Stránka 68 z 101

Re: Bruno 1973

Napsal: 07 srp 2019
od Durex
Vyfutrovat a převrtat. Možná líp futro zavařit přefrézovat tvar a přesně vyvrtat. NO PROBLÉM . Veřím, že už dávno je řešení jen napína ☺

Re: Bruno 1973

Napsal: 07 srp 2019
od rišmen
drážka v horní díře na tlumiči a excentr z golfa a bude to ok. Jinej případ jsou těhlice z 944 S nebo S2, ty by ti nešli ani přišroubovat, protože horní díra je jinde. To je ten poslední obrázek. Tam se musí horní díra zavařit a posunout

Re: Bruno 1973

Napsal: 08 srp 2019
od rišmen
nojo, nejspíš už to máš hotový a ted' nás testuješ :roll:

Re: Bruno 1973

Napsal: 08 srp 2019
od yahoďák
možná by to šlo řešit jednodušeji po tunersku použitím horního unibal uložení tlumiče?

Re: Bruno 1973

Napsal: 08 srp 2019
od lišák
Budeš se mě divit když jsem si po přečtení tohoto nápadu znechuceně odplivnul? :D

Re: Bruno 1973

Napsal: 08 srp 2019
od yahoďák
já Tě jenom zkoušel :lol:

Re: Bruno 1973

Napsal: 08 srp 2019
od SO 545
tu je tjunink na urovni cece :D ale stengrovat sa treba ...

Re: Bruno 1973

Napsal: 08 srp 2019
od yahoďák
noo... zrovna dal jozo odkaz o všeobecné inzerce na neskutečnou stavbu závodního 1303 s typ4 motorem 3,0l, spoustou karbonu, nápravami 944 a ... a co myslíte? Má tam unibally. :)
Ale je mi jasné, že Lišák to pořeší precizněji a s láskou.

Re: Bruno 1973

Napsal: 08 srp 2019
od SO 545
ak stavias nieco co uz nieje civilne auto tak komfort ide bokom...

sediet v takom kostitrase je zazitok , ale na vylet je to vhodne asi ako R1 na dialnicu :D

to ze to lisak da za 1 je jasanka.

Bruno 1973 - kompletace

Napsal: 09 srp 2019
od lišák
Durex píše:Vyfutrovat a převrtat. Možná líp futro zavařit přefrézovat tvar a přesně vyvrtat. NO PROBLÉM . Veřím, že už dávno je řešení jen napína ☺
Nenapínám, zatím nasávám informace o možných řešeních. Protože nemám CAD a i kdybych měl tak pracovat s ním je to mimo rozsah mých mozkových buněk. Proto si pomůžu tím nejprimitivnějším abych měl představu zda a jak upravit těhlici.
Obrázek
Obrázek
rišmen píše:drážka v horní díře na tlumiči a excentr z golfa a bude to ok.
Tohle řešení by bylo rozhodně jednodušší. Zatím jsem našel, že by se mělo jednat o originál šrouby 171407265 nebo nějaké informace excentrických šroubech Monroe.

Re: Bruno 1973

Napsal: 10 srp 2019
od rišmen
to číslo šroubu souhlasí. Drážka se dělá do držáku na tlumiči, když ji uděláš v těhlici, nebude to fungovat.

Re: Bruno 1973

Napsal: 10 srp 2019
od lišák
rišmen píše:to číslo šroubu souhlasí. Drážka se dělá do držáku na tlumiči, když ji uděláš v těhlici, nebude to fungovat.
Na tom obrázku nelaboruju nad drážkou pro excentr, ale nad tím jak by se, kdyby se předělávala díra pro normální šroub. Vím, že kdyby se dělala díra pro excentr VW tak že se musí díra v tlumiči udělat podle oválné díry která je ve vnitřním plechu.
Obrázek
Docela ale přemýšlím nad těmito šrouby Monroe, to by se nemuselo nic upravovat. Má s nimi někdo zkušenost?
Obrázek

Re: Bruno 1973

Napsal: 10 srp 2019
od Sam
No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.

Re: Bruno 1973

Napsal: 10 srp 2019
od SO 545
Sam píše:No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
aj ja. rychle a elegantne riesenie.

Re: Bruno 1973

Napsal: 10 srp 2019
od lišák
SO 545 píše:
Sam píše:No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
aj ja. rychle a elegantne riesenie.
Rychlé a elegantní řešení pro toho kdo má veškeré potřebné strojní vybavení. Pro ty co ho nemají je na dlouhý lokte, kdo to zavaří, kdo to ofrézuje a vyvrtá. Např. můj dvorní obráběč bude fungovat až někdy v září. Jinak jsem přesvědčen, že excentr má přeci jen tu podstatnou výhodu, že se nechá odklon přesněji nastavit než když se to udělá natvrdo. Mohu se sice snažit to posunutí otvoru spočítat co nejlépe, ale dokud to nebude na kolech tak je to stejně do jisté míry hádání a já nemám křišťálové koule.

Bruno 1973 - kompletace

Napsal: 12 srp 2019
od lišák
Tak už je rozhodnuto jak to budu, respektive jak to musím chtě nechtě řešit. Měl jsem takový matný pocit, že když jsem se v roce 2012 začal v těch nápravách z P944 šťourat tak že u toho jeden originál excentrický šroub byl. Pohrabal jsem a fakt jo.
Obrázek
Doufám, že když je to OEM tak že tím neurazím Samův jemnocit a můžu začít pilovat oválný otvor v tlumiči :D .
Obrázek
Výsledkem je sice zlepšení, ale pořád to není ono.
Obrázek
Podařilo se nadehnat 2°, ale vzhledem k tomu, že i excentr na rameni je úplně na doraz počítám, že by tomu neublížil posun o další 3° a to už hold musím udělat převrtáním těhlice. Pokud by to po postavení na kola bylo příliš tak bude dostatečný prostor na správné seřízení.

Bruno 1973 - koberce

Napsal: 16 srp 2019
od lišák
Před časem jsem řešil koberce a měl jsem pocit, že přední část originálního kusu je nějaká scvrknutá.
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... 91#p360691
A udělal jsem dobře, že jsem se stříháním načisto počkal.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
U spolujezdce taky žádná sláva.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ještě drobné korekce na místě a můžu ho nechat obšít.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Bruno 1973 - kompletace

Napsal: 17 srp 2019
od lišák
U nápravy mám technologickou pauzu a tak jsem alespoň připojil klapky topení pod sedačkou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Bruno 1973

Napsal: 18 srp 2019
od liba
Ty koberce máš lepší než origo pěkná práce

Bruno 1973 - kompletace

Napsal: 18 srp 2019
od lišák
Asfaltovou izolaci na podlaze za zadním opěradlem bylo při rozebírání auta potřeba odstranit.
Obrázek
Nyní jsem ji nahradil Vizomatem.
Obrázek
Obrázek
Ale zatím nevím co budu dělat s izolací na příčku pod koberec.
Obrázek
I když jsem se hodně snažil tak bez poškození jsem ji nesundal a její současný stav je tohle puzzle.
Obrázek
Větší část plochy by se snad nechala pokrýt / zatím je to jen tak narafičené /, ale některé kousky jsou nepoužitelné.
Obrázek
A než to nějak flikovat tak to asi také něčím nahradím.