1303 Kabrio
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
1303 Kabrio
Konečně jsem se dostal k napsání pár řádků o svém novém projektu, trochu jsem ho již představil ve svém jiném vlákně, nicméně rad a dotazů bude přibývat tak ať to je všechno hezky ucelené. Je to Superka 1303 z roku 1975, dovezená z Florencie na Slovenko, odkud jsem ho přivezl koncem srpna. V současné době je auto rozebraný a probíhá příprava na broušení , pískování, navaření rámu a sundání z kastle. Taktéž probíhá domluva s mým dvorním klempířem. Díky Coltane za kontakt. Součaný stav je tedy takovýto :
http://jirkanadruhou.rajce.idnes.cz/VW_ ... brio_1975/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Fotek mám mraky, pošlu jenom nějaké zajímavosti z rozebírací fáze. V útrobách jsem našel řadu artefaktů, které tomuto auto dávají duši - řadu splávků v místě rezervy, mince pod kobercem a ve dveřích, propisky a co mě dneska mile překvapilo, našel jsem klíček k spínačce a dveřím přichycen lepenkou v zadní lampě. viz v albu předposlední 4 fotky. Jak dlouho tam asi musel být? časové rozpětí je dlouhodobé, rozhodně nespěchám, ale taktéž doufám že nedopadnu jako Herbie
http://jirkanadruhou.rajce.idnes.cz/VW_ ... brio_1975/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Fotek mám mraky, pošlu jenom nějaké zajímavosti z rozebírací fáze. V útrobách jsem našel řadu artefaktů, které tomuto auto dávají duši - řadu splávků v místě rezervy, mince pod kobercem a ve dveřích, propisky a co mě dneska mile překvapilo, našel jsem klíček k spínačce a dveřím přichycen lepenkou v zadní lampě. viz v albu předposlední 4 fotky. Jak dlouho tam asi musel být? časové rozpětí je dlouhodobé, rozhodně nespěchám, ale taktéž doufám že nedopadnu jako Herbie
Better smoke and fly then drink and drive
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Jak je vidět z fotek pohnilé je to pěkně, uvidím jak se k tomu klempíř postaví. Zdá se, že to dlouho stálo někde v stodole, všude i v interiéru na zapeklitých místech jsou pavoučí kokony, ploštice a další hmyzáci.
Better smoke and fly then drink and drive
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Ukaž mu, jak dělá OB svou 1302 a že takhle nějak si to představuješ .Capario píše: uvidím jak se k tomu klempíř postaví.
Každý celek se skládá z detailů.
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: 1303 Kabrio
Klampoš sa pobaví, ale buď rád, že to neprešlo lamino-nitovacou "odbornou" opravou, ako cabrio, čo sa tu motá v inzercii. Ten klúčik je bombový...
carpe diem
Re: 1303 Kabrio
No potes panbuh, a to jsem myslel ze ten muj pred renovaci byl zralej na cestu do srotu. Nejsem pesimista ani nechci strasit, ale to co mas pred sebou ti nezavidim........
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Tak aby bylo vidět, že se neflákám, současný stav je takovýto:
tlumiče Boge
originál filtr:
Měl bych dotaz, klempíř se ptal jestli se dají sehnat tyto pertly na tesnění pod přední a zadná kapotu. Vím, že třeba elvis to u svého kabria neřešil, ale třeba někdo poradí, jestli se dají koupit.
tlumiče Boge
originál filtr:
Měl bych dotaz, klempíř se ptal jestli se dají sehnat tyto pertly na tesnění pod přední a zadná kapotu. Vím, že třeba elvis to u svého kabria neřešil, ale třeba někdo poradí, jestli se dají koupit.
Better smoke and fly then drink and drive
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Super práce
Jestli nechceš být 100% originální, pertly odbrušte zahllaďte a nalepte těsnění.. Bude to jinak zbytečný zdržení a voda se tam bude držet jak pes..
Jestli nechceš být 100% originální, pertly odbrušte zahllaďte a nalepte těsnění.. Bude to jinak zbytečný zdržení a voda se tam bude držet jak pes..
Naposledy upravil(a) wally dne 06 kvě 2012, celkem upraveno 1 x.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: 1303 Kabrio
Na dědka sem kdysi / 5let/ kupoval ve Zlíně.. tuším v 0,5m kousek..ale cenu už nevim.Zavolej a poinformuj se.
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- Martin Šild
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 600
- Registrován: 29 led 2007
- Bydliště: Hradec Králové
Re: 1303 Kabrio
držák těsnění kapoty 1949-7/84
http://shop-vwbrouk.cz/drzak-tesneni-ka ... 21574.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop-vwbrouk.cz/drzak-tesneni-ka ... 21574.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Popojedem
kastle po opískování a stříknutá do základu. Připravemná pro klempíře.Podlaha má nové půlky a ucpávám jí na píkování.
v tuhle chvíli poprosím o radu nevím jak rozebrat tlumič mcpherson.
rozebíral to někdo? shora číslo 22 šestihran, uvnitř imbus jištění.povolováním šestihranu 22 a držením imbusu akorát vyžvejkávám imbus. dělalo by se to líp v autě, kdy je chycený hořejšek i spodek?je nato nějaký fígl?
kastle po opískování a stříknutá do základu. Připravemná pro klempíře.Podlaha má nové půlky a ucpávám jí na píkování.
v tuhle chvíli poprosím o radu nevím jak rozebrat tlumič mcpherson.
rozebíral to někdo? shora číslo 22 šestihran, uvnitř imbus jištění.povolováním šestihranu 22 a držením imbusu akorát vyžvejkávám imbus. dělalo by se to líp v autě, kdy je chycený hořejšek i spodek?je nato nějaký fígl?
Better smoke and fly then drink and drive
Re: 1303 Kabrio
v podstatě to děláš správně, nejříve stáhnout pružinu, ideálně si celý rameno hodit do svěráku když už je venku . Já používam místo ořechu očkovej vyhnutej klíč a místo klasickýho imbusu imbus na golu. Kvalitní imbus je řekl bych základ. U čínskýho se ti začnou bortit jak stěny imbusu, tak potom i stěny tlumiče. Povolování si lze ulehčit prostříkáváním nějakého povolovače: wd, konkor... Když už se měl nějakej tlumič uplně vyčvachtanej, natlouk jsem do něj hvězdičku, kterou se povolujou homokyneťáky u superky...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 770
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: 1303 Kabrio
Pomuze toto?
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... lumic+1303" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... lumic+1303" onclick="window.open(this.href);return false;
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Lidi chtěl bych se zeptat , čím by bylo vhodné nastříkat popř. natřít bubny, pružiny a části tlumiče mcpherosn, spojovací tyče řízení,poloosy a jiné díly spodku. nejdříve jsem začal akrylem s zinkovým základem. to je dobrý, ale kua drahý. přešel jsem tedy dle Petrovo rady na syntetiku -vybral jsem alkyton od něj primer a pak vrchní barvu lesklou černou. moje poznatky se syntetikou jsou zatím takovéto. . dělám jednu vrstvu základu a dvě tři vrstvy laku, mezi jednotlivýma vrtvama den schnutí. potom nechám tři dny uschnout, zabalim to do igelitu protože to je na omak suchý. po rozbalení z igelitu vrásky jako prase a můžu stříkat znova. přeci nebudu každou vrtvu alkytonu nechat tvrdit týden, to bych to auto dělal sedm let, nehledě na ten bordel co tam napade.kde je silnější vrstva, neproschlá tak se mi to ještě zkrabatí. prodejce tvrdí nechat vytvrdit ten alkyton týden a jako jinou aletrnativu dražší mi nabízí epoxidový dvousložkový základ a na to dvousložkový polyuretan (černá lesklá ral). ta syntetika je furt taková gumová, nedovedu si představit použít stahováky na ty pružiny mc pherson , hrozně bych to zase poškodil . co si myslíte o tom epoxidovém základu a následně polyuretanu na tyhle části auta? na celé karoserie jedině tohle, to je jasný. v článku o lakování kterým jsem se jakštakš prokousal se moc tyhle díly neřeší. Vím , že třeba OB používá na štíty vypalovací barvu - to vypadá pěkně a mám to taky tak.možná použít nitrobarvy, ale ty jsou v dnešní době nesehnatelné. no a pak existují ty hamerite , prokovy, industroly atd, vše syntetiky ale tyhle plotovky tam moc dlouho určitě nevydří.
Better smoke and fly then drink and drive
Re: 1303 Kabrio
Na pružiny a drobný díly komaxit, víc vydrří proti otěru. Jinak na podvozek PUR a pod něj dvousložkovej epoxid s vysokym obsahem zinku. Dělá se s něma hezky, schnou a pevnost podobná jak syntetika.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: 1303 Kabrio
Já jsem třeba plechy na motor nechal opískovat,pak slabou vrstvu alkyton základ a přes to jednu vrstvu alkyton černou,(nevím proč tam dáváš tolik vrstev,to je podle mne blbost.)
Nápravy,tyčky řízení atd. jsem stříkal epoxidem.http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=260" onclick="window.open(this.href);return false;
Nápravy,tyčky řízení atd. jsem stříkal epoxidem.http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... &start=260" onclick="window.open(this.href);return false;
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
Dobře, komaxit lze použít na ty tlumiče, ale ne na poloosy ,kde jsou ty homokynetické klouby. myslíš že na pružině vydrží když je tak tvarově namáhaná? dřív se mi na to zdála vhodná ta syntetika než jsem s ní začal pracovat
Better smoke and fly then drink and drive
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303 Kabrio
No, mně na pružinách na Syncru drží už 3 roky
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: 1303 Kabrio
Proč ne na polosy, ja ho na nich mam asi pět let... A na pružiny... taky dobrej, právě že je pružnej, odolnej atd...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=