Stránka 5 z 6

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 22 zář 2014
od loufes
Je to brouk! a navíc super brouk jako poleno....moc se mi líbí a ta barva je vážně super....a nějaký kydy,že to není brouk,bych vůbec neřešil.

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 22 zář 2014
od liba
Já jsem to taky nepobral proč to není brouk, mě se taky líbí, pěkně udělané =D>

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 22 zář 2014
od lišák
Ale pánové, to je přeci stará vesta, že se tady štengrujeme a 1303 říkáme familiárně "nebrouk". To vážně nikoho nemusí pohoršovat, je to něco takového jako když se o jiných vozech řekne "Barkas" nebo že motor 25PS je "punpyčka na močůvku". :D
maxmax píše:
yahoďák píše:
lope píše:Proč majitel auto nazývat hlen či hnusoflus? Mně to připadá pejorativní.
může tomu být i naopak :) , viz. Slovník vzduchem chlazených neologizmů

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 22 zář 2014
od liba
#-o ......... :D

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 24 zář 2014
od Capario
Neboj, neřeším . Už se tu nějaký pátek pohybuju :)

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 23 led 2015
od Capario
pořídil jsem nové válce s pístama a narazil na věc, kterou bych potřeboval s Vámi zhodnotit
Obrázek
váha pístů s čepama je celkem ok (g)
1; 415
2; 416
3; 415
4; 415
Co ale není ok je komplet váha válců s pístama (g)
1; 3016
2; 3170
3; 3016
4; 3083
Jde o Mahle.
Rozdíl činí nepěkných 154 g mezi 1. a 2. válcem.
Mám to nějak řešit nebo to nechat být protože se nejedná o pohyblivé součásti motoru?
co myslíte...

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 23 led 2015
od martin.jakusev
Myslím,ze je to úplně jedno :-)

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 23 led 2015
od lišák
Pokud se bude kvůli rozdílné váze válců auto naklánět k jedné straně tak to srovnáš na torzkách :D .

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 23 led 2015
od Capario
myslel jsem si to. ale tebe by to určitě klidným nenechalo :D

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 23 led 2015
od wally
Válce jsou jedno, spíš řekni jak je to za desetinou čárkou v gramech na píst...

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 24 led 2015
od udeeska
lišák píše:Pokud se bude kvůli rozdílné váze válců auto naklánět k jedné straně tak to srovnáš na torzkách :D .
:mrgreen: :mrgreen: se asi tyka tez kdyz si najdu korpulentni pritelkyni :D

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 18 bře 2015
od Capario
Přípravy na sezonu v plném proudu.
Obrázek

Obrázek

I do kabria se dají dát bez jakkékoliv úpravy zadní pásy. Použil jsem nenavíjecí z mexikánce. Instalace sedačky zabere o minutu dýl a vejdou se dvě vedle sebe. Stojí to zato, vzhled navíjecích pasů nekazí prostory za sedačkou.

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 05 čer 2015
od Capario
pomalu se sžívám s motorem a mám docela problémy s přehříváním motoru. všechny plechy jsou tam kde mají být, termostat jsem tam nejdříve měl ale raději jsem ho ted vyndal, takže klapky jsou stále otevřené. Po 12 km neudržím ruku na altiku a celkově je silně přehřátý. řešil někdo tento problém? pročítám tu různé články,problémy se starty za tepla, jejich příčiny.. nasadím čidlo teploty oleje abych věděl víc. přikládám video po jízdě v horku kolem domu, cca 12 km. z motoru je možná vidět jak se kouří z karbece a nálevky oleje. nevim jestli je třeba možné, že je ucpaný chladič oleje nebo tak něco .
Svičky starší Bosch jsem měnil za nové Brisk 17NC. na stávající blok byly osazeny nové písty a válce. je možné že je přidřená klika? za studena jede pěkně.

https://www.youtube.com/watch?v=D3bda19b37s" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázek
Obrázek

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 05 čer 2015
od Capario
na videu toho tedy moc vidět není, jen to, jak to na volnoběh už problikává... co může být příčinou takového přehřívání..

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 06 čer 2015
od lope
Blbej předstih, moc chudá směs (netěsné sání), jestli je chlazení v pořádku. Nebo taky blbě složený motor, moc malé vůle pístů, ložisek, přicpaný nějaký olejový kanál...

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 06 čer 2015
od evinsen
nezní to moc dobře,ta svíčka na druhým válci už něco vypovídá,fotek tam moc není ale pokud nemáš úzký větrák,málo oktanů,nebo co jiného,koukni se jestli se ti za běhu motoru nepřisaje ta ipa v motorovým prostoru k větráku.když ubereš plyn tak se vrátí zase ke stěně.podle fotek to vypadá že jsi jí tam cpal až s motorem

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 07 čer 2015
od Herbie
přepouštěcí ventily v bloku motoru ?

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 08 čer 2015
od Capario
Díky za odpovědi, ipu jsem raději vyndal, neseděla úplně jak měla.budu to řešit Microu, líp se s ní pracuje. o víkendu byly změřeny tlaky. pravá strana 0 barů - sedly si ventilové vůle, při sestavování byly nastaveny všechny na 0,15 a za 150 km co jsem s tím mohl najet se to takhle rozhodilo. nyní tlakujou zase na 8 barů, všechny relativně stejně, +/- desetina. Po projetí cca 20 km o víkendu to už jen chcipalo při dobrždování - trochu jsem povolil vzdušník a budu ladit dál. za čas kouknu na svíčky a podle toho upravím směs. uvidíme. překvapilo mě teda jak rychle po sestavení se ty se to ventil vůle rozhodily

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 08 čer 2015
od Sam
To je jen indikator, ze je neco spatne.

Re: 1303 Kabrio

Napsal: 08 čer 2015
od evinsen
takhle rychle si nikdy nesednou,to spíš válce to vjeli do hlavy