karlosVW & VW T1
Re: karlosVW & VW T1 horník
Dal si si tú námahu, išiel si sa pozreť a vypálil si rybník...
Dosť ludí teraz doma určite kuká jak pero z gauča.
Gratulujem, sprav si ju k obrazu svojmu a potom už len [smilie=andere047.gif]
Dosť ludí teraz doma určite kuká jak pero z gauča.
Gratulujem, sprav si ju k obrazu svojmu a potom už len [smilie=andere047.gif]
ExBruno
Re: karlosVW & VW T1 horník
...no a protože někdy neni od věci si některý srandy zopakovat...tak se na ten progres podiváme znovu...
...začíná to zhruba někde tady...
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 30#p243330" onclick="window.open(this.href);return false;
...a končí na straně vosumdesátštyry...je to pěkný čtení...
...začíná to zhruba někde tady...
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 30#p243330" onclick="window.open(this.href);return false;
...a končí na straně vosumdesátštyry...je to pěkný čtení...
...luxus...karlosVW píše:Taktéž děkuji za emaily s dotazem zda vwozítko neprodám a nabídkou ceny...ale....opravdu není na prodej [-X
Snad kdyby někdy udeřila finanční krize nebo jiné nemilé překvapení,stala by se tato otázka třebas aktuální
You can't win 'em all...
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: karlosVW & VW T1 horník
Karle čtu si inzerci a mám pocit že možná sháníš jiné věci než myslíš, podle zadních vrat na piano pantu, nízké panty na bočních dveřích, utopené oválové kličky na přeních dveřích, ruční brzda až za zlomem před řadící pákou ... to bude 60-63
Takže přední blinkry:
zadní sdružené svítilny:
obrázky z Udeeskovy T1 specifikace
Ale možná píši blbosti tak mne znalejší opravte
Už jsem jednou před měsícem Karlovy špatně identifikoval ročník když jsem automaticky prohlásil 55-58 podle čela bez blinkrů a kšiltu.
http://www.wolfsburgwest.com/wolfsburg_ ... _parts.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže přední blinkry:
zadní sdružené svítilny:
obrázky z Udeeskovy T1 specifikace
Ale možná píši blbosti tak mne znalejší opravte
Už jsem jednou před měsícem Karlovy špatně identifikoval ročník když jsem automaticky prohlásil 55-58 podle čela bez blinkrů a kšiltu.
http://www.wolfsburgwest.com/wolfsburg_ ... _parts.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: karlosVW & VW T1 horník
Vepredu torpeda(kdyby sel do US tak ma placky),ale vzadu uz velky lampy do 67,kdyby byl o mesic mladsi ,tak tam jeste budou ty co jsi dal Alexi
Vidim ze byl vyroben 22.9.62 a zustal doma v Nemecku a 231 provedeni Kombi a 056 zamykaci rizeni.
Proste zakladni verze
Vidim ze byl vyroben 22.9.62 a zustal doma v Nemecku a 231 provedeni Kombi a 056 zamykaci rizeni.
Proste zakladni verze
Vwase nocni sichta...
Re: karlosVW & VW T1 horník
heh....no nevím kterým se říká torpéda tak mám shánět toto?
- Přílohy
-
- přední
- IMG_0002-4-9.jpg (5.41 KiB) Zobrazeno 3926 x
-
- zadní
- IMG_0003-1-11.jpg (6.13 KiB) Zobrazeno 3926 x
VW T1 1962 Nautilus karosa tuning
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: karlosVW & VW T1 horník
snažím se tu prokousávat fórem,hledám informace abych nemusel otravovat ostatní...ale jde to velmi ztuha.Všude jen samý brouk a novjejší krabicoidní modely Téček
Hledal jsem třeba:
K čemu slouží reduktor a proč je někdo dává pryč?
6V > 12V měnit či neměnit?
Elektrické schema 62/63?
Jak se nastavuje výška podvozku? (Nějak mi to trochu padá na PZ stranu)
Jaký olej do motoru?
Jaký olej do převodovky?
Kdyby někdo věděl kde hledat odpověď...děkuji za pomoc
Hledal jsem třeba:
K čemu slouží reduktor a proč je někdo dává pryč?
6V > 12V měnit či neměnit?
Elektrické schema 62/63?
Jak se nastavuje výška podvozku? (Nějak mi to trochu padá na PZ stranu)
Jaký olej do motoru?
Jaký olej do převodovky?
Kdyby někdo věděl kde hledat odpověď...děkuji za pomoc
VW T1 1962 Nautilus karosa tuning
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: karlosVW & VW T1 horník
reduktor je efektivni reseni, jak i pri slabem motoru a plnem nalozeni dosahnout uspokojivych jizdnich vlastnosti, ovsem za cenu redukce maximalni mozne rychlosti. Jedna se defacto o dalsi prevod na ramenech, jez prevodovym pomerem zvysuje kroutici moment na hnacich kolech. Zvlaste vyhodne do mestskeho provozu, popr. narocneho terenu.
Nebo tak nak.
Olej motorovy: 15W40 klidne ten nejlevnejsi.
Olej prevodovka: zde
Nebo tak nak.
Olej motorovy: 15W40 klidne ten nejlevnejsi.
Olej prevodovka: zde
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: karlosVW & VW T1 horník
Čau karlosi, mám poslední dobou výpadky ve sledování flat4, ale zpětně jsem si to pročetl a vypadá to, že se Ti podvedl husarský kousek, nebo jsi měl obrovskou kliku.... ty zásahy by měly jít snadno vrátit do originálu, ale zase je plus, že to tak dlouho stálo.
Takže vítej šťastlivče
K dotazům:
zační tím, že si stáhneš originál dílenský manuál zde:
http://www.volkswagen-classic-parts.de/" onclick="window.open(this.href);return false; (Rep.-Leitfaden Typ 2 1959)
Reduktory, čili přídavné převody do pomala, jsou na ponorce od výroby proto, aby jela sice pomaleji, ale zato více táhla/uvezla. Sundavají je novodobí vlastníci ponorek, kteří chtějí snížit světlou výšku a/nebo osazují silnější motor, rychlejší převodovku (zachovají původní nápravu a nebo jdou cestou konverze na IRS zadní nápravu atd.). Každého věc, jestli radši originál, nebo performance, ale sporťák z dodávky nikdy nebude....
Schema elektriky najdeš v tom odkazu, stejně jako specifikace olejů a nejspíš tam bude možno vyčíst i jak měnit výšku přesazením ramene na torní tyči..to je obdobné jako u brouka a na to zde na f4 existuje pěkný návod.
Takže vítej šťastlivče
K dotazům:
zační tím, že si stáhneš originál dílenský manuál zde:
http://www.volkswagen-classic-parts.de/" onclick="window.open(this.href);return false; (Rep.-Leitfaden Typ 2 1959)
Reduktory, čili přídavné převody do pomala, jsou na ponorce od výroby proto, aby jela sice pomaleji, ale zato více táhla/uvezla. Sundavají je novodobí vlastníci ponorek, kteří chtějí snížit světlou výšku a/nebo osazují silnější motor, rychlejší převodovku (zachovají původní nápravu a nebo jdou cestou konverze na IRS zadní nápravu atd.). Každého věc, jestli radši originál, nebo performance, ale sporťák z dodávky nikdy nebude....
Schema elektriky najdeš v tom odkazu, stejně jako specifikace olejů a nejspíš tam bude možno vyčíst i jak měnit výšku přesazením ramene na torní tyči..to je obdobné jako u brouka a na to zde na f4 existuje pěkný návod.
Re: karlosVW & VW T1 horník
Zajeď na těchto stránkách http://www.dropgates.com/" onclick="window.open(this.href);return false; do year changes. Jsou to sice stránky věnovaný "truckům", ale 80% toho co hledáš tam bude a pak už jen vybrat správného dodavatele z nepřeberného množství domácích i zahraničních dealerů.
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind
Re: karlosVW & VW T1 horník
Taky gratuluju k autu... A jak hodláš auto využívat? jako mikrobus nebo proběhne nějaká spací a kempová úprava??
Re: karlosVW & VW T1 horník
Tak...jsem kempař,po kempech jezdím s karavanem...tudíž mám takovou vizi udělat něco s možností spaní. Rád bych v tom případě do střechy implantoval zvedací čtverec (pokud tady nedostanu pojeb,že je to k.rvwení vozidla) a pokud to bude technicky možné.Pak už jen vyrobit nějaký stylový nábytek,implantovat 220V rozvod....topení,vodu,plyn... Ale to bude až...někdy
Zatím mám ještě dost potřebnějších záležitostí v pořadí.
VWozítko kdysi dostalo nějakou ránu na PZ roh a ten roh je celý stažený dolu,tudíž se s tím buď smířím nebo to nechám srovnat (je to tak 1,5cm).Kdo není slepý to vidí a mě takové věci vadí S tím je také spojen nějaký new kabátek na auto,ta okrová barva je nějaká syntetika a vůbec mu nesluší...navíc se na dosti místech loupe.
Ovšem jako první se pokusím vwůz oživit,nalít mu do žil elektřinu a nastartit motor. Mimochodem motor zatuhlý nebyl,lehoučce s ním šlo točit (petrolejovou lázeň jsem pístům dopřál). V tu chvíli mě napadá otázka: Jak moc lehce se má takový motor točit,pokud jsou už v hlavě zašroubované svíce?
Potom juknu na brzdy...brzdové trubky jsou měněné,hadičky také (ty ale asi stejně vyměním)...hlavní válec je dvouokruhový z něčeho českého (na víčku od kapaliny je Made in Czechoslovakia). Hlavní válec a válečky + spojkový válec nechám zrenovovat.A pak pokud poběží motor...zkusím zda to řadí..a jezdí Toto je můj plán pro tento rok
Zatím mám ještě dost potřebnějších záležitostí v pořadí.
VWozítko kdysi dostalo nějakou ránu na PZ roh a ten roh je celý stažený dolu,tudíž se s tím buď smířím nebo to nechám srovnat (je to tak 1,5cm).Kdo není slepý to vidí a mě takové věci vadí S tím je také spojen nějaký new kabátek na auto,ta okrová barva je nějaká syntetika a vůbec mu nesluší...navíc se na dosti místech loupe.
Ovšem jako první se pokusím vwůz oživit,nalít mu do žil elektřinu a nastartit motor. Mimochodem motor zatuhlý nebyl,lehoučce s ním šlo točit (petrolejovou lázeň jsem pístům dopřál). V tu chvíli mě napadá otázka: Jak moc lehce se má takový motor točit,pokud jsou už v hlavě zašroubované svíce?
Potom juknu na brzdy...brzdové trubky jsou měněné,hadičky také (ty ale asi stejně vyměním)...hlavní válec je dvouokruhový z něčeho českého (na víčku od kapaliny je Made in Czechoslovakia). Hlavní válec a válečky + spojkový válec nechám zrenovovat.A pak pokud poběží motor...zkusím zda to řadí..a jezdí Toto je můj plán pro tento rok
VW T1 1962 Nautilus karosa tuning
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: karlosVW & VW T1 horník
Ponorčí zvedačku ma VWíťa, ale asi nebude zrovna levna.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: karlosVW & VW T1 horník
tak to buď v klidu, u takového komunisty se to ztratíkarlosVW píše:Rád bych v tom případě do střechy implantoval zvedací čtverec (pokud tady nedostanu pojeb,že je to k.rvwení vozidla)
to jen abych zchladil obecné nadšení
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: karlosVW & VW T1 horník
...souhlas, ale děla radost majiteli a to stačí. Diskuze na tohle téma tu byla x krát a nikam to nevedlo.prak píše:tak to buď v klidu, u takového komunisty se to ztratíkarlosVW píše:Rád bych v tom případě do střechy implantoval zvedací čtverec (pokud tady nedostanu pojeb,že je to k.rvwení vozidla)
to jen abych zchladil obecné nadšení
- Vw-Blasen
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 407
- Registrován: 14 čer 2010
- Bydliště: Zábřeh
Re: karlosVW & VW T1 horník
Tu zvedačku bych možná taky koupil.. Novej kabátek jí bude slušet Patinkářům se to asi moc líbit nebude
Vzduch se nepřehřívá ani nezmrzne..
Re: karlosVW & VW T1 horník
...koukam karlos...že to co se ti podařilo získat vcelku zajímavym nákupem...ses rozhod prohrát/utopit v blbostech...no nic...je to tvoje auto...a můžeš...............
...ad VW Blasen...
...hele ty budeš teď mluvit o patinkářích v každym příspěvku?...
...ad VW Blasen...
...hele ty budeš teď mluvit o patinkářích v každym příspěvku?...
You can't win 'em all...
Re: karlosVW & VW T1 horník
Patinkáři můžou být v klidu....stejně to není origo lak...tipuju to na barvu,která bývala na Š120 nebo Š1203 [smilie=throwup.gif]
Petr914: to jsou jen věci,které bych rád...neznamená to vwšak,že tam určitě budou.Možná budu jen rád,když to bude jezdit. [-o<
Petr914: to jsou jen věci,které bych rád...neznamená to vwšak,že tam určitě budou.Možná budu jen rád,když to bude jezdit. [-o<
VW T1 1962 Nautilus karosa tuning
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: karlosVW & VW T1 horník
...kup si nějaký funkční auto na kempování...ponorku posuň co nejblíž původnímu stavu a nech jí bejt...já bych řek,že pořezaná a různě vyblblá už byla dost ne?...
You can't win 'em all...
Re: karlosVW & VW T1 horník
..já jen aby se jí po těch úpravách nestýskalo... Jinak funkční mám..karavan. Více než toto již nemám ani kam dát,takže další případné syslení je možné pouze teoreticky.(teda ještě mám T3 obytku s vysokou střechou,ale ta je chuděra dosti pohnilá...a stojí u kámoše na zahradě.S ní už ale nepočítám...půjde z domu)
Každopádně než se já k něčemu doberu...může být i v roce 2012 konec světa.
Každopádně než se já k něčemu doberu...může být i v roce 2012 konec světa.
VW T1 1962 Nautilus karosa tuning
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://karlosvw.rajce.idnes.cz/VW_T1_Nautilus/
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;