1303 Kabrio
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: 1303 Kabrio
Je to brouk! a navíc super brouk jako poleno....moc se mi líbí a ta barva je vážně super....a nějaký kydy,že to není brouk,bych vůbec neřešil.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: 1303 Kabrio
Já jsem to taky nepobral proč to není brouk, mě se taky líbí, pěkně udělané
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Ale pánové, to je přeci stará vesta, že se tady štengrujeme a 1303 říkáme familiárně "nebrouk". To vážně nikoho nemusí pohoršovat, je to něco takového jako když se o jiných vozech řekne "Barkas" nebo že motor 25PS je "punpyčka na močůvku".
maxmax píše:může tomu být i naopak , viz. Slovník vzduchem chlazených neologizmůyahoďák píše:lope píše:Proč majitel auto nazývat hlen či hnusoflus? Mně to připadá pejorativní.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: 1303 Kabrio
.........
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Neboj, neřeším . Už se tu nějaký pátek pohybuju
Better smoke and fly then drink and drive
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
pořídil jsem nové válce s pístama a narazil na věc, kterou bych potřeboval s Vámi zhodnotit
váha pístů s čepama je celkem ok (g)
1; 415
2; 416
3; 415
4; 415
Co ale není ok je komplet váha válců s pístama (g)
1; 3016
2; 3170
3; 3016
4; 3083
Jde o Mahle.
Rozdíl činí nepěkných 154 g mezi 1. a 2. válcem.
Mám to nějak řešit nebo to nechat být protože se nejedná o pohyblivé součásti motoru?
co myslíte...
váha pístů s čepama je celkem ok (g)
1; 415
2; 416
3; 415
4; 415
Co ale není ok je komplet váha válců s pístama (g)
1; 3016
2; 3170
3; 3016
4; 3083
Jde o Mahle.
Rozdíl činí nepěkných 154 g mezi 1. a 2. válcem.
Mám to nějak řešit nebo to nechat být protože se nejedná o pohyblivé součásti motoru?
co myslíte...
Better smoke and fly then drink and drive
- martin.jakusev
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 433
- Registrován: 14 čer 2010
- Bydliště: Košíře Praha 5
Re: 1303 Kabrio
Myslím,ze je to úplně jedno
http://www.facebook.com/TripToDakar" onclick="window.open(this.href);return false;
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Pokud se bude kvůli rozdílné váze válců auto naklánět k jedné straně tak to srovnáš na torzkách .
Každý celek se skládá z detailů.
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
myslel jsem si to. ale tebe by to určitě klidným nenechalo
Better smoke and fly then drink and drive
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Válce jsou jedno, spíš řekni jak je to za desetinou čárkou v gramech na píst...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: 1303 Kabrio
se asi tyka tez kdyz si najdu korpulentni pritelkynilišák píše:Pokud se bude kvůli rozdílné váze válců auto naklánět k jedné straně tak to srovnáš na torzkách .
Vwase nocni sichta...
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Přípravy na sezonu v plném proudu.
I do kabria se dají dát bez jakkékoliv úpravy zadní pásy. Použil jsem nenavíjecí z mexikánce. Instalace sedačky zabere o minutu dýl a vejdou se dvě vedle sebe. Stojí to zato, vzhled navíjecích pasů nekazí prostory za sedačkou.
I do kabria se dají dát bez jakkékoliv úpravy zadní pásy. Použil jsem nenavíjecí z mexikánce. Instalace sedačky zabere o minutu dýl a vejdou se dvě vedle sebe. Stojí to zato, vzhled navíjecích pasů nekazí prostory za sedačkou.
Better smoke and fly then drink and drive
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
pomalu se sžívám s motorem a mám docela problémy s přehříváním motoru. všechny plechy jsou tam kde mají být, termostat jsem tam nejdříve měl ale raději jsem ho ted vyndal, takže klapky jsou stále otevřené. Po 12 km neudržím ruku na altiku a celkově je silně přehřátý. řešil někdo tento problém? pročítám tu různé články,problémy se starty za tepla, jejich příčiny.. nasadím čidlo teploty oleje abych věděl víc. přikládám video po jízdě v horku kolem domu, cca 12 km. z motoru je možná vidět jak se kouří z karbece a nálevky oleje. nevim jestli je třeba možné, že je ucpaný chladič oleje nebo tak něco .
Svičky starší Bosch jsem měnil za nové Brisk 17NC. na stávající blok byly osazeny nové písty a válce. je možné že je přidřená klika? za studena jede pěkně.
https://www.youtube.com/watch?v=D3bda19b37s" onclick="window.open(this.href);return false;
Svičky starší Bosch jsem měnil za nové Brisk 17NC. na stávající blok byly osazeny nové písty a válce. je možné že je přidřená klika? za studena jede pěkně.
https://www.youtube.com/watch?v=D3bda19b37s" onclick="window.open(this.href);return false;
Better smoke and fly then drink and drive
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
na videu toho tedy moc vidět není, jen to, jak to na volnoběh už problikává... co může být příčinou takového přehřívání..
Better smoke and fly then drink and drive
Re: 1303 Kabrio
Blbej předstih, moc chudá směs (netěsné sání), jestli je chlazení v pořádku. Nebo taky blbě složený motor, moc malé vůle pístů, ložisek, přicpaný nějaký olejový kanál...
Re: 1303 Kabrio
nezní to moc dobře,ta svíčka na druhým válci už něco vypovídá,fotek tam moc není ale pokud nemáš úzký větrák,málo oktanů,nebo co jiného,koukni se jestli se ti za běhu motoru nepřisaje ta ipa v motorovým prostoru k větráku.když ubereš plyn tak se vrátí zase ke stěně.podle fotek to vypadá že jsi jí tam cpal až s motorem
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Díky za odpovědi, ipu jsem raději vyndal, neseděla úplně jak měla.budu to řešit Microu, líp se s ní pracuje. o víkendu byly změřeny tlaky. pravá strana 0 barů - sedly si ventilové vůle, při sestavování byly nastaveny všechny na 0,15 a za 150 km co jsem s tím mohl najet se to takhle rozhodilo. nyní tlakujou zase na 8 barů, všechny relativně stejně, +/- desetina. Po projetí cca 20 km o víkendu to už jen chcipalo při dobrždování - trochu jsem povolil vzdušník a budu ladit dál. za čas kouknu na svíčky a podle toho upravím směs. uvidíme. překvapilo mě teda jak rychle po sestavení se ty se to ventil vůle rozhodily
Better smoke and fly then drink and drive
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
To je jen indikator, ze je neco spatne.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1303 Kabrio
takhle rychle si nikdy nesednou,to spíš válce to vjeli do hlavy