Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - podvozek
Dlouho jsem nemohl sehnat zátky do kladiva.
Nakonec jsem to pořešil replikama od Hoffmanna. Jsou sice černé, ale jinak přesný.
A konečně jsem dokončil update přední přepravní nápravy. Původní verze.
A současná která bude vhodná pro převoz i s nasazenou boudou včetně předních blatníků.
Nakonec jsem to pořešil replikama od Hoffmanna. Jsou sice černé, ale jinak přesný.
A konečně jsem dokončil update přední přepravní nápravy. Původní verze.
A současná která bude vhodná pro převoz i s nasazenou boudou včetně předních blatníků.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - hadice topení
Ač jsem se domníval, že snad už není nic co jsem tady z dosavadní práce neprezentoval tak jsem přeci jen zase něco v archivu našel. Původní stav hadic topení.
Zahájil jsem celkovou revizi a čištění.
Současný stav. Podařilo se sehnat i původní spony a po nazinkování jsou jak nové.
Zahájil jsem celkovou revizi a čištění.
Současný stav. Podařilo se sehnat i původní spony a po nazinkování jsou jak nové.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - hadice topení
Hadice jsou na kastli zaháčkované.
Stav byl víc než než špatný a tak jsem nechal udělat nové.
Z bakelitových nátrubků u nás zůstala pouze nepoužitelná torza a tak bylo potřeba opatřit jiné kusy.
Trošku jsem je opucoval.
A nalepil těsnění.
Na rozdvojkách pod sedačkou se někdo před námi fakt vyřádil.
Napadení kutilem bylo natolik nevratné že i v tomto případě bylo třeba sáhnout po jiných kusech.
Tady nám pro změnu chybí klapka.
V těch zbastlených byl jeden kousek který stojí za ukázání.
Klapka která je v cajku vypadá takto.
Táhlo se zavléká skrz otvory do prolisu.
Na druhé klapce je prolis vytržený.
Opravu svařováním jsem vyloučil aby se nepoškodilo těsnění.
Stav byl víc než než špatný a tak jsem nechal udělat nové.
Z bakelitových nátrubků u nás zůstala pouze nepoužitelná torza a tak bylo potřeba opatřit jiné kusy.
Trošku jsem je opucoval.
A nalepil těsnění.
Na rozdvojkách pod sedačkou se někdo před námi fakt vyřádil.
Napadení kutilem bylo natolik nevratné že i v tomto případě bylo třeba sáhnout po jiných kusech.
Tady nám pro změnu chybí klapka.
V těch zbastlených byl jeden kousek který stojí za ukázání.
Klapka která je v cajku vypadá takto.
Táhlo se zavléká skrz otvory do prolisu.
Na druhé klapce je prolis vytržený.
Opravu svařováním jsem vyloučil aby se nepoškodilo těsnění.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - hadice topení
Časostrojem poskočíme o téměř 5let do současnosti a dostáváme se ke kabátkům do kterých jsou rozdvojky oblečené. Protože byl na autě každý obal jiný bylo potřeba to nějak dokompletovat.
Sešlo se mě jich několik, ale bohužel když byl nějaký pěkný tak nebyl do páru.
Ne že bych už nechtěl sehnat bezvadný kus do páru, ale říkal jsem si, že lepší vrabec v hrsti než holub na střeše a tak jsem vzal ten nejvíc zbědovaný kus a pustil se do pokusu o uvedení ho do stavu použitelného. Nejdřív jsem myslel že to prostě v celé ploše podlepím pytlovinou z nepoužívané tašky.
Bohužel stav byl horší než se zdálo.
Nezbylo nic jiného než to podlepovat po částech.
Čištění od barvy jsem nejdřív zkusil odlakovačem, ale nakonec nejvíc fungovalo nitro ředidlo. Muselo se opatrně po chvilkách. Žádné šudlání, ale namočený hadřík přitisknout a jak se barva narušila tak lehce otřít. A potom nechat být aby se materiál nerozdrbal.
Některá místa bylo potřeba nejprve zafixovat z lícní strany a až potom lepit rub.
A je to skoro hotový.
Ještě to bylo potřeba zpevnit z rubu aby se obal nelámal ve spárách.
Myslím, že to neskromně mohu považovat za použitelné.
A když jsem to chtěl zařadit do regálu mezi hotové věci tak jsem si uvědomil, že jsem něco opomenul.
Teď je to tedy správně.
Sešlo se mě jich několik, ale bohužel když byl nějaký pěkný tak nebyl do páru.
Ne že bych už nechtěl sehnat bezvadný kus do páru, ale říkal jsem si, že lepší vrabec v hrsti než holub na střeše a tak jsem vzal ten nejvíc zbědovaný kus a pustil se do pokusu o uvedení ho do stavu použitelného. Nejdřív jsem myslel že to prostě v celé ploše podlepím pytlovinou z nepoužívané tašky.
Bohužel stav byl horší než se zdálo.
Nezbylo nic jiného než to podlepovat po částech.
Čištění od barvy jsem nejdřív zkusil odlakovačem, ale nakonec nejvíc fungovalo nitro ředidlo. Muselo se opatrně po chvilkách. Žádné šudlání, ale namočený hadřík přitisknout a jak se barva narušila tak lehce otřít. A potom nechat být aby se materiál nerozdrbal.
Některá místa bylo potřeba nejprve zafixovat z lícní strany a až potom lepit rub.
A je to skoro hotový.
Ještě to bylo potřeba zpevnit z rubu aby se obal nelámal ve spárách.
Myslím, že to neskromně mohu považovat za použitelné.
A když jsem to chtěl zařadit do regálu mezi hotové věci tak jsem si uvědomil, že jsem něco opomenul.
Teď je to tedy správně.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - karoserie
Tak snad se konečně pohnuly ledy a my se brzo dočkáme nalakované kastle. Máme za sebou kontrolní den a další by měl být za týden.
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
To je finální odstín?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Taky jsem se lekl, ale bylo mě vysvětleno, že to je schválně aby bylo v lesku vidět kde je co ještě špatně. Další fází prý bude kufr a vnitřek načisto a následné zakrytí před stříkáním vnějšku.
Když jsme se vrátili domů tak jsem si uvědomil, že když stříkal Evžena tak to dělal stejně.
Když jsme se vrátili domů tak jsem si uvědomil, že když stříkal Evžena tak to dělal stejně.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
U techto metod mi vadi ze kdyz se tu ci tam nekde neco odre nebo skrabme, ze to je hned videt To se pak kazde misto rozsviti. "Hovinkovy" odstin by byl ale dobry.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973 - tanátování
Studuji technologii a narazil jsem na tento dokument ohledně Pragokoru. Zajímavé čtenílišák píše:Pragokor Seal Fe je standardně dodáván minimálně v 20kg balení, ale velice vstřícně mě poslali 1kg. Pokud by ho někdo chtěl, je třeba se obrátit přímo na odbytové oddělení protože na eshopu ho nenabízejí.
Může se používat i koncentrovaný, ale běžně se ředí destilovanou vodou podle potřeby. Ideální je namáčení nebo nástřik, ale já první zkoušku udělal natřením. Potom se to suší při teplotě 60 - 120°C.
A výsledek? Jo dobrý, ale asi to nebudu používat na finální úpravu, protože se to leskne jak psí kulky, ale spíš tam, kde to bude sloužit jako podklad pod barvu. Je ale pravda, že jsem to použil koncentrované a to je pak zbytečně silná vrstva, ale když se to naředí tak se to možná tolik lesknout nebude.
Něco ke čtení.
http://www.flat4.org/gal/albums/userpic ... EAL_FE.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flat4.org/gal/albums/userpic ... R_SEAL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.degruyter.com/downloadpdf/j ... 0019-2.pdf
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak to by mě ještě zajímalo jaké by byly výsledky když to člověk bastlí doma na koleně .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Bastlili to take. Zapekaly horkovzduskou protoze se jim plech nevesel do trouby. Co mame rikat my co delame celou karoserii.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - karoserie
Chtěli jsme, moc jsme se chtěli "Potkat u Kolína" a říct pane pojďte si hrát, ale byl naplánován další kontrolní den. No ještě že jsme jeli . Máme sice nalakovaný kufr a vnitřek jak bylo slíbeno,
ale bude se to muset udělat znovu a lépe, protože nevím proč, ale je to jiný odstín než měl být. Může mít člověk nějakou radost ?
ale bude se to muset udělat znovu a lépe, protože nevím proč, ale je to jiný odstín než měl být. Může mít člověk nějakou radost ?
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Je to tak na polceste medzi strechou a interierom... Co sa stalo.
Aj ja som riesil farbu aby to bolo dobovo korektne ale toto je velmi vedla.
Testkarty a konzultacia sa nekonala ???
Ja robim test karty a co sadne hned dopisem recepturu mech je istota aj do buducna.
Jedna si vezme zakaznik a jednu pre istotu si necham ja.
Odporucam tuto cestu. Nieco to sice stoji ale je klud.
Aj ja som riesil farbu aby to bolo dobovo korektne ale toto je velmi vedla.
Testkarty a konzultacia sa nekonala ???
Ja robim test karty a co sadne hned dopisem recepturu mech je istota aj do buducna.
Jedna si vezme zakaznik a jednu pre istotu si necham ja.
Odporucam tuto cestu. Nieco to sice stoji ale je klud.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Já u míchání nebyl. Lakýrník dostal víčko nádrže na kterém je originální odstín s tím, že takhle to chci a spoléhal se na to, že podle něj pořídí barvu. Proč to stříkal něčím co se ani vzdáleně nepodobá fakt netuším. Možná byla ve slevě a myslel si že jsem barvoslepej.SO 545 píše:Testkarty a konzultacia sa nekonala ???
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
"Radost" může být jen z toho, že to není politý celý...až budu v téhle fázi, potvrdil jsem si, že bez test karet to nepůjde...
1966
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tieto stare odtiene nejde dopasovat z novych vzorkovnikov.
Nuancovanie je nutne.
Zmena receptu je jasna.
Spravit test kartu a zapisat si recepturu. Velmi dolezite.
a spoliehat sa na skener ...nic neriesi. Aj tak to chce dobre oko a skusenosti s miesanim odtienov.
Drzim palce.
Nuancovanie je nutne.
Zmena receptu je jasna.
Spravit test kartu a zapisat si recepturu. Velmi dolezite.
a spoliehat sa na skener ...nic neriesi. Aj tak to chce dobre oko a skusenosti s miesanim odtienov.
Drzim palce.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - karoserie
Další pokus se vydařil, tentokrát odstín sedí jak prdel na hrnec. Na originál barvě na víčku jsou pro porovnání dvě kapky nově namíchané barvy.
Mám pocit že u této barvy víc než u jiných záleží na tom z které strany jde světlo a zda je na sluníčku či ve stínu. Když člověk obchází auto tak se to mění z oranžové do červené. Ale to je ostatně vidět i na tom víčku pod palcem.
Mám pocit že u této barvy víc než u jiných záleží na tom z které strany jde světlo a zda je na sluníčku či ve stínu. Když člověk obchází auto tak se to mění z oranžové do červené. Ale to je ostatně vidět i na tom víčku pod palcem.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - motorový prostor
Tak už jsme na dílně a můžeme se připravit na svatbu.
Natahal jsem elektroinstalaci a osadil těsnění kolem motoru.
Přívod k zadní mlhovce jsem řešil podobně jako u Evžena.
Místo pěny jsem průchod ucpal polštářky.
Natahal jsem elektroinstalaci a osadil těsnění kolem motoru.
Přívod k zadní mlhovce jsem řešil podobně jako u Evžena.
Místo pěny jsem průchod ucpal polštářky.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Konečně si řekli své ano a vydali se na společnou cestu.
A jak jim to spolu sluší. Teď už zbývá jenom to dodělat.
A jak jim to spolu sluší. Teď už zbývá jenom to dodělat.
Každý celek se skládá z detailů.