 26 čer 2019

Sam píše:Pěkně jedeš. Kdo ti to klepe ?


Klempířinu, stejně jako na plameňákovi, dělá táta
1958 + 1966

Uživatelský avatar
beetle66
junior modtýmu a Viktor Čistič
Příspěvky: 1817
Registrován: 01 pro 2006
Bydliště: Žižkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1966 Přechoďák 1300A, přehled, historie, současnost

Příspěvekod beetle66 » 05 črc 2019

Brousím...
intt.jpg
1958 + 1966


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti