Zdravím pánové,
moc si vážím Vašich názorů. Všech !
děkuji za upozornění, snažím se fotit vše, jen to nezveřejňuji zde na foru.
K mé historii :2x Simca 1301,1 x 1501 special, 1x Warburg 1959, 1x Fiat 600 a 1x fiat 500 a asi 20 x Jawa + ČZ.
K mnou plánované renovaci : dlouho jsem vybíral auto, které si koupím. Kritéria byla samozřejmě značně omezena financemi a možnostmi. Nakonec jsem dostal opravdu dobrou nabídku na koupi Karmanna bez jakýchkoli dokladů, pouze s kupní smlouvou. Když jsem ho viděl, měl jsem jasno, že se na něm vyřádil nějaký podivný člověk. Na tom autě možná bude originální jen ta karoserie + nádrž. Za každy díl, který jsem našel jsem vděčný. Můj střízlivý odhad doby rekonstrukce jsou tak dva roky.
Karoserie totiž byla přivrutována k podlaze plechovými čtverci o rozměrech 30x30cm, které byly položeny na úplně schnilé podlaze a probrutovány asi 80 vruty na každé straně a karoserie byla k rámu pouze chycena na dvou šroubech a asi 30 vrutech. Po sundání karoserie, jsem přišel na drobné nesrovanlosti oproti uváděným informacím na stránkách o Karmannech. (přední bubny, zadní jednoduchá náprava, jiný motor, atypické staré schnilé plechy,...) Karoserie je jednoznačně z roku výroby 1971. Podvozek je jedna velká neznámá. Proto jsem se nejdřív snažil dopídit, jestli má smysl restaurovat tu podlahu co mám a nebo v zájmu zachování stylu raději shánět jinou, tu, která by se blížila originálu a roku výroby.
V neděli jsme byl už v koncích s tím, jak situaci řešit, proto jsem si založil tento účet a diskutuju a přiblble se ptám a zjišťuji všechna dostupná moudra.
Naštěstí se mi podařilo sehnat v Praze člověka, který má asi 5xVW Brouk a 2x karmann a zítra se na to přijede podívat. Doufám, že mi vlije optimismus do žil
Láďa