Dědula 1964

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
brocenak
Příspěvky: 84
Registrován: 01 led 2011
Bydliště: Brocná/Solnice

Re: Dědula 1964

Příspěvekod brocenak » 14 lis 2011

času se opět nedostává, ale alespoň jsem ted´ o víkendu sundal kastli z podvozku...objednám prahy, podlahy a šup s dědkem k sousedovi...dědula bude samozřejmě priorita číslo jedna a druhý brouk dostane jen to nejnutnější...kačeny jsem samozřejmě proháněl v terénu a díky redukcím v kolech a uzávěrkám to má velice slušnou prostupnost terénem :wink:

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4459
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědula 1964

Příspěvekod lišák » 14 lis 2011

Pokud Ti mohu poradit, až koupíš prahy, tak první co je potřeba udělat je rozebrat, dopasovat vzduchový kanál a ošetřit.
P1010018.JPG
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4459
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědula 1964

Příspěvekod lišák » 26 lis 2011

Po SZ jsi se mě ptal, zda ty replikový prahy jsou opravdu tak špatný. Pro ostatní. Jsou!!! Našel jsem na Sambě topic, který to ilustruje naprosto přesně. Tak se pokochejte.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=419295&postdays=0&postorder=asc&start=20
Každý celek se skládá z detailů.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: Dědula 1964

Příspěvekod Šíša » 26 lis 2011

Chlapy, často jsem rád za Mechiko, neb nemusím řešit takové věci. Opravím, zavařím, funguje, jezdím. Pakliže to funguje a z venku je to ok, neřeším co je uvnitř. Ale je fakt, že je to Mechiko ... u nějakého děduli a pod bych taky řešil tyhle detaily :?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12116
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědula 1964

Příspěvekod Sam » 26 lis 2011

Pochopil jsem z toho, ze nejlepsi prahy v replice nabizi Gerson z KlassicFab (Funky Green) Nebo vi nekdo o necem lepsim ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
liba
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 780
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Dědula 1964

Příspěvekod liba » 27 lis 2011

Vím, Lišák je zmákne :lol:

Uživatelský avatar
Gynekolog
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 250
Registrován: 14 dub 2012
Bydliště: Lužnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědula 1964

Příspěvekod Gynekolog » 29 lis 2012

Jak to vypadá s timhle projektem?

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1559
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Dědula 1964

Příspěvekod Pekař z Boščehrada » 29 lis 2012

liba píše:Vím, Lišák je zmákne :lol:


Nebo OB :D

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2477
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Dědula 1964

Příspěvekod OB » 29 lis 2012

Pekař z Boščehrada píše:
liba píše:Vím, Lišák je zmákne :lol:


Nebo OB :D

Oubínek by použil Gersona a upravil ho. Proč dělat něco co někdo jiný už dělá! :D
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
brocenak
Příspěvky: 84
Registrován: 01 led 2011
Bydliště: Brocná/Solnice

Re: Dědula 1964

Příspěvekod brocenak » 02 pro 2012

Zdravím hoši,projekt vypadá asi tak,že čekám až přijde nový kladivo,snížený náboje a ještě nějaký ty serepetičky na podvozek a kastli...Sousedovi se samotnýmu na kastli nechce dělat a teď taky mám dost jiný práce a školu,čili až padne sníh a venku nebude práce tak se zavřem do dílny a snad o něco víc pokročíme...Momentálně jsme vyspravili přední kapotu, poopravili dveře a nahodil jsem ořechy na přední nápravu...Dědula určitě jednou pojede,ale čas je můj nepřítel :(


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti