Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

liba píše:na fotkách to vypadá moc pěkně =D>
Díkec.. :-)

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2301
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od wally »

Hmmm, tak to si nastav te, než sesadis s kastli...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Laco »

Hele tak to je vskutku velmi dobrý postřeh, kterého jsem si nevšimnul.

Což o to, nastavit to půjde i bez díry v praho-blatníku (sestavená kastle s podvozkem už je) , místa je tam dost. Ale modli se, aby to nějaké torzka neprdla. Pak bys buď musel tu díru vyvrtat a nebo oddělit kastli od podvozku :(

Mě osobně se tam ty díry taky nelíbily, přemýšlel jsme nad zavařením, ale :
- použil jsme repaplechy a tam díry byly
- díry jsou nejen v vnějším praho-blatníku, ale i ve vnitřním podběhu
- při pomyšlení nad následným vrtáním či sundavání kastle od podvozku mi naskakovala husí kůže

Výsledek ? Díry tam jsou ! :lol:

P.S. Hele fakt nebuď blbej a domluv se s Brzim !!!! Zapomeň na stav, v jakém si to koupil, páč to na 100% nebyl stav od výrobce. Neber to jako dogma a využij možnosti si prohlídnout KG v originálu ( myslím že Brzi má IA originální stav a ne bastl) a kup mu bečku jestli ti dovolí si vyfotit detaily elektroinstalace, mot. prostoru a ostatní věci, které předchozí majitelé z nouze předělali z dostupných součástek :!:
Já si ty fotky pak za menší bečku půjčím, až to budu strojit :lol: :twisted:

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Laco píše:Hele tak to je vskutku velmi dobrý postřeh, kterého jsem si nevšimnul.

Což o to, nastavit to půjde i bez díry v praho-blatníku (sestavená kastle s podvozkem už je) , místa je tam dost. Ale modli se, aby to nějaké torzka neprdla. Pak bys buď musel tu díru vyvrtat a nebo oddělit kastli od podvozku :(

Mě osobně se tam ty díry taky nelíbily, přemýšlel jsme nad zavařením, ale :
- použil jsme repaplechy a tam díry byly
- díry jsou nejen v vnějším praho-blatníku, ale i ve vnitřním podběhu
- při pomyšlení nad následným vrtáním či sundavání kastle od podvozku mi naskakovala husí kůže

Výsledek ? Díry tam jsou ! :lol:

P.S. Hele fakt nebuď blbej a domluv se s Brzim !!!! Zapomeň na stav, v jakém si to koupil, páč to na 100% nebyl stav od výrobce. Neber to jako dogma a využij možnosti si prohlídnout KG v originálu ( myslím že Brzi má IA originální stav a ne bastl) a kup mu bečku jestli ti dovolí si vyfotit detaily elektroinstalace, mot. prostoru a ostatní věci, které předchozí majitelé z nouze předělali z dostupných součástek :!:
Já si ty fotky pak za menší bečku půjčím, až to budu strojit :lol: :twisted:
Já jsem totiž ty díry poptával. Protože mám mraky fotek a ne některých jsou a na některých ne. Tak jsem hodil dotazy a dostalo se mi odpovědi, že ne na všechny se dělaly. Je to prý odvozený od typu nápravy. Nechci mystifikovat, ale je to snad daný nějak nápravou z Porsche..nebo tak něco. Místní borci to možná vysvětlí polopaticky. :-)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Laco píše:Hele tak to je vskutku velmi dobrý postřeh, kterého jsem si nevšimnul.

Což o to, nastavit to půjde i bez díry v praho-blatníku (sestavená kastle s podvozkem už je) , místa je tam dost. Ale modli se, aby to nějaké torzka neprdla. Pak bys buď musel tu díru vyvrtat a nebo oddělit kastli od podvozku :(

Mě osobně se tam ty díry taky nelíbily, přemýšlel jsme nad zavařením, ale :
- použil jsme repaplechy a tam díry byly
- díry jsou nejen v vnějším praho-blatníku, ale i ve vnitřním podběhu
- při pomyšlení nad následným vrtáním či sundavání kastle od podvozku mi naskakovala husí kůže

Výsledek ? Díry tam jsou ! :lol:

P.S. Hele fakt nebuď blbej a domluv se s Brzim !!!! Zapomeň na stav, v jakém si to koupil, páč to na 100% nebyl stav od výrobce. Neber to jako dogma a využij možnosti si prohlídnout KG v originálu ( myslím že Brzi má IA originální stav a ne bastl) a kup mu bečku jestli ti dovolí si vyfotit detaily elektroinstalace, mot. prostoru a ostatní věci, které předchozí majitelé z nouze předělali z dostupných součástek :!:
Já si ty fotky pak za menší bečku půjčím, až to budu strojit :lol: :twisted:
Jinak, s Brzim jsem už tak nějak domluvenej. Nějaký rady budu potřebovat při skládání auta. :-)

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Frančesko píše:
Laco píše:Hele tak to je vskutku velmi dobrý postřeh, kterého jsem si nevšimnul.

Což o to, nastavit to půjde i bez díry v praho-blatníku (sestavená kastle s podvozkem už je) , místa je tam dost. Ale modli se, aby to nějaké torzka neprdla. Pak bys buď musel tu díru vyvrtat a nebo oddělit kastli od podvozku :(

Mě osobně se tam ty díry taky nelíbily, přemýšlel jsme nad zavařením, ale :
- použil jsme repaplechy a tam díry byly
- díry jsou nejen v vnějším praho-blatníku, ale i ve vnitřním podběhu
- při pomyšlení nad následným vrtáním či sundavání kastle od podvozku mi naskakovala husí kůže

Výsledek ? Díry tam jsou ! :lol:

P.S. Hele fakt nebuď blbej a domluv se s Brzim !!!! Zapomeň na stav, v jakém si to koupil, páč to na 100% nebyl stav od výrobce. Neber to jako dogma a využij možnosti si prohlídnout KG v originálu ( myslím že Brzi má IA originální stav a ne bastl) a kup mu bečku jestli ti dovolí si vyfotit detaily elektroinstalace, mot. prostoru a ostatní věci, které předchozí majitelé z nouze předělali z dostupných součástek :!:
Já si ty fotky pak za menší bečku půjčím, až to budu strojit :lol: :twisted:
Já jsem totiž ty díry poptával. Protože mám mraky fotek a ne některých jsou a na některých ne. Tak jsem hodil dotazy a dostalo se mi odpovědi, že ne na všechny se dělaly. Je to prý odvozený od typu nápravy. Nechci mystifikovat, ale je to snad daný nějak nápravou z Porsche..nebo tak něco. Místní borci to možná vysvětlí polopaticky. :-)
Ale jak říkám. Nevím. Bral jsem to jako adekvátní vysvětlení. Stavěl jsem moderní auta a o těch vím dost. :-) Tak pokud to tak bude a díry mají být na každém autě, tak se holt budu modlit, aby torzka nepraskla.. :-)

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Laco »

Zapomeňm na nápravu z Porsche - pokud se zamyslíš, tak díra v originálu se zadní mokrou nápravou - tu tam máš !!! (Pendelachse) tam má být vždycky. Páč jinak bys nevyndal torzní tyč.

Chudák Frančesko je typický úkaz někdo mi něco řekne, někdo mi něco poradí , já to tak udělám a pak zírám jak tele na nový vrata, že je to špatně :-( ....no sebekriticky ale musím uznat, že v jistých pasážích jsem na tom úplně stejně :oops: :lol:

p.s. Kup si pořádnou knížku o Karmannovi z tvého roku !!! Je to k nezaplacení a nemusíš se ptát a dostávat blbý odpovědi !

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Laco píše:Zapomeňm na nápravu z Porsche - pokud se zamyslíš, tak díra v originálu se zadní mokrou nápravou - tu tam máš !!! (Pendelachse) tam má být vždycky. Páč jinak bys nevyndal torzní tyč.

Chudák Frančesko je typický úkaz někdo mi něco řekne, někdo mi něco poradí , já to tak udělám a pak zírám jak tele na nový vrata, že je to špatně :-( ....no sebekriticky ale musím uznat, že v jistých pasážích jsem na tom úplně stejně :oops: :lol:

p.s. Kup si pořádnou knížku o Karmannovi z tvého roku !!! Je to k nezaplacení a nemusíš se ptát a dostávat blbý odpovědi !
Ok. Tak se ptám: kde se dá koupit taková knížka, psaná v mám rodném jazyce? A prosím fundovanou odpověď, abych pak nekoukal jako tele na nový vrata..ano? :-)

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Laco »

Já jsem po dlouhém výběru zakoupil pro můj ročník toto :
http://www.broukservis.cz/literatura-ma ... 79-i26713/" onclick="window.open(this.href);return false;

To je 100%tní jistota, ale v AJ. V CZ jsem nic podobného nesehnal. Hele je to obrázkové a intuitivní. se slovníčkem v ruce to dáš ! :wink:

Ty bys potřeboval se svým ročníkem asi toto : http://www.broukservis.cz/literatura-ma ... 79-i26709/" onclick="window.open(this.href);return false;
I když modely 93 a 66 se lišili jen minimálně, takže i toto: http://www.broukservis.cz/literatura-ma ... 69-i26712/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2564
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od martin_100 »

Jo Frančesko budeš muset shodit pupek aby torzky vydržely a vono to bude dobrý :lol:

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

martin_100 píše:Jo Frančesko budeš muset shodit pupek aby torzky vydržely a vono to bude dobrý :lol:
Marťas...než se zbavovat pupku (víš kolik to stálo?), tak radši koupím fungl nový torzky! :-D

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Laco píše:Já jsem po dlouhém výběru zakoupil pro můj ročník toto :
http://www.broukservis.cz/literatura-ma ... 79-i26713/" onclick="window.open(this.href);return false;

To je 100%tní jistota, ale v AJ. V CZ jsem nic podobného nesehnal. Hele je to obrázkové a intuitivní. se slovníčkem v ruce to dáš ! :wink:

Ty bys potřeboval se svým ročníkem asi toto : http://www.broukservis.cz/literatura-ma ... 79-i26709/" onclick="window.open(this.href);return false;
I když modely 93 a 66 se lišili jen minimálně, takže i toto: http://www.broukservis.cz/literatura-ma ... 69-i26712/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok. Děkuju pane.. :-)

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Laco »

Frančesko píše:
martin_100 píše:Jo Frančesko budeš muset shodit pupek aby torzky vydržely a vono to bude dobrý :lol:
Marťas...než se zbavovat pupku (víš kolik to stálo?), tak radši koupím fungl nový torzky! :-D

O nový torzky nejde [-X jde o to, že buď budeš sadomasochisticky vrtat díru o průměru 4 cm do nově nalakovaného prahu a nebo budeš oddělovat kastli od podvozku, abys tam ty torzky dostal :lol:

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Petr914 »

...známka punku...
2c06b9913770bf56ce9009552e27bfcc.jpg
yh8q2va65z4.jpg
yh8q2va65z4.jpg (33.57 KiB) Zobrazeno 3671 x
ww69is2efzby.jpg
ww69is2efzby.jpg (51.42 KiB) Zobrazeno 3671 x
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Frančesko
Příspěvky: 178
Registrován: 02 čer 2011
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Frančesko »

Fakt skvělý! :-/ Mnoo...tak jak jsem řekl..preventivně nový torzky, nebo nějakýho frajera, kterej to dokáže vyvrtat tak, aby neporušil lak... Kurva!! To bych si ho vyškub! :evil:

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od loufes »

Hele představa,že by ti nedejbože prdla torzka a musel jsi sundávat kvůli výměně kastli z podvozku,je daleko horší,než tam tedkon dodělat díru do již hotový kastle a laku....
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Petr914 »

Frančesko píše:preventivně nový torzky
...bez toho navrtání prahu nebo bez demontáže celý placky žádnou torzku nevyndáš...ba ani nenandáš...je to plus mínus autobus půlmetrová skrutná tyč...vražená do nosníku zadní nápravy...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od SO 545 »

ja by som to vrtol a vobec by som to nebral ako tragediu...

tragedia bola ked ukazovali machrov na tusim discovery chanel ako repasovali ferrari F40 v znackovovej dielni :roll: a po ich zasahu na stolici
bolo potrebne pri skladani odrezat nosnik prevodovky /akosi nesedel/ pri montazi celneho skla ho praskli #-o potom uz zaklepanie torpeda nad palubkou pre umiestnenie snimaca tusim brzd uz bola vsetko jedno /mne/

takze klud a znova a lepsie...

kto nic nerobil nic nedojebabral.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od maxmax »

Stromečkovým vrtákem tu díru zvládneš aniž bys moc pokurvil lak, jen to pak začistíš......
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Re: Karmann Ghia Typ 14 rv. 1963-pár otázek

Příspěvek od Pětišroub »

je to jen díra, nebo díra s pertlem? mám pocit, že tam je zahloubení aby mělo v čem sedět to víčko?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět