Bruno 1973
Re: Bruno 1973
Vyfutrovat a převrtat. Možná líp futro zavařit přefrézovat tvar a přesně vyvrtat. NO PROBLÉM . Veřím, že už dávno je řešení jen napína ☺
Petr Čáp
Re: Bruno 1973
drážka v horní díře na tlumiči a excentr z golfa a bude to ok. Jinej případ jsou těhlice z 944 S nebo S2, ty by ti nešli ani přišroubovat, protože horní díra je jinde. To je ten poslední obrázek. Tam se musí horní díra zavařit a posunout
Re: Bruno 1973
nojo, nejspíš už to máš hotový a ted' nás testuješ
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Bruno 1973
možná by to šlo řešit jednodušeji po tunersku použitím horního unibal uložení tlumiče?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Budeš se mě divit když jsem si po přečtení tohoto nápadu znechuceně odplivnul?
Každý celek se skládá z detailů.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Bruno 1973
já Tě jenom zkoušel
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
tu je tjunink na urovni cece ale stengrovat sa treba ...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Bruno 1973
noo... zrovna dal jozo odkaz o všeobecné inzerce na neskutečnou stavbu závodního 1303 s typ4 motorem 3,0l, spoustou karbonu, nápravami 944 a ... a co myslíte? Má tam unibally.
Ale je mi jasné, že Lišák to pořeší precizněji a s láskou.
Ale je mi jasné, že Lišák to pořeší precizněji a s láskou.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
ak stavias nieco co uz nieje civilne auto tak komfort ide bokom...
sediet v takom kostitrase je zazitok , ale na vylet je to vhodne asi ako R1 na dialnicu
to ze to lisak da za 1 je jasanka.
sediet v takom kostitrase je zazitok , ale na vylet je to vhodne asi ako R1 na dialnicu
to ze to lisak da za 1 je jasanka.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Nenapínám, zatím nasávám informace o možných řešeních. Protože nemám CAD a i kdybych měl tak pracovat s ním je to mimo rozsah mých mozkových buněk. Proto si pomůžu tím nejprimitivnějším abych měl představu zda a jak upravit těhlici.Durex píše:Vyfutrovat a převrtat. Možná líp futro zavařit přefrézovat tvar a přesně vyvrtat. NO PROBLÉM . Veřím, že už dávno je řešení jen napína ☺
Tohle řešení by bylo rozhodně jednodušší. Zatím jsem našel, že by se mělo jednat o originál šrouby 171407265 nebo nějaké informace excentrických šroubech Monroe.rišmen píše:drážka v horní díře na tlumiči a excentr z golfa a bude to ok.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
to číslo šroubu souhlasí. Drážka se dělá do držáku na tlumiči, když ji uděláš v těhlici, nebude to fungovat.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Na tom obrázku nelaboruju nad drážkou pro excentr, ale nad tím jak by se, kdyby se předělávala díra pro normální šroub. Vím, že kdyby se dělala díra pro excentr VW tak že se musí díra v tlumiči udělat podle oválné díry která je ve vnitřním plechu.rišmen píše:to číslo šroubu souhlasí. Drážka se dělá do držáku na tlumiči, když ji uděláš v těhlici, nebude to fungovat.
Docela ale přemýšlím nad těmito šrouby Monroe, to by se nemuselo nic upravovat. Má s nimi někdo zkušenost?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
aj ja. rychle a elegantne riesenie.Sam píše:No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Rychlé a elegantní řešení pro toho kdo má veškeré potřebné strojní vybavení. Pro ty co ho nemají je na dlouhý lokte, kdo to zavaří, kdo to ofrézuje a vyvrtá. Např. můj dvorní obráběč bude fungovat až někdy v září. Jinak jsem přesvědčen, že excentr má přeci jen tu podstatnou výhodu, že se nechá odklon přesněji nastavit než když se to udělá natvrdo. Mohu se sice snažit to posunutí otvoru spočítat co nejlépe, ale dokud to nebude na kolech tak je to stejně do jisté míry hádání a já nemám křišťálové koule.SO 545 píše:aj ja. rychle a elegantne riesenie.Sam píše:No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Tak už je rozhodnuto jak to budu, respektive jak to musím chtě nechtě řešit. Měl jsem takový matný pocit, že když jsem se v roce 2012 začal v těch nápravách z P944 šťourat tak že u toho jeden originál excentrický šroub byl. Pohrabal jsem a fakt jo.
Doufám, že když je to OEM tak že tím neurazím Samův jemnocit a můžu začít pilovat oválný otvor v tlumiči .
Výsledkem je sice zlepšení, ale pořád to není ono.
Podařilo se nadehnat 2°, ale vzhledem k tomu, že i excentr na rameni je úplně na doraz počítám, že by tomu neublížil posun o další 3° a to už hold musím udělat převrtáním těhlice. Pokud by to po postavení na kola bylo příliš tak bude dostatečný prostor na správné seřízení.
Doufám, že když je to OEM tak že tím neurazím Samův jemnocit a můžu začít pilovat oválný otvor v tlumiči .
Výsledkem je sice zlepšení, ale pořád to není ono.
Podařilo se nadehnat 2°, ale vzhledem k tomu, že i excentr na rameni je úplně na doraz počítám, že by tomu neublížil posun o další 3° a to už hold musím udělat převrtáním těhlice. Pokud by to po postavení na kola bylo příliš tak bude dostatečný prostor na správné seřízení.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - koberce
Před časem jsem řešil koberce a měl jsem pocit, že přední část originálního kusu je nějaká scvrknutá.
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... 91#p360691
A udělal jsem dobře, že jsem se stříháním načisto počkal.
U spolujezdce taky žádná sláva.
Ještě drobné korekce na místě a můžu ho nechat obšít.
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... 91#p360691
A udělal jsem dobře, že jsem se stříháním načisto počkal.
U spolujezdce taky žádná sláva.
Ještě drobné korekce na místě a můžu ho nechat obšít.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
U nápravy mám technologickou pauzu a tak jsem alespoň připojil klapky topení pod sedačkou.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
Ty koberce máš lepší než origo pěkná práce
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Asfaltovou izolaci na podlaze za zadním opěradlem bylo při rozebírání auta potřeba odstranit.
Nyní jsem ji nahradil Vizomatem.
Ale zatím nevím co budu dělat s izolací na příčku pod koberec.
I když jsem se hodně snažil tak bez poškození jsem ji nesundal a její současný stav je tohle puzzle.
Větší část plochy by se snad nechala pokrýt / zatím je to jen tak narafičené /, ale některé kousky jsou nepoužitelné.
A než to nějak flikovat tak to asi také něčím nahradím.
Nyní jsem ji nahradil Vizomatem.
Ale zatím nevím co budu dělat s izolací na příčku pod koberec.
I když jsem se hodně snažil tak bez poškození jsem ji nesundal a její současný stav je tohle puzzle.
Větší část plochy by se snad nechala pokrýt / zatím je to jen tak narafičené /, ale některé kousky jsou nepoužitelné.
A než to nějak flikovat tak to asi také něčím nahradím.
Každý celek se skládá z detailů.