Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Ahaaa, tak odtud to "sekretärin Porsche" ... i poloha spínačky sedí
...Let the good times roll...
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Tohle přesně je ono! Děkuju moc!Lugen píše:
http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 63ghia.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Čau a vítej!
Už jsem o tobě slyšel od kolegy Škůryho. Ať ti auto slouží! Doufám, že se potkáme na nějakém srazu...
Už jsem o tobě slyšel od kolegy Škůryho. Ať ti auto slouží! Doufám, že se potkáme na nějakém srazu...
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
threeseven: děkuju a budu se těšit...
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Ahoj lidi. Řeším jeden problémek. Možná problém. Motor u Karmanna mi pro dojezdu na semafory chcípne. Před tím to nedělalo a tak si myslím, že to bylo tím, že motor dlouho nejezdil. teď, když s ním jezdím a pomalu ho rozhýbávám, tak se ozývají "bebíčka", což je pochopitelné. Nicméně k věci. Dle mého to bude někde kolem sytiče, protože když je jako na obrázku jedna, tak blbne a chcípá a nesejde na tom, že je teplý, nebo studený.
Obr: 1
Když je jako na obrázku č. 2, tak jde v klidných otáčkách (když je teplý) a jde bez problému. Ovšem při dobržďování třeba na semafor, nebo přednosti v jízdě zřejmě spadne do polohy obr. 1 a chcípá. Dá se toto doladit, respektivě dokážu to já, jako laik.
Obr. 2
Obr: 1
Když je jako na obrázku č. 2, tak jde v klidných otáčkách (když je teplý) a jde bez problému. Ovšem při dobržďování třeba na semafor, nebo přednosti v jízdě zřejmě spadne do polohy obr. 1 a chcípá. Dá se toto doladit, respektivě dokážu to já, jako laik.
Obr. 2
- brzi.2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 12 pro 2005
- Bydliště: Plzeň-jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
přitáhni ten šroubek zatím, než naladíš s někým skušeným předstih a karbec.
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
To jsem udělal. Ale padá to pořád.
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Ta součástka s těmi zuby (sorry za neodborný výrazy) mi přijde strašně volná. Neměla by se nějak dotáhnout?
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Kdybys sundal přívod vzduchu z toho karburátoru a koukl dovniř tak uvidí velkou klapku sitiče jež se pootevírá vlivem bimetalu(dle ohřátí motoru) a na té samé osičce je ten ozubenej polohovač...ale o tom je toho tu napsáno opravdu dost...hledej a čti vše o karburátorech(údržbě čištění)....a užívej!
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Jinak já jsem měl zrovna taky problém s volnoběhem....koupil jse si raději novou sadu těsnění a membránek a pořádně ho vypucoval a "přetěsnil" ta sada stála pár stovek.A už to drandí jako nový
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
A neměl bys tip, kde se to dá objednat? Určitě bych to chtěl udělat taky..
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Já se stavil v http://www.broukservis.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; p.Jaško....
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
nemela, musi byt zcela volnaFrančesko píše:Ta součástka s těmi zuby (sorry za neodborný výrazy) mi přijde strašně volná. Neměla by se nějak dotáhnout?
ten motor bude potreba zcela jiste zkontrolovat a seridit komplet, pritazeni sroubku je skutecne jen docasne reseni
kazdopadne podle obrazku soudim ze se jedna o karburator 28-pict2 ktery je snadno seriditelny
I presto se ale radeji obrat na nekoho ve tvem okoli kdo brouci motory zna, bude to rychlejsi, jednodussi
a usetris tim mnoho nervu sobe i nam vsem co se ti snazime poradit
... a vůbec !
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Opravna sada karburatoru ti nijak nepomuze a beztak bys trictvrtiny veci z ni nepouzil
u tohoto typu ti bohate staci koupit pouze novou membranu akceleracni pumpicky (cca 100 kč)
pro prozatimni jezdeni navrhuju nasledujici postup
0-nastavit topitko (z prave strany kolata vec co do ni vede kabel)
tak aby pri studenem motoru sroubek byl na tretim mozna 4-tém zoubku
1-zkontrolovat predstih a odtrh (rozdělovac) pripadne spravne nastavit - viz navod zde na fóru
2-dale zkontroluj stav palce vicka a kabelů
teprve potom sahej na karburator
3-z leve strany ve spodni casti karburatoru uvidis sroubek s pruzinou, lehce jej utahni na doraz a pote vysroubuj o 3 cele otacky
4-otacenim sroubku, co se opira do toho zubateho cosi, po smeru hodinovych rucicek zvetsis otevreni skrtici klapky
tedy laicky receno "pridavej plyn" az do mista kdy to bude drzet volnobeh
hotovo, musi to fungovat
pokud ne, doporucuji karburator demontovat a vyčistit
u tohoto typu ti bohate staci koupit pouze novou membranu akceleracni pumpicky (cca 100 kč)
pro prozatimni jezdeni navrhuju nasledujici postup
0-nastavit topitko (z prave strany kolata vec co do ni vede kabel)
tak aby pri studenem motoru sroubek byl na tretim mozna 4-tém zoubku
1-zkontrolovat predstih a odtrh (rozdělovac) pripadne spravne nastavit - viz navod zde na fóru
2-dale zkontroluj stav palce vicka a kabelů
teprve potom sahej na karburator
3-z leve strany ve spodni casti karburatoru uvidis sroubek s pruzinou, lehce jej utahni na doraz a pote vysroubuj o 3 cele otacky
4-otacenim sroubku, co se opira do toho zubateho cosi, po smeru hodinovych rucicek zvetsis otevreni skrtici klapky
tedy laicky receno "pridavej plyn" az do mista kdy to bude drzet volnobeh
hotovo, musi to fungovat
pokud ne, doporucuji karburator demontovat a vyčistit
... a vůbec !
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Děkuju za radu. Zkusím Tvůj postup chlape a dám vědět..
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Sorry za OT pánové, ale odpoledne jsem v nějakém topicu koukal na staré karavany. Nemůžu to za boha najít! Nevíte odkaz? Mám totiž jeden takový doma. Dá se snad zrenovovat. Díky.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 708&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Přesně to jsem hledal! Děkec!
Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek
Přátelé, jsem tu s další otázkou, respektivě dvěmi. Za prvé, nevíte náhodou o nějakém obchodě typu http://www2.cip1.com" onclick="window.open(this.href);return false;, ale v Evropě. Nejlépe Německo, Anglie atd. Brouk servis nená tak širokou škálu dílů, i když zaplaťbohu za něj.
A za druhé: na autě mám okna v dost ubohým stavu. Na stahovačkách jsou škrábance a asi i oxidace a ostatní jsou odřená neodbozným zacházením a i běžným opotřebením. Ovšem nejsou nikde prasklá, či tak. A tak se chci zeptat: máte někdo nějaké zkušenosti s repasem oken? (leštění atd.) Případně jestli to vůbec jde? Děkuju Franta.
A za druhé: na autě mám okna v dost ubohým stavu. Na stahovačkách jsou škrábance a asi i oxidace a ostatní jsou odřená neodbozným zacházením a i běžným opotřebením. Ovšem nejsou nikde prasklá, či tak. A tak se chci zeptat: máte někdo nějaké zkušenosti s repasem oken? (leštění atd.) Případně jestli to vůbec jde? Děkuju Franta.