Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

brzi.2 píše:co budu vedět poradím :D
Děkuju pane....budu Tě hooodně otravovat! :lol:

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Ahoj chlapi. Mám dotaz. Možná budete vědět, nebo mi to rovnou rozmluvíte. Ale chtěl bych vědět: existuje nějaká možnost předělat motor na natural? Případně jak je to náročný na peníze a na technickou stránku věci? Díky za reakce.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od maxmax »

No zalezi jaky mas hlavy,ja na CUcku mam naturalovy, zbytku motoru je to jedno....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2085
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od hydraulik »

Aditivum ?
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od loufes »

hydraulik píše:Aditivum ?
Aditivum!!!!
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3983
Registrován: 28 srp 2006

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Šíša »

Jestli se nepletu, tak ventily, voditka, sedla ... ostatnimu je to burt. (?)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Díky za odpovědi. Cenově cca. nevíte na kolik to vyjde? Aditivum vím, ale čerpat natural je jaksi.....pohodlnější.. :-)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od maxmax »

Ten cerpas stejne, jenom tam holt musis jeste cmrndnout z lahvicky :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Právě to cmrndnutí. :-) Počítat nebo odhadovat poměry....nikdy neprojedu plnou. Půlku, nebo deset litrů. Pět, nebo čtvrtku.... atd. :-)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4505
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od prak »

kašlu na to a leju jen natural moc a moc nádrží
1500 ccm
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4737
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od lišák »

Frančesko píše:Právě to cmrndnutí. :-) Počítat nebo odhadovat poměry....nikdy neprojedu plnou. Půlku, nebo deset litrů. Pět, nebo čtvrtku.... atd. :-)
Na lahvičce máš odměrku. Stupnice na odměrce je po 5l natankovaného benzinu, nic nemusíš přepočítávat. Víš kolik chceš asi natankovat, tak si vymáčkneš příslušné množství a flákneš to do nádrže. Když to nedáš úplně přesně tak se z toho nestřílí. Jednou víc, jednou míň, ono se to určitě neposere :D .
Každý celek se skládá z detailů.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1034
Registrován: 01 pro 2010

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od evinsen »

zjisti jaký máš sedla ventilů,případně si je nech vyměnit.

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Díky za rady pánové! :-)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13020
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Herbie »

přistupuju k tomu jako Prak

jezdim na natural se starejma hlavama,
už víc jak 10 tis km jsem do toho nic nepřidaval a pořád jezdim :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2092
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od martin_100 »

jde jen o sedla ventilů ... olovo /aditivum tam působí proti tomu aby se ventily nezaklepaly do sedel ... u škodovek to byl problém ale vw asi bude mít makovice z lepčího matroše....

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Ahoj. Něco málo k světlům. Dnes mi přišla fotka. Osobně jsem to ještě neviděl, ale večer budu mít veškerou fotodokumentaci z pracovního postupu aplikace těch origo hrnců. Díky chlapi, že jste mě přesvědčili, abych do toho šel. :-)
Přílohy
IMG_0317.jpg
IMG_0317.jpg (74.08 KiB) Zobrazeno 3939 x
IMG_0318.jpg
IMG_0318.jpg (72.67 KiB) Zobrazeno 3939 x

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19310
Registrován: 02 led 2003

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Pětišroub »

a jaký byl tedy postup?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Pětišroub píše:a jaký byl tedy postup?
Když jsem to probíral s Voříškem, tak jsem se chtěl mermo vyhnout jakémukoliv zásahu teplem. Nakonec s nápadem přišel on. Pořídili jakousi jemnou frézičku, tou opatrně vyřízli ty neorigo hrnce, doladili s ní otvor pro originální a použilo se na to lepidlo na bázi tekutého kovu. který se používá v automobilovém průmyslu za lepení, třeba blatníků. Tak to bylo myšleno a tak jsme se na tom shodli. Přesně nevím, jak to probíhalo. Fotky postupů budu mít večer, až se Láďa Dudek dostane na počítač. Pak to sem dám. :-)

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2092
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od martin_100 »

A hezkypěkně... takže téměř bez poškození laku? =D>
Má pěknej kukuč :wink:

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 164
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Tak jak jsem slíbil. Nějaký ty vobrázky. :-) Zítra ještě dostanu ty z lepení a stávající stav po výměně. :-)
Přílohy
1.jpg
5.jpg
3.jpg
4.jpg
6.jpg
7.jpg
2.jpg
8.jpg

Odpovědět