Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Tak jsem podvozek postavil na kola aby se s ním nechalo šibovat.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973
Vydali jsme se s podvozkem na výlet.
Chtěli jsme si ověřit v reálu zda a jak budou pasovat kola do blatníků. Po nasazení boudy na podvozek jsme si to vytáhli na vzduch aby bylo kolem víc místa. Bylo také potřeba přehazovat kola mezi sebou, protože pneu 165R15 mám zatím pouze jedno a použité 5,60-15 na druhém ráfku je přeci jen trošku štíhlejší.
Stav ne úplně podle představ, ráfek je sice v zákrytu s předním okrajem, ale na obou stranách guma přečuhuje odhadem o 1,5cm v místě horního lemu. Nevím, jak to správně popsat, ale v porovnání se starým blatníkem mají ty nové takový placatější bok.
Po použití hrubší síly a speciálního vytahováku lemu blatníků který byl vytvořen ze dvou párů rukou se nám podařilo dosáhnout požadovaného tvaru.
Chtěli jsme si ověřit v reálu zda a jak budou pasovat kola do blatníků. Po nasazení boudy na podvozek jsme si to vytáhli na vzduch aby bylo kolem víc místa. Bylo také potřeba přehazovat kola mezi sebou, protože pneu 165R15 mám zatím pouze jedno a použité 5,60-15 na druhém ráfku je přeci jen trošku štíhlejší.
Stav ne úplně podle představ, ráfek je sice v zákrytu s předním okrajem, ale na obou stranách guma přečuhuje odhadem o 1,5cm v místě horního lemu. Nevím, jak to správně popsat, ale v porovnání se starým blatníkem mají ty nové takový placatější bok.
Po použití hrubší síly a speciálního vytahováku lemu blatníků který byl vytvořen ze dvou párů rukou se nám podařilo dosáhnout požadovaného tvaru.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ja ti nevim, tak dlouho delas vw a nejdes do original blatniku?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To už jsme tady řešili už před víc než rokem, tohle jsou originál VW. Bohužel ale jenom cenou, ne kvalitou a provedením které by člověk za ty prachy očekával.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 41#p331541
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 41#p331541
Každý celek se skládá z detailů.
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
Re: Bruno 1973
Škoda že dnes se už ojebává skoro vše. Dřív bylo spoustu věcí děláno kvalitněji aby to vydrželo. Dnes je to spíše na kvantitu.
Re: Bruno 1973
fuj ty sou hnusný.. no ty bych tam nedal.. ale nezoufej, veterama je tu na to táta
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - nárazníky
Začal jsem si připravovat nárazníky a při té příležitosti jsem učinil čirou náhodou alespoň pro mě vcelku zásadní objev. Že je mnohem pohodlnější a šetrnější odstraňovat rez elektrolyticky v sodném roztoku než flexou to už jsem si nejednou vyzkoušel a proto jsem tento postup použil i tentokrát na držáky nárazníku.
Co mě ale upoutalo, že po 24hod. koupání držáků v sudu jsou nejen odrezené, ale že jsou současně všechny zbytky barvy krásně uvolněné.
V podstatě stačilo opláchnout vodou, zlehka okartáčovat a vypadají takto.
Co mě ale upoutalo, že po 24hod. koupání držáků v sudu jsou nejen odrezené, ale že jsou současně všechny zbytky barvy krásně uvolněné.
V podstatě stačilo opláchnout vodou, zlehka okartáčovat a vypadají takto.
Každý celek se skládá z detailů.
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
Re: Bruno 1973
Dobrej nápad.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Podvozek mám zpět na základně a mohu pokračovat v kompletaci.
A je tam mladá paní, můžeme si tykat.
Na kladivo jsem namontoval deformační díl.
A je tam mladá paní, můžeme si tykat.
Na kladivo jsem namontoval deformační díl.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Myslite pan strojveduci ze by to vzalo aj skladovaciu farbu zo skoda dielov ?
To stoji za skusku.
Co je to za karburaciu na tom fesackom motore ?
To stoji za skusku.
Co je to za karburaciu na tom fesackom motore ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
S tou barvou to asi budeš muset zkusit, to fakt nevím.
Co se týká karburátoru tak Sam ho familiérně nazval fitinkou a to jsem mu ještě pořád neodpustil . Vše podstatné se dozvíš o pár stránek zpět.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 63#p308763
Co se týká karburátoru tak Sam ho familiérně nazval fitinkou a to jsem mu ještě pořád neodpustil . Vše podstatné se dozvíš o pár stránek zpět.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 63#p308763
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Nastudovane. Obrazky za 1 ako vzdy.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- pavel cz
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 326
- Registrován: 20 črc 2017
- Bydliště: Holomóc
Re: Bruno 1973
Ahoj neznám brouka /mám jen broučky Mini/ ale ten zadní brzdový kotouč na fotce mi přijde divnej. To je vtip?
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bruno 1973
No on je Lisak vesela kopa...co uz jsme se tu nasmalipavel cz píše:Ahoj neznám brouka /mám jen broučky Mini/ ale ten zadní brzdový kotouč na fotce mi přijde divnej. To je vtip?
Doporucuji Ti si precist cele vlakno topiku a pak se budes taky smat az se za bricho budes popadat
...anebo Ti padne celist a nezmuzes se slova
Vwase nocni sichta...
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
Re: Bruno 1973
Po pročtení každé stránky nejen tohoto topiku ale i Evžena (a věř mi, že to za to opravdu stojí) poznáš, že Lišák je mistr v oboru. Všudypřítomná pečlivost se snoubí se smyslem pro detail. A i postupy k vyřešení zdánlivě nevyřešitelných situací jsou inspirující. Takže zaregistrování zadní nápravy osazené kotoučovými brzdami je jen pomyslná špička ledovce ... Až to jednou Lišák všechno vydá knižně tak to bude bestseller ... [-o< [-o< [-o<
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Samozřejmě je to jen taková prdel.... ve výsledku tam budou bubny ovládaný lankamapavel cz píše:Ahoj neznám brouka /mám jen broučky Mini/ ale ten zadní brzdový kotouč na fotce mi přijde divnej. To je vtip?
- pavel cz
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 326
- Registrován: 20 črc 2017
- Bydliště: Holomóc
Re: Bruno 1973
Včera večer jsem pročetl prvních 10 stran / jak mi bylo doporučeno/ Dnes budu pokračovat.
Už je mi jasné že autor je nejen neskutečně šikovnej ale i mazanej Lišák jeden
Už je mi jasné že autor je nejen neskutečně šikovnej ale i mazanej Lišák jeden
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Padla na mě podzimní lenost a tak nedělám nic u čeho bych se musel víc hejbat. Ani netušíte jak dlouho jsem se musel přemlouvat k propojení palivové trubičky.
A co teprve napojení drátů ke spínači zpátečky, to mě dalo.
Za boha jsem si nemohl vzpomenout jak byl ten drát původně tažený, aby nebyl prověšený až ke kloubu.
Přemýšlel jsem zda mám dráty k sobě stáhnout zdrhovačkou, ale nakonec jsem to vyřešil koncernovou příchytkou.
Protože mám místo sériového karburátoru starou fitinku tak nevycházelo lanko plynu.
Nechá se koupit delší, ale to bych zas musel zkracovat a tak jsem udělat raději prodloužení na stávající.
Bude potřeba ho udělat přesněji, protože tak jak je teď zachytává o vratnou pružinu převodníku.
A teď ještě udělat jiný čep zajišťující lanko. Ten co tam je teď při tahu lanka ujíždí ke straně a koncovka lanka drhne o páku.
Čep s límečkem tento problém vyřešil.
A ještě jsem si všiml, že při plném sešlápnutí plynu se projeví určitým hrkem na táhle ke klapce mírný vakl na vedení páky převodníku. A tak jsem fitinku ještě sundal a udělal mosazné pouzdro.
A co teprve napojení drátů ke spínači zpátečky, to mě dalo.
Za boha jsem si nemohl vzpomenout jak byl ten drát původně tažený, aby nebyl prověšený až ke kloubu.
Přemýšlel jsem zda mám dráty k sobě stáhnout zdrhovačkou, ale nakonec jsem to vyřešil koncernovou příchytkou.
Protože mám místo sériového karburátoru starou fitinku tak nevycházelo lanko plynu.
Nechá se koupit delší, ale to bych zas musel zkracovat a tak jsem udělat raději prodloužení na stávající.
Bude potřeba ho udělat přesněji, protože tak jak je teď zachytává o vratnou pružinu převodníku.
A teď ještě udělat jiný čep zajišťující lanko. Ten co tam je teď při tahu lanka ujíždí ke straně a koncovka lanka drhne o páku.
Čep s límečkem tento problém vyřešil.
A ještě jsem si všiml, že při plném sešlápnutí plynu se projeví určitým hrkem na táhle ke klapce mírný vakl na vedení páky převodníku. A tak jsem fitinku ještě sundal a udělal mosazné pouzdro.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - příprava na start
Kastle je pořád u lakýrníka a tak jsem si řekl, že bych mohl alespoň zkusit nastartovat motor. Proto ta příprava na start, nic se nesmí podcenit.
Kontrolky svítí tak jsem to asi zapojil správně. Tak ještě natankovat.
Kontrolky svítí tak jsem to asi zapojil správně. Tak ještě natankovat.
Každý celek se skládá z detailů.