Děkuju pane....budu Tě hooodně otravovat!brzi.2 píše:co budu vedět poradím
Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Ahoj chlapi. Mám dotaz. Možná budete vědět, nebo mi to rovnou rozmluvíte. Ale chtěl bych vědět: existuje nějaká možnost předělat motor na natural? Případně jak je to náročný na peníze a na technickou stránku věci? Díky za reakce.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
No zalezi jaky mas hlavy,ja na CUcku mam naturalovy, zbytku motoru je to jedno....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Aditivum!!!!hydraulik píše:Aditivum ?
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Jestli se nepletu, tak ventily, voditka, sedla ... ostatnimu je to burt. (?)
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Díky za odpovědi. Cenově cca. nevíte na kolik to vyjde? Aditivum vím, ale čerpat natural je jaksi.....pohodlnější..
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Ten cerpas stejne, jenom tam holt musis jeste cmrndnout z lahvicky
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Právě to cmrndnutí. Počítat nebo odhadovat poměry....nikdy neprojedu plnou. Půlku, nebo deset litrů. Pět, nebo čtvrtku.... atd.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
kašlu na to a leju jen natural moc a moc nádrží
1500 ccm
1500 ccm
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Na lahvičce máš odměrku. Stupnice na odměrce je po 5l natankovaného benzinu, nic nemusíš přepočítávat. Víš kolik chceš asi natankovat, tak si vymáčkneš příslušné množství a flákneš to do nádrže. Když to nedáš úplně přesně tak se z toho nestřílí. Jednou víc, jednou míň, ono se to určitě neposere .Frančesko píše:Právě to cmrndnutí. Počítat nebo odhadovat poměry....nikdy neprojedu plnou. Půlku, nebo deset litrů. Pět, nebo čtvrtku.... atd.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
zjisti jaký máš sedla ventilů,případně si je nech vyměnit.
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Díky za rady pánové!
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
přistupuju k tomu jako Prak
jezdim na natural se starejma hlavama,
už víc jak 10 tis km jsem do toho nic nepřidaval a pořád jezdim
jezdim na natural se starejma hlavama,
už víc jak 10 tis km jsem do toho nic nepřidaval a pořád jezdim
... a vůbec !
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
jde jen o sedla ventilů ... olovo /aditivum tam působí proti tomu aby se ventily nezaklepaly do sedel ... u škodovek to byl problém ale vw asi bude mít makovice z lepčího matroše....
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Ahoj. Něco málo k světlům. Dnes mi přišla fotka. Osobně jsem to ještě neviděl, ale večer budu mít veškerou fotodokumentaci z pracovního postupu aplikace těch origo hrnců. Díky chlapi, že jste mě přesvědčili, abych do toho šel.
- Přílohy
-
- IMG_0317.jpg (74.08 KiB) Zobrazeno 6860 x
-
- IMG_0318.jpg (72.67 KiB) Zobrazeno 6860 x
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
a jaký byl tedy postup?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Když jsem to probíral s Voříškem, tak jsem se chtěl mermo vyhnout jakémukoliv zásahu teplem. Nakonec s nápadem přišel on. Pořídili jakousi jemnou frézičku, tou opatrně vyřízli ty neorigo hrnce, doladili s ní otvor pro originální a použilo se na to lepidlo na bázi tekutého kovu. který se používá v automobilovém průmyslu za lepení, třeba blatníků. Tak to bylo myšleno a tak jsme se na tom shodli. Přesně nevím, jak to probíhalo. Fotky postupů budu mít večer, až se Láďa Dudek dostane na počítač. Pak to sem dám.Pětišroub píše:a jaký byl tedy postup?
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
A hezkypěkně... takže téměř bez poškození laku?
Má pěknej kukuč
Má pěknej kukuč
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Tak jak jsem slíbil. Nějaký ty vobrázky. Zítra ještě dostanu ty z lepení a stávající stav po výměně.