1303 Kabrio

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod loufes » 22 zář 2014

Je to brouk! a navíc super brouk jako poleno....moc se mi líbí a ta barva je vážně super....a nějaký kydy,že to není brouk,bych vůbec neřešil.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
liba
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 769
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod liba » 22 zář 2014

Já jsem to taky nepobral proč to není brouk, mě se taky líbí, pěkně udělané =D>

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4437
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod lišák » 22 zář 2014

Ale pánové, to je přeci stará vesta, že se tady štengrujeme a 1303 říkáme familiárně "nebrouk". To vážně nikoho nemusí pohoršovat, je to něco takového jako když se o jiných vozech řekne "Barkas" nebo že motor 25PS je "punpyčka na močůvku". :D
maxmax píše:
yahoďák píše:
lope píše:Proč majitel auto nazývat hlen či hnusoflus? Mně to připadá pejorativní.

může tomu být i naopak :) , viz. Slovník vzduchem chlazených neologizmů
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
liba
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 769
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod liba » 22 zář 2014

#-o ......... :D

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 625
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Capario » 24 zář 2014

Neboj, neřeším . Už se tu nějaký pátek pohybuju :)
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 625
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Capario » 23 led 2015

pořídil jsem nové válce s pístama a narazil na věc, kterou bych potřeboval s Vámi zhodnotit
Obrázek
váha pístů s čepama je celkem ok (g)
1; 415
2; 416
3; 415
4; 415
Co ale není ok je komplet váha válců s pístama (g)
1; 3016
2; 3170
3; 3016
4; 3083
Jde o Mahle.
Rozdíl činí nepěkných 154 g mezi 1. a 2. válcem.
Mám to nějak řešit nebo to nechat být protože se nejedná o pohyblivé součásti motoru?
co myslíte...
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
martin.jakusev
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 293
Registrován: 14 čer 2010
Bydliště: Košíře Praha 5

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod martin.jakusev » 23 led 2015

Myslím,ze je to úplně jedno :-)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4437
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod lišák » 23 led 2015

Pokud se bude kvůli rozdílné váze válců auto naklánět k jedné straně tak to srovnáš na torzkách :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 625
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Capario » 23 led 2015

myslel jsem si to. ale tebe by to určitě klidným nenechalo :D
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod wally » 23 led 2015

Válce jsou jedno, spíš řekni jak je to za desetinou čárkou v gramech na píst...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5468
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod udeeska » 24 led 2015

lišák píše:Pokud se bude kvůli rozdílné váze válců auto naklánět k jedné straně tak to srovnáš na torzkách :D .

:mrgreen: :mrgreen: se asi tyka tez kdyz si najdu korpulentni pritelkyni :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 625
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Capario » 18 bře 2015

Přípravy na sezonu v plném proudu.
Obrázek

Obrázek

I do kabria se dají dát bez jakkékoliv úpravy zadní pásy. Použil jsem nenavíjecí z mexikánce. Instalace sedačky zabere o minutu dýl a vejdou se dvě vedle sebe. Stojí to zato, vzhled navíjecích pasů nekazí prostory za sedačkou.
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 625
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Capario » 05 čer 2015

pomalu se sžívám s motorem a mám docela problémy s přehříváním motoru. všechny plechy jsou tam kde mají být, termostat jsem tam nejdříve měl ale raději jsem ho ted vyndal, takže klapky jsou stále otevřené. Po 12 km neudržím ruku na altiku a celkově je silně přehřátý. řešil někdo tento problém? pročítám tu různé články,problémy se starty za tepla, jejich příčiny.. nasadím čidlo teploty oleje abych věděl víc. přikládám video po jízdě v horku kolem domu, cca 12 km. z motoru je možná vidět jak se kouří z karbece a nálevky oleje. nevim jestli je třeba možné, že je ucpaný chladič oleje nebo tak něco .
Svičky starší Bosch jsem měnil za nové Brisk 17NC. na stávající blok byly osazeny nové písty a válce. je možné že je přidřená klika? za studena jede pěkně.

https://www.youtube.com/watch?v=D3bda19b37s

Obrázek
Obrázek
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 625
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Capario » 05 čer 2015

na videu toho tedy moc vidět není, jen to, jak to na volnoběh už problikává... co může být příčinou takového přehřívání..
Better smoke and fly then drink and drive

lope
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 927
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod lope » 06 čer 2015

Blbej předstih, moc chudá směs (netěsné sání), jestli je chlazení v pořádku. Nebo taky blbě složený motor, moc malé vůle pístů, ložisek, přicpaný nějaký olejový kanál...

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 887
Registrován: 01 pro 2010

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod evinsen » 06 čer 2015

nezní to moc dobře,ta svíčka na druhým válci už něco vypovídá,fotek tam moc není ale pokud nemáš úzký větrák,málo oktanů,nebo co jiného,koukni se jestli se ti za běhu motoru nepřisaje ta ipa v motorovým prostoru k větráku.když ubereš plyn tak se vrátí zase ke stěně.podle fotek to vypadá že jsi jí tam cpal až s motorem

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12756
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Herbie » 07 čer 2015

přepouštěcí ventily v bloku motoru ?
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 625
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Capario » 08 čer 2015

Díky za odpovědi, ipu jsem raději vyndal, neseděla úplně jak měla.budu to řešit Microu, líp se s ní pracuje. o víkendu byly změřeny tlaky. pravá strana 0 barů - sedly si ventilové vůle, při sestavování byly nastaveny všechny na 0,15 a za 150 km co jsem s tím mohl najet se to takhle rozhodilo. nyní tlakujou zase na 8 barů, všechny relativně stejně, +/- desetina. Po projetí cca 20 km o víkendu to už jen chcipalo při dobrždování - trochu jsem povolil vzdušník a budu ladit dál. za čas kouknu na svíčky a podle toho upravím směs. uvidíme. překvapilo mě teda jak rychle po sestavení se ty se to ventil vůle rozhodily
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12073
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod Sam » 08 čer 2015

To je jen indikator, ze je neco spatne.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 887
Registrován: 01 pro 2010

Re: 1303 Kabrio

Příspěvekod evinsen » 08 čer 2015

takhle rychle si nikdy nesednou,to spíš válce to vjeli do hlavy


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host