Karmann Ghia 1972 kabrio
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Čeho chlazení myslíš ?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Wally má pravdu předsedo. Nápor jako doplňující, ale v žádném případě jako jediné chlazení oleje.
Každý celek se skládá z detailů.
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Tak olejové
Ten olejový chladič se origo montuje před vstup dp sahary.
Ten olejový chladič se origo montuje před vstup dp sahary.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Jo to je tenhle? Nebo podobnej...Laco píše:Tak olejové
Ten olejový chladič se origo montuje před vstup dp sahary.
Viděl jsem z nějakejch 70´ že byl přes díru co saje vzduch sahara. Můj názor je jít doghousem a dát kdyžtak přídavnej nápor.
Doghouse neohřívá válce a hlavy.. jestli bude před vstupem do sahary teplej chladič bude celková teplota motoru vyšší...
Minulej rok co jsem skončil na cestě na Hosín bylo 36 ve stínu je otázka co si na nás připraví počasí tento a další roky?...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
To Wally
jo něco takového. Jen je dvojitý, na koncích má šroubení a boční L plechy na přidělání. Přidělává se cca 2-3 cm před otvor sahary. Byl jsem ubezpečen, že takovou montáží snížím teplotu oleja až o 10 stC + se zvětší objem oleje o cca 1 litr. Dále budou odvětrávány hlavy, což taky pomůže.
Externí chladič se mi tam moc dávat nechce no..... Mám budík na teplotu oleje i na tlak oleje, tak uvidím jak to bude vypadat.
Přinejhorším je bude to na 4 šroubky a na hadice a ty se dají předělat ne ?
p.s. stejně nejdřív vyjedu v zimě....brek brek brek
jo něco takového. Jen je dvojitý, na koncích má šroubení a boční L plechy na přidělání. Přidělává se cca 2-3 cm před otvor sahary. Byl jsem ubezpečen, že takovou montáží snížím teplotu oleja až o 10 stC + se zvětší objem oleje o cca 1 litr. Dále budou odvětrávány hlavy, což taky pomůže.
Externí chladič se mi tam moc dávat nechce no..... Mám budík na teplotu oleje i na tlak oleje, tak uvidím jak to bude vypadat.
Přinejhorším je bude to na 4 šroubky a na hadice a ty se dají předělat ne ?
p.s. stejně nejdřív vyjedu v zimě....brek brek brek
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
a proč ? Jak bys tedy řeši ty ?Pětišroub píše:k sahaře nic nemontovat!
PS. zítra čekám dvě palety z CSP....konečně dorazila Rancho převodovky a veškerá plechařina
Re: Karmann Ghia 1971 ?
dej to na obvyklé místo k převodovce nebo jako nápor dopředu pod/za nárazník.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Pětišroub píše:dej to na obvyklé místo k převodovce nebo jako nápor dopředu pod/za nárazník.
Ups, tak teď jsme zmatený. Dle originál návodu se má montovat před saharu
Ale páč jsem vzduchem chlazený amatér, tak budu dlouho dlouho přemýšlet !
p.s. mohl bys prosím pro blbce specifikovat blíže "obvyklé místo u převodovky ?
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Jak pise 5s,nic nedavej pred saharu,to je nejhorsi misto,protoze pro chlazeni motoru ventilator nasava ohraty vzduch s predrazeneho chladice.Jinak kdyz uz chladic tak jak opet pise 5s na strane prevodovky tzn.mezi kolem a bokem prevodovky. (asi lepsi na prave strane z duvodu pristupu serizeni spojky) Co se tyce chladice vyse,tak jsem nasel,ze je to nejhorsi chladic,kterej nekdo vymyslel vsadit do VW.Neni z me hlavy,ale z pojednani o vzd.chl. motorech od Kieth Seume.....ostatne neco podobneho se uzivalo pro S110 R(posledni rok vyroby soubezne s S120) a S 120 GLS(uzovka),kdy chladic(puvodne z T603)byl umisten na prave strane motoru,ale po kratkem case se zebrovani zaneslo spinou a neplnil svou funkci.
Vwase nocni sichta...
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Hmmm tam mám zase o čem přemýšlet...
S dovolením budu přemýšlet nahlas.....
Jak píše pětišroub, buď k převodovce a tam bych asi tal elektrický ventilátor s termostatem a nebo dopředu, tam je u karmana místa dost...jenže to bych táhnul dvě hadice(trubky) ve středovém tunelu celým autem, takže by tam bylo o cca 2-3 litry oleje navíc....to by trvalo sakra dlouho, než by se ten olej ohřál.Takže asi také použít termostat...no chtěl jsem chladit a místo toho bude řešit
S dovolením budu přemýšlet nahlas.....
Jak píše pětišroub, buď k převodovce a tam bych asi tal elektrický ventilátor s termostatem a nebo dopředu, tam je u karmana místa dost...jenže to bych táhnul dvě hadice(trubky) ve středovém tunelu celým autem, takže by tam bylo o cca 2-3 litry oleje navíc....to by trvalo sakra dlouho, než by se ten olej ohřál.Takže asi také použít termostat...no chtěl jsem chladit a místo toho bude řešit
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Mám ho uprostřed podlahy busa (7 metrů hadic). Mám vanu a chladič navíc a v motoru něco přes 8 litrů oleje, neboj se ohřeje se to...Laco píše:Hmmm tam mám zase o čem přemýšlet...
S dovolením budu přemýšlet nahlas.....
Jak píše pětišroub, buď k převodovce a tam bych asi tal elektrický ventilátor s termostatem a nebo dopředu, tam je u karmana místa dost...jenže to bych táhnul dvě hadice(trubky) ve středovém tunelu celým autem, takže by tam bylo o cca 2-3 litry oleje navíc....to by trvalo sakra dlouho, než by se ten olej ohřál.Takže asi také použít termostat...no chtěl jsem chladit a místo toho bude řešit
Když dáš termostat co nejblíž k motoru (rozumím nejbliž co půjde dobře přichytit, bacha na výfuk! počítám s variantou vývodů z čerpadla a bloku), tak budeš ohřívat nejdřív jen těch pár desítek centimetrů...
Ale stejně bych ho dal jako druhou variantu a první bych se držel klasiky, tedy originál chladiče...
PS:
Bude to tedy serie, je tedy potřeba chladit tolik navíc...??? Představ si o kolik m3/h ochudíš chlazení, když necháš pouze nápor...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Ano, seriovka, žádné ostré vačky ani větší ventily ani nic podobného, jen úplně nový postavený motor....a aby co nejjdéle vydržel...
Proto to externí chlazení a proto odvětrávání vík na hlavách.
Ten externí chladič jsme chtěl hlavně z toho důvodu, aby zmizel původní chladič a a lépe se chladily hlavy a válce.
nechci mít, jak jsme se dočetl v jendé Americké recenzi "nejpomalejší sportovní kabriolet na světě"
Proto to externí chlazení a proto odvětrávání vík na hlavách.
Ten externí chladič jsme chtěl hlavně z toho důvodu, aby zmizel původní chladič a a lépe se chladily hlavy a válce.
nechci mít, jak jsme se dočetl v jendé Americké recenzi "nejpomalejší sportovní kabriolet na světě"
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Jenže tím, že bude před saharou se zvedne celková teplota jak hlav, tak bloku...
Dog house dělí vzduch a ten co prochází chladičem jde pryč - před motor a neohřívá hlavy.. [-o<
Tady chybí mezikus ale je tady líp vidět jak to funguje..
Dog house dělí vzduch a ten co prochází chladičem jde pryč - před motor a neohřívá hlavy.. [-o<
Tady chybí mezikus ale je tady líp vidět jak to funguje..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 795
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Jaksi postrádám smysl tvého snažení... jsi na foru, jsi z Prahy, pootej se někoho, kdo nějakej motor postavil a je z Prahy, ať se ti na to podívá a vysvětlí naživo. Ušetříš tím prachy, čas, a zbytečnosti okolo...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Tak to si budeš muset vybrat, tyto dva požadavky se navzájem vylučují.Laco píše:Ano, seriovka, žádné ostré vačky ani větší ventily ani nic podobného, jen úplně nový postavený motor....a aby co nejjdéle vydržel...
nechci mít, jak jsme se dočetl v jendé Americké recenzi "nejpomalejší sportovní kabriolet na světě"
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Sekretaerin porsche ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Já se ale ptal....tu chladídí olejovou sadu jsem jen tak nekoupil.
Je od Pana Jaška s tím, že se montuje před vstup do sahary a že je to tak úplně v pořádku
Je od Pana Jaška s tím, že se montuje před vstup do sahary a že je to tak úplně v pořádku
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Já si pořídil literaturu, ale je to originál Official service manual.OB píše:Já bejt tebou, tak bych tak nepospíchal. Pokud to chceš dát to auto dohromady do originálního stavu, tak bych začal sháněním literatury. Katalog dílů, změny na KG vozidlech a podobně. Dále bych doporučil navštívit majitele KG a tam si nafotit detaily, které tě zajímají. Protože jenom se ptát je na pendrek. Při nejlepší vůli ti majitelé KG nedají naprosto zaručené informace, protože to ani mnohdy neví.
To co tu doposud proběhlo, tak jsou jen rámcové informace.
Jak se říká, všechno má svůj čas.
V každé přeci době lidé upravují svá vozidla, k zlepšení jízdních vlastností a odstaňují konstrukční vady - olejový filtr, přídavná nádržka na olej, komprasor, čidla na teplotu oleje, odvětrávání hlav....
Nechci zvyšovat výkon a tunit, jen chci dát motoru maximální komfort na chod a minimalizovat konstrukční nedostatky
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1971 ?
Ale nevylučují přeci motor s maximální spolehlivostí a výdží + rychlá převodovka = závoďák !lišák píše:Tak to si budeš muset vybrat, tyto dva požadavky se navzájem vylučují.Laco píše:Ano, seriovka, žádné ostré vačky ani větší ventily ani nic podobného, jen úplně nový postavený motor....a aby co nejjdéle vydržel...
nechci mít, jak jsme se dočetl v jendé Americké recenzi "nejpomalejší sportovní kabriolet na světě"