Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Buča
Příspěvky: 114
Registrován: 04 kvě 2009
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Buča »

Ahaaa, tak odtud to "sekretärin Porsche" ... i poloha spínačky sedí :lol:
...Let the good times roll...

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Lugen píše:Obrázek
http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 63ghia.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Tohle přesně je ono! Děkuju moc! :-)

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2548
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od threeseven »

Čau a vítej!

Už jsem o tobě slyšel od kolegy Škůryho. Ať ti auto slouží! Doufám, že se potkáme na nějakém srazu...
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

threeseven: děkuju a budu se těšit... :-)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Ahoj lidi. Řeším jeden problémek. Možná problém. Motor u Karmanna mi pro dojezdu na semafory chcípne. Před tím to nedělalo a tak si myslím, že to bylo tím, že motor dlouho nejezdil. teď, když s ním jezdím a pomalu ho rozhýbávám, tak se ozývají "bebíčka", což je pochopitelné. Nicméně k věci. Dle mého to bude někde kolem sytiče, protože když je jako na obrázku jedna, tak blbne a chcípá a nesejde na tom, že je teplý, nebo studený.
Obr: 1

Obrázek
Když je jako na obrázku č. 2, tak jde v klidných otáčkách (když je teplý) a jde bez problému. Ovšem při dobržďování třeba na semafor, nebo přednosti v jízdě zřejmě spadne do polohy obr. 1 a chcípá. Dá se toto doladit, respektivě dokážu to já, jako laik.
Obr. 2
Obrázek

Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od brzi.2 »

přitáhni ten šroubek :-) zatím, než naladíš s někým skušeným předstih a karbec. :-)
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

To jsem udělal. Ale padá to pořád. :-(

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Ta součástka s těmi zuby (sorry za neodborný výrazy) mi přijde strašně volná. Neměla by se nějak dotáhnout?

Uživatelský avatar
TomB
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 630
Registrován: 26 dub 2010
Bydliště: Jílové

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od TomB »

Kdybys sundal přívod vzduchu z toho karburátoru a koukl dovniř tak uvidí velkou klapku sitiče jež se pootevírá vlivem bimetalu(dle ohřátí motoru) a na té samé osičce je ten ozubenej polohovač...ale o tom je toho tu napsáno opravdu dost...hledej a čti vše o karburátorech(údržbě čištění)....a užívej! :)
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.

Uživatelský avatar
TomB
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 630
Registrován: 26 dub 2010
Bydliště: Jílové

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od TomB »

Jinak já jsem měl zrovna taky problém s volnoběhem....koupil jse si raději novou sadu těsnění a membránek a pořádně ho vypucoval a "přetěsnil" ta sada stála pár stovek.A už to drandí jako nový :)
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

A neměl bys tip, kde se to dá objednat? Určitě bych to chtěl udělat taky.. :-)

Uživatelský avatar
TomB
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 630
Registrován: 26 dub 2010
Bydliště: Jílové

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od TomB »

Já se stavil v http://www.broukservis.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; p.Jaško....
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13945
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Herbie »

Frančesko píše:Ta součástka s těmi zuby (sorry za neodborný výrazy) mi přijde strašně volná. Neměla by se nějak dotáhnout?
nemela, musi byt zcela volna

ten motor bude potreba zcela jiste zkontrolovat a seridit komplet, pritazeni sroubku je skutecne jen docasne reseni
kazdopadne podle obrazku soudim ze se jedna o karburator 28-pict2 ktery je snadno seriditelny
I presto se ale radeji obrat na nekoho ve tvem okoli kdo brouci motory zna, bude to rychlejsi, jednodussi
a usetris tim mnoho nervu sobe i nam vsem co se ti snazime poradit :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13945
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Herbie »

Opravna sada karburatoru ti nijak nepomuze a beztak bys trictvrtiny veci z ni nepouzil
u tohoto typu ti bohate staci koupit pouze novou membranu akceleracni pumpicky (cca 100 kč)

pro prozatimni jezdeni navrhuju nasledujici postup

0-nastavit topitko (z prave strany kolata vec co do ni vede kabel)
tak aby pri studenem motoru sroubek byl na tretim mozna 4-tém zoubku
1-zkontrolovat predstih a odtrh (rozdělovac) pripadne spravne nastavit - viz navod zde na fóru
2-dale zkontroluj stav palce vicka a kabelů
teprve potom sahej na karburator
3-z leve strany ve spodni casti karburatoru uvidis sroubek s pruzinou, lehce jej utahni na doraz a pote vysroubuj o 3 cele otacky
4-otacenim sroubku, co se opira do toho zubateho cosi, po smeru hodinovych rucicek zvetsis otevreni skrtici klapky
tedy laicky receno "pridavej plyn" az do mista kdy to bude drzet volnobeh

hotovo, musi to fungovat
pokud ne, doporucuji karburator demontovat a vyčistit
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Děkuju za radu. :-) Zkusím Tvůj postup chlape a dám vědět.. :-)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Sorry za OT pánové, ale odpoledne jsem v nějakém topicu koukal na staré karavany. Nemůžu to za boha najít! :-( Nevíte odkaz? Mám totiž jeden takový doma. Dá se snad zrenovovat. Díky.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od maxmax »

http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 708&start=" onclick="window.open(this.href);return false; :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Přesně to jsem hledal! :-) Děkec! :-)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Přátelé, jsem tu s další otázkou, respektivě dvěmi. Za prvé, nevíte náhodou o nějakém obchodě typu http://www2.cip1.com" onclick="window.open(this.href);return false;, ale v Evropě. Nejlépe Německo, Anglie atd. Brouk servis nená tak širokou škálu dílů, i když zaplaťbohu za něj. :-)
A za druhé: na autě mám okna v dost ubohým stavu. Na stahovačkách jsou škrábance a asi i oxidace a ostatní jsou odřená neodbozným zacházením a i běžným opotřebením. Ovšem nejsou nikde prasklá, či tak. A tak se chci zeptat: máte někdo nějaké zkušenosti s repasem oken? (leštění atd.) Případně jestli to vůbec jde? Děkuju Franta. :-)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Tohle asi normální není, že? :shock:
Obrázek

Odpovědět