Bruno 1973
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Chová a ovládá se to jinak než šlapání. Spolehlivost bych do toho nemotal. Když to děláš jak se má, tak na konci je vždy 100% výsledek.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bruno 1973
Ja to delal tou strikackou poprve, predtim std naslapej-drz-pust ve dvou
Nez mi objasnili problem s prednima prasatkama tak jsem prolil systemem necele 2 litry brzdovky a furt nic
Pak jsem ty predni poresil a svete div se, stacil pullitrik a brzdy jsou bez chybicky
Ty predni jsem mel fixovane pomoci sroubu misto paken a svazane dratem dohromady (bo jsem cekal std zpusob odvzdusneni). A kdyz jsem odvzdusnil strikackou, pri zkusebnim naslapani prasata ty srouby ohnuly
Dolejt bandasku, nechat otevrenou, povolit odvzdusnovak s nasazenou hadickou a jemne odsavat. Ze kdyz zatahnes hodne jdou bublinky okolo vypustaku nevadi bo nejdou z brzd.
Ja ta metode verim
Re: Bruno 1973
tlakovat to přes nádržku, podobně jako se to dělá v servisech
tam na to mají pěkný přístroj, a lze jej v domácích podmínkách do jisté míry nasimulovat
http://www.profo.cz/pristroj-na-vymenu- ... -1973.html
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To plati jen na moderni brouky od cca roku 1960 ktere maji plastovou nadobku brzdove kapaliny.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
no když už tady tak plevelíme - nikdy jsem druhého neměl a stačila mi hadička s flaškou. Trochu do kopce ať si to nenasaje vzduch zpět. Zadarmo.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Bruno 1973
zapřít lať o sedačku a pedál taky stačí.správně by se sama měla po otevření brzdovka samospádem prolít do systému
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
samozřejmě když je pedál v klidu,lať je na to odfouknutí,když nikdo není po ruce
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Bruno 1973
Pánové nejjednodušší je našlapat nebo odsát - při použití plnění systému tlakem vzduchu přez víčko nádržky se do kapaliny dostává vzduch , druhý den ovzdušňujeme znovu. Řvát po ženě našlap - drž - našlap hrozí sexuálním půstem a proto si z toho , co dům dal (dílna) vyrobte místo odvdušňováku přechod těsněný O kroužkem a za stovku zakupte zpětný ventilek na naftu . Je to řešení levné , spolehlivé ,nepotřebujete pomocníka a zašukat si můžete i když se Vám nechce (viz Kurvahošigutentág)
- pavel cz
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 326
- Registrován: 20 črc 2017
- Bydliště: Holomóc
Re: Bruno 1973
Několik roků používám tento systém a nikdy se nestalo že by se tlačný vzduch dostal do kapaliny
- Přílohy
-
- stažený soubor (1).jpg (98.97 KiB) Zobrazeno 3881 x
-
- stažený soubor (2).jpg (99.29 KiB) Zobrazeno 3881 x
Re: Bruno 1973
poridim sobě mehanicke a bude kliid..
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973
Někdo když se nudí tak si pořídí medvídka Mývala, ale já si řekl, že by nebylo od věci pořídit do Bruna nějaký obal na nářadí. Koupit nový v Hornýmbachu by bylo potupně jednoduché a tak jsem vyhrabal nějaké zbytky koženky ze starého čalounění.
Říkal jsem si, že když jsem zvládl ušít strop tak že bych mohl dát i tohle.
Říkal jsem si, že když jsem zvládl ušít strop tak že bych mohl dát i tohle.
Každý celek se skládá z detailů.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Mít tolik času, tak snad začnu spravovat brouka.
Pěkný.
Pěkný.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
RELAX
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ráfky už konečně vypadají jako nové.
A při té příležitosti jsem přivezl i nastříkaný okap.
Nedalo mě to a hned jsem musel alespoň osadit dorazy.
A když pánbůh dá, tak jak ke mě doputují průchodky hadic můžu ho namontovat na auto.
A při té příležitosti jsem přivezl i nastříkaný okap.
Nedalo mě to a hned jsem musel alespoň osadit dorazy.
A když pánbůh dá, tak jak ke mě doputují průchodky hadic můžu ho namontovat na auto.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tedy na to zařvaly 4 Porsche ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Kdyz se kaci les, litaj trisky. Onehda na muj vintage motor bratru +-40PS padly dva 90PS Porsche motory. Tedy jen ventily ale prece
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912